Hey kaikille, täällä on vietetty hiljaiseloa ja keräilty voimia henkisesti ja fyysisesti tulevia koitoksia varten, jotka alkavat olla käsillä. Minulla siis nyt menossa toinen clomikierto ja tänään kp 12 olin ultrassa. Olin jo heittämässä hanskat kehään, koska minulla ei ole tässä kierrossa kerrassaan mitään hormonitoimintaan viittaavia merkkejä, ei edes limoja, joita yleensä minulla on aina, todennäköisesti ilman ovistakin. Ja ekassa clomikierrossa näillä main jo kovin kivistävä alavatsa. No, pitkän etsinnän päätteeksi lekuri bongasi johtofollin ja toisen pienemmän. Kokoa oli vasta 1,7 cm, joten kuulemma alkuviikosta ovistelen. NYT AION PRKL bongata sen oviksen, ekaa kertaa koskaan. Tänään onkin (ihanasti!) alkanut kivistellä vatsaa, limoja ei kyllä edelleenkään näy. Siispä kysyisin teidän mielipidettä:
Voiko limat olla vähäisemmät siirryttyäni pari viikkoa sitten hiilarittomaan ruokavalioon? Rasvaakaan en erityisemmin ole syönyt mutta en myöskään vältellyt. Jostain luin, että rasvan vähäisyys (ei hiilarien) saattaisi johtaa hormonitoiminnan laantumiseen (hui). Ajattelin Dukanin konstein tiputtaa joitain kiloja vaikka olen normaalipainoinen mutta hieman keskiarvoa huonommalla puolen. Edellinen epäonnistuminen mitä parhaista lähtökuopista pudotti hieman uskoa clomeihin, mutta eihän niilläkään joka kierrosta maailman hedelmällisinkään naikkonen raskaudu. Joten luotetaan todennäköisyyksiin, että kun kerran clomit tuntuvat toimivan niin ennen pitkää ne myös tuottaa tulosta...:saint: En kyllä meinaa testailla ennen kuin ehkä just ennen menkkoja - jos pääsen sinne saakka vuodoitta.
Hyyppääjäinen, ei terot haittaa yhtään vaikka ovuloisitkin ja hedelmöittyisit. Ne voi jopa auttaa alkiota kiinnittymään. Näin kävi mulle ekan raskauden kanssa (tai sitten olisin raskautunut muutenkin kun kerran satuin ovuloimaan). Terot riitti. Nyt mennään clomeilla. Jos et malta odotella menkkoja, ota terot jo nyt, jolloin saat kuukautiset varmasti tulemaan. Sen sijaan jos nyt ovuloit, todennäköisesti myös menkat tulee ajallaan (ellet ole raskaana), joten sitten terot tulee kuvioon turhaan. Mutta hei, jos sulla oli lääkäri, niin eikös se ultrannut? Jos lääkäri oli kp 14 ja oletetaan sun ovuloivan kp 16, jolloin folli on ainakin 2cm, niin miten lekuri ei huomannut ~1,6cm follia ultrassa? Jos mitään follikkelia ei näkynyt, voisiko kyseessä olla väärä ovisplussa? Pco:laiset saattaa käsittääkseni saada vääriä plussia helpommin..
Porina, mulla on ollut ekan klomikuurin jälkeen kahdet menkat aika niukat. Ehkäpä tuo johtuu tosiaan clomeista.
Tipetsulle peukutukset, jännät ajat edessä!
Hei onko siis niin, että Davidin testit on herkkyydeltään 10hcg? Apteekista en löytänyt yhtään alle 20 hcg testiä. Kotona minulla on noita Davideja vino pino. Päätin, että nyt oli vika kerta kun niitä tilailen. Näillä ONNISTUTAAN!
:wave: