Jou,
kai se vaan nyt on uskottava negatestejä ja hyväksyttävä tosiasia. Mulla taitaa nyt olla melko huonosti asiat kun clomit ei näytä toimivan. Nyt siis kp 34 ja nega edelleen tänä aamuna, mutta kuukautisia ei näy eikä kuulu. Valkkaria tulee melkoisen paljon - pari kertaa päivässä tuntee, et nyt tulee tavaraa, ja sit pitää juosta vessaan.. tai käyttää pientä sidettä. Outoa, eikä kovin normaalia. Ehkä oviksen aikaan vois tulla näin paljon limaa, mutta se kestäisi yhden päivän vaan.. Mutta tosiaan, keskiviikkona kävin ultrassa ja gyne oli sitä mieltä, että mulla on ovulaatio! Tämän johtopäätöksen se teki heti, kun veti jonkun työkalunsa ulos, jonka mukana tuli kunnon limat. Tosi yököttävää tekstiä..:ashamed: Mutta joo, sitten hän löysi follikkelin, 22mm, ja limakalvon paksuus oli sentin. Sanoi pitemmittä tutkimuksitta, että selvä homma, sulla on ovis. Kysyin, että miten se on mahdollista, koska vajaa kolme viikkoa sitten ultrassa havaittiin 17mm follikkeli. Se ei osannut sanoa. Pääteltiin siinä, että todennäköisesti tuo on tyhjä follikkeli, ei siis munasolua. Päästyäni kadulle vuodatin siinä sitten ihan rehellisesti pitkästä aikaa kunnon itkut. Tää tarkoittaa siis sitä, että clomit ei mulla toimi ja joku hormoni puuttuu, joka irrottaa munasolun ja kuljettaa eteenpäin. Tosi ahdistavaa. No, tuntui, että tarvitsen lisää selityksiä, eihän mulla ole edes minkäänlaisia oviskipuja, kuten aiemmin clomikierroissa, kun on havaittu noin suuri folli. Sitten soitin samantien lapsettomuuteen erikoistuneelle lääkärille Femedaan, jolla sattui just olemaan puhelinaika. Hän kyseenalaisti koko tilanteen, ja sanoi, että follikkeli saattoi hyvinkin olla keltarauhanen!!! Tätä teoriaa tukisi se, että jälkeenpäin muistin, että follikkeleja näkyi ultrassa tasan se yksi. Aiemmin on ollut joku pieni kylkiäinen mukana.. Ensin pudotetaan pohjalle ja sitten annetaan toivoa. Olin aivan hajalla. No, hän sanoi, että testaa nyt vielä parin kolmen päivän päästä (eli tänään). Ja odottele sitten vaan kuukautisia - jos limakalvo on noin paksu, niin se tulee sieltä kyllä pois. JA PRKL edelleen nega!
Nyt sitten soitan maanantaina lapsettomuusklinikalle ja varaan ensikäynnin ajan. Umpikujaan päädyttiin clomien kanssa. Mun kroppa ei vaan v***u toimi! :'( Tää tarkoittaa sitä, että ihan hetkeen ei täällä plussailla, kun siihen rumbaan lähdetään. Seuraavaksi mennään selvityksiin jne jne.... Kuukausia valuu hukkaan.
Toivottavasti teitä onnistaa paremmin!