Clomifen

Calypsolle tervemenoa :) tai siis onnea jatkoon, ja käy nyt täällä silloin tällöin tsemppaamassa meitä eteenpäin..

Muille pahoittelut ikävistä uutisista. Tää on pettymyksiä toisensa perään. Taitaa jäädä tämä kerta viimeiseksi mun osalta, ei tätä ressiä jaksa kovin monesti enää käydä läpi. Jos nyt toisen vauvelin saisi, niin se olisi toiveiden täyttymys! :heart:

Mulla siis clomiton kierto yhden clomikierron jälkeen menossa ja positiivisena yllärinä sain selvän mutta kuitenkin kontrolliviivaa vaaleamman viivan ovistestiin perjantaina kp 16. Tuntuikin masussa jotain tapahtuvan. Pelkään kuitenkin, että kp 15 aloittamani terolut esti oviksen, koska alavatsa on oireillut vielä tänäänkin hieman. Eli ehkä se munasolu jäi sinne hengaamaan eikä irronnutkaan, mikäli oli edes irtoamassa. Tulkitsen tämän kuitenkin clomin aikaansaannokseksi. Ei mulla normaalisti noin selkeää viivaa tule testiin eikä alavatsa oireile. Limat on ollut yhtä hyvät kuin aina ennenkin, mutta se ei kyllä merkkaa mulla mitään eikä kerro oviksesta. Siispä parin viikon päästä pääsen taas clomeilemaan - tästä kierrosta ei ole mitään odotuksia. Tilattiin Jorvista miehen siemennesteanalyysin tulokset parin vuoden takaa. Testi siis otettiin ekaa yritettäessä, mutta koska tulimmekin raskaaksi teroilla ennen seuraavaa lääkärikäyntiä, emme koskaan saaneet tuloksia, eikä tavallaan edes kiinnostanut, kun oli niin onnellinen raskaudesta, ettei osannut murehtia seuraavaa kertaa. Nyt odotan mielenkiinnolla, mitä tulokset sanovat. Mutta osaatteko sanoa, että kuinka nopeasti sperma saattaa heikentyä - olisiko nyt kahden vuoden kuluttua syytä tehdä uusi testi?

Täältä ilmoittautuisi uusi mukaan, tänään saatuna clomit. Tosin nyt vasta kp 13, mutta haluanpa päästä jo lukemaan teidän juttuja. Tai no olen minä jo lukenut, mutta ihan osallistua voisi itsekkin.
Ikää päälle kahdenkymmenen ja aktiivista yritystä takana kaksi vuotta, mutta viisi ilman ehkäisyä jo kokonaisuudessaan kasassa. Yhden plussan olen elämäni aikana saanut, mutta sekään ei kestänyt matkassa kuin 5+3.

Tänään oli sitten se ensimmäinen aika lapsettomuus''hoidoissa''. Ei lääkäri ottanut oikein tosissaan, kuulema hyvät mahdollisuudet tulla luomuna raskaaksi kerta mitään vikaa ei löydy. Totta joo muuten, mutta jos viisi vuotta on ollut ilman ehkäisyä ja tulosta ei näy niin eipä tuota kovin hyväksi mahdollisuudeksi voi kutsua. Ne clomit nyt kuitenkin sain. Ens kierrosta pääsee popsimaan niitä, mutta toivo ei oo kauheen korkeella koska nyt näkyi 23mm oleva munasolu ja jos kerran tuollasia tuotan ja silti en raskaudu niin mitäpä ne clomit hyödyttää. Kysyin jatkookin niin lääkäri tuumas, että jollei tästä kierrosta tärppää niin sitten tärppää clomeilla, eli jatkoa hoitoihin ei ole luvassa. Yksityiseenkään ei ole varaa joten pitää vissiin sitten yrittää eri lääkärille. Eikä se kyllä edes sanonut kuinka monta kiertoa noita popsin, mutta jospa ne apteekissa osaa selventää kun käyn ne hakemassa.

Noblood, tervetuloa vaan, kiva saada uutta verta tänne, tai veretöntä seuraakin (noblood) :D Luonnollisen poistuman kautta menetimme juuri Calypson tuonpuoleiseen, eli sinne odottajien pinoon. Sinne meillä kaikilla olisi kovasti matkan suunta, toivottavasti. Taidettiin vaan nousta väärään junaan, kiertää niin pirusti..ja pysähtyy joka asemalla. Mutta hei, hyvä että sait clomit nyt alkuun - ei tuo oikein normaalilta kuulosta, sanoi lääkäri mitä vaan. Pitää vaan osata vaatia, sä olet maksava asiakas, vaikka julkisella kävisitkin. Lääkärin tehtävä on auttaa, ei taputella selkään ja lähettää takas tyyliin "kyllä se siitä". Oletko saanut ovistikkuun plussia? Verikokeillahan voi lisäksi loppukierrosta todentaa, onko ovis tapahtunut. Esim. tässä kierrossa se olisi jo ihan mielenkiintoinen tieto, kun ultrassa näytti noin hyvältä. Tsemppiä, minullakin tosiaan eka clomikierto takana ja se sai hyvän muniksen aikaan, mutta sen jälkeen en tiedä, mitä tapahtui, oudot kuukautiset jo viikko oviksesta, normisti kierto epäsäännöllinen ja pitkä. Palataan.

Verona81 siitä en tiedä kuinka nopeesti siittiöt huononee mut kyl laadunvaihtelu on vissiin aika suurta eri näytteiden välillä. Toisaalta meillä simpat katottiin helmikuussa ja nyt TYKS:iin mennessä eivät halunneet tutkia niitä enää joten ilmeisesti luottavat tuohon helmikuiseen vastaukseen.
Tervetuloa joukkoon noblood, ihan outoo touhuu tolla sun lääkärillä. Raivostuttaa tollanen selkään taputtelu. Mä oon ainakin tällähetkellä siinä pisteessä että haluun että tuun raskaaksi NYT heti enkä vuoden päästä. Mulla on huomenna lopputarkastus yksityisellä ja sitten siirrytään muun rahvaan joukkoon julkiselle, kuitenkin tuolla pitkään esikoista yrittäneet palstalla sanottiin että TYKS:issä toiminta on tehokasta joten odotan kovasti ensikäyntiä parin viikon kuluttua. Sun kannattaa pyytää lekurilta lähete julkiselle hoitoihin. Kyllä luulis kriteerit täyttyvän kun teillä on noin kauan kerran yritystä takana.
Ja Calypsolle toivotan ihanaa odotusaikaa. Toivottavasti mekin täältä tullaan pian perässä sinne odottajien palstoille... Meillä ilmeisesti siirrytään pistoshoitoon. Ensiks haluun kuitenkin että tekevät aukiolotutkimuksen. Voihan se olla että kaiken muun lisäks mulla on vielä torvet tukossa ja tää kaikki on ollut ihan turhaa..
Tsemppiä ja jaksamista kaikille!

Kiitos kaikille tervemenotoivotuksista odotuspuolelle! Mulla on kuitenkin nyt jo tullut mutka matkaan, aika näyttää onko se pieni vai isompi. Eilen alkoi pieni tuhruvuoto, jonka luulin heti liittyvän raskauteen, ja menin tänäaamuna lääkärille. Raskaus olikin ihan kunnossa sykkeineen, eikä vuoto tullut kohdusta, vaan yllättäen löytyneestä polyypista/kasvaimesta, joka oli jossain kohdun vieressä mutta siitä irti. Sain heti kiireellisen lähetteen TYKSiin, jossa otettiin koepalat ja tulokset tulee ensi viikolla. Oli kysymyksessä mikä hyvänsä, niin jonkunlainen operaatio on tulossa, jossa muutos poistetaan. Pahalaatuista ei pidetä todennäköisimpänä vaihtoehtona, mutta se ei ole tässä vaiheessa poissuljetukaan. Pelottaa tulevan operaation vaikutus raskauteen. Koko juttu tuli ihan puun takaa: mitään tällaista ei ole ollut aikaisemmin, eikä esim endometrioosioireita ollenkaan (joista kovin tiedusteltiin), ja tiuhaan olen käynyt tämänkin vuoden aikana tutkimuksissa. Ilmeisesti siis raskaushormoni oli jotenkin provosoinut polyypin (tai mikä onkin) yhtäkkisen ilmestymisen. Mutta tämmöistä siis...

''Oletko saanut ovistikkuun plussia? Verikokeillahan voi lisäksi loppukierrosta todentaa, onko ovis tapahtunut. Esim. tässä kierrossa se olisi jo ihan mielenkiintoinen tieto, kun ultrassa näytti noin hyvältä. Tsemppiä, minullakin tosiaan eka clomikierto takana ja se sai hyvän muniksen aikaan, mutta sen jälkeen en tiedä, mitä tapahtui, oudot kuukautiset jo viikko oviksesta, normisti kierto epäsäännöllinen ja pitkä. Palataan.''

Tikkuun ykllä tulee ja verikokeellakin todettu. Kaikki mahdolliset tutkimukset takana ja vikaa ei löydy. Epäilenpa, että muniksissa olisi jotain vikaa kun kaikki natsaa niin tuntuu kummalle ettei sitten kuitenkaan hedelmöity.

Toisaalta oottaa kauheena, että pääsis jo alottamaan clomit (koskaan en oo tätiä näin kovasti oottanu), mutta pelottaa koska sitten ei ole enää vaihtoehtoja moneen vuoteen jäljellä. Ennen kuin saisi yksityiselle vaadittavat rahat kasaan.

Pyh ja pah! Täällä kp1/27 :( No,onneks kierto sen 26 nyt sit kuitenkin. Soittelin jo sairaalaan et mitä pirua nyt,kun tuhruttaa. Sano että progesteroni arvo oli hyvä 86.8 mmol ja sanoi vaan että kierto voi olla muuten vaan huono vaikka muniksia irtoili jne. Mutta sen ohjeen sain että jos vielä ensi kierrossa tuhruttaa,niin sit taas soitella sinnepäin ja katellaan jatkoja. Kyllä ketuttaa tää kroppa! Noh,eikai se auta ku to alottaa clomien nappailut ja tuota ukkelia lämmitellä joka päivä..;)

Nii ja tervetuloa NoBlood taidettiin jossain pinossa kuumeilla..?

Tipetsu ja NoBlood Tuttuja tunteita. Mulla siis vähän samaa taustaa ku Nobloodilla, eli ei vaan toimi, jostain syystä. Ehkäisyttä oltu ties kuinka kauan (vuosia). Miehellä hieman huonosti liikkuvia siittiöitä mut ei se selitä silti tätä epäonnea.
Tosiaan en tikuttanu vahvaa viivaa tässä kierrossa. Viime kierros tikutin ja menkat alko sit dpo7.... Lekuri sano vaan ettei mitään keltarauh.horm. lisäillä koska yleensä ei apua, korkeintaan pitkittää keskenmenoa. Joten muniksissa/hedelm. alkioissa kai sit aina loppuviimen jotain häikkää..

Hei vaan kaikille :)
Mä kävin eilen munasarjojen ultrassa, ja sain inhottavia uutisia :/
Todettiin PCO.. Lääkärin mukaan en ovuloi ollenkaan, tai sitten todella harvoin.
Oikean puoleinen munasarja on ilmeisesti täysin pois käytöstä, mutta lääkäri sanoi, että yhdelläkin pärjää, vaikka vasemman puoleisen yritys näyttääkin todella epätoivoiselta.
Mua pelottaa aivan älyttömästi, ja eilen tulikin itkeskeltyä koko päivä ja yö.
Eipä kyllä tullut missään välissä mieleen, että lasten teko olisi näin vaikeaa! Mutta toivoa luojan kiitos on, kun monilla on noiden Clomejen kanssa tärpännyt! :)
Sain niihin eilen reseptin, ja tässä odotellaan innokkaina kuukautisia, että jospa nyt lähtis jotain tapahtumaan! :D Tilasin juuri kamalan suuren kasan ovulaatiotestejä ja raskaustestejä, kun lääkäri käski sitä seurailla, että tapahtuuko ovulaatio lääkkeiden voimalla.
Miehen siemenissä vikaa ei ole, ja lääkärin mielestä on turha edes testata, kun vika on selvästi minussa :( ..ja mieheni saattoi edellisessä suhteessaan exänsä raskaaksi kaksi kertaa, vaikkakin molemmat päätyivät keskenmenoon.
Hieman kyllä jänskättää..
Toisaalta on positiivinen olo, että nyt saattaisi noiden lääkkeiden avulla onnistua, mutta samalla vetää mielen alas tieto, ettei niin välttämättä tapahdu.
Ei nyt millään jaksaisi odottaa, että pääsisi aloittamaan hoidon..

Tervetuloa emilien mukaan. Oletpas kyllä saanut inohttavia uutisia :( :hug: Niimpä,en kyllä mäkään ois uskonu et lapsen saaminen voi olla näin vaikeeta,mullakin yli 7 vuotta yritystä takana..

Täällä nyt sitten kp 3/26-27 ja eka clomi otettu just. Pitäs kai tilata ovistestejä lisää,himottas se digitaalinen muttein taida raaskia.
Plussaaonnee toivotan meille kaikille,vaikka aika kliseiseltä kuullostaa...:stick:

Tipetsu kiitos :) ja toivottavasti clomeista on sinulle apua. Ilmottele miten kävi :)

äh. Viime yökin meni asioita vatvomassa. Perhanan täti sais tulla kylään! :D kamala täpinä päällänsä. Pari viikkoa tässä nyt ainakin vielä menee, ja todennäköisesti kauemmin, koska jännitän niin kovasti.

emilien Niin,siis mulla alko nyt 4. kuuri clomeja. Tokalla clomi-kuurilla tärppäs,mut menipä sit kesken :( Viime kierrossa irtos muniksia tosi hyvin ja limakalvokin oli huippu hyvä,mutta niimpä vaan alko tuhruttaan kp 23 ja 5 pvää tuhrutti ennen tätiä. Nytpähän tuo tätikin tuntuu pakkailevan kamojaan.
Kyllä tuntuu siltä,ettei enää kovin kauaa jaksa tätä touhua. Sain uuden reseptin clomeille eli 4 kuuria lisää ja tasan ne vedän ja sitten taukoa,vaikka tarkoitus aloittaakin keväällä sit rankemmat hoidot jos nämä uudet 4 ei tuota tulosta,mutta taitaa olla tauon paikka clomien jälkeen,pää ei kestä.
Toivotaan että sulle emilien clomit tuo toivotun tuloksen!

Ihan muutama tyhmä kysymys...
a) tikutteletteko te oviksen? Saatteko joka clomikierrossa kuitenki LH huipun testiin tulemaan?
b) mittaatteko lämpöjä? Nouseeko joka kierrossa mahd. oviksen jälkee lämmöt?

Mä en oo lämpöjä yleensä mittaillu, mut täs kierrossa huvikseen seurasin. En saanu tikkuun LH huippua eikä myöskään lämmöt noussu, nyt kuiten alkaa olla loppukiero käsillä. Ilm. ei siis tullu ovulaatiotakaan . Tiedän toki, ettei clomit ovulaatiota takaa, mut silti..

Tipetsu, muistan kyllä sinut, mutta en mistä pinosta.

a) tikutteletteko te oviksen? Saatteko joka clomikierrossa kuitenki LH huipun testiin tulemaan?
-Tikutan normaalisti, tässä kierrossa en kun oli tuo gyne odotan vaan clomien alotusta. Nyt kaduttaa koska en tiedä millon täti tulee kun en tiedä oviksen ajankohtaa. Kierto heittelee ja mulla täti kurvaa paikalle runsaana ja vauhdilla niin silläkin olisi kiva tietää. Ikävä jos istuu neljän tunnin luennolla ja koko luennon ajan kerkeää vuotaa niin eipä penkiltä enää ilkeäkkään nousta. Ja saan huipun tulemaa kp 11-16. Maanantaina tosiaan oli 23mm munis ja tänään vasta nousi lämmöt, kummallista kun oon ollu siinä käsityksessä, että se olis ollu jo kypsä ja kenties olisin ovuloinut jopa jo maanantaina, mutta ei sitten. Kasvaakohan mulla liian suuria muniksia ja siksi en raskaudu..?

b) mittaatteko lämpöjä? Nouseeko joka kierrossa mahd. oviksen jälkee lämmöt?
- Mittaan ja nousee. Selitinkin jo ensimmäisen kysymyksen kohdalla.

Jep,täälläkin tikutellaan lääkärin määräyksestä. Saan LH huipun kp n. 10-12 ja jotakuinkin kp 13-14 sitten ovis. Plussakierrossa sain huipun kp 11 ja puputtelua oli sinä päivänä ja kp 13. Kp 12 julmetut kivut,luulin että endometriooma oli puhjennut ja että päivystykseen tulee lähtö. Se sitten kuitenkin loppui. Lämpöjä en mittaile säännöllisesti,joskus jos tulee mieleen.
Lämmöt kyllä oviksesta nousee siihen 37,mutta toissa kierrossa ei noussut normia korkeemmalle,eikä ovisoireita,esim. nänniarkuuttakaan tullu,eli en ovuloinu. Ovistesti-viivatkin pysyivät haaleina.

Mistä mitaatte lämmön? Mä olen mitannu suusta,jostain luin että se paras paikka.

Moikka kaikille! Itse olen aikaisemmin keväällä kirjotellut tähän pinoon ja sen jälkeen ei olekkaan onnistunutta clomikiertoa olekkaan ollut. Nyt saatiin aikaiseksi ovis 150mg clomeja ja dpo 9 alkoi taas tuhruvuoto niinkuin keväälläkin. Menkat siis alkaa todnäk tiistai-keskiviikko. 2,5v meillä nyt yritystä takana ja ei yhen yhtä plussaan viittaavaakaan.

Itse olen mitallut aiemmin ahkerasti lämpöjä ja nimenomaan suusta aamuisin heti herättyä. Ja tikuttelen ovista ihan sillä digitestillä kun lääkäri sitä suosittelee. Onhan se kallis, mutta toisaalta taas selkeä.

Onnea kaikille matkaan!

Illalla alan kahlaamaan tätä listaa alusta alkaen mutta morot vaan porukalle....

Olen yksityisellä vielä mutta marraskuun lopussa kurvataan tyksiin ensikäynnille. Molemmat meistä tutkittu ja hutkittu ja kaikki on ihan kunnossa mitä nyt vaan tutkia saattaa. (hormonit, siittiöt, munajohtimet ja kohtukin on tähystetty) Yksityisellä lääkäri on vähän "innoton" eikä siitä saa mitään irti. Aina saa itse kerrata mitä meillä on ja vähän pyytää että miten olis jos jatkossa sitä ja tätä ja tota...

Olin alunperin ajatellut että kokeiltaisiin yksi inssi ennen tyksiin siirtymistä mutta en tiiä.. Oli niin nihkee ja nariseva lääkäri että taidetaan jättää se väliin ja tartuin clomien tarjoamaan oljenkorteen. En tiedä voiko se meitä auttaa mutta kai sitä kannattaa kokeilla.

Meillä tai minulla ongelmana on ovulaation tapahtuminen vasta kp18 ja kuitenkin kuukautiset alkavat viimeistään kp28 ja tiputtelu 3 päivää sitä ennen. Eli periaatteessa jää vähän turhan vähän päiviä kiinnittymiseen. Keltarauhashormoonipalleroita olen törkkinyt neljän kierron ajan mutta ilman minkäänmoisia apuja... Tissit vaan pysyy kauemmin paikoillaan kun yleensä ne sulaa pois siinä kolme päivää ennen vuotoa. (ja tulen niistä viiriäisenmunista ihan saakelin kiukkuseksi myös=)

Yritystä on keväästä 09 joten ei nyt mitään hirmuista aikaa... vaan johan se olis saanu tärpätä :)

Tervetuloa apsu!
Täälläpäs on hiljasta..No täälläpäin on clomi-satsi syöty ja ovista nyt sitten metsästämään,nyt kp 7/26-27. Tänään tuntui kummia "sähköiskuja" koko kohdun seudulla. Kamalia hiki-kohtauksia tuli taas clomeista. Ja mielialat vaihtelee aika hyvin..:/

No mutta,onnea matkaan kaikille!

Heipähei,

täällä roikutaan mukana. Oli taas pieni toive, että olis tärpännyt vaikka nyt on ekan clomikierron jälkeen kierron mittainen tauko, mutta nyt tänäänhän ne kuukautiset alkoi terojen loputtua lauantaina. :( No ei auta, nyt pääsee sentään vihdoin asiaan ja clomeja popsimaan tauon jälkeen.

Kiva kun täällä on uusia kasvoja. Mutta minua kiinnostaisi Calypson tila?!

Palailen asiaan parin viikon sisään, kun olisi edes ovisplussauutisia tai jotain.. Kertokaa te muut sillä välin plussauutisia, se antaisi taas voimia!

Heippa vaan, mun koepalatulokset tuli jo pari päivää näytteenoton jälkeen, ja onneksi ei vaikuta pahalaatuiselta. Epäilivät TYKSissä, että kysymyksessä olis raskaushormonin aiheuttama "muutos" ,siis se kasvain, joka on vieläpä aika laajalla alueella, syvällä mahaontelossa mutta onneksi täysin erillään kohdusta. Tämä on siis ilmestynyt kuin tyhjästä, vielä kesäkuussa km:n jälkitarkastuksessa tai elokuussa gyne-käynnillä ei ollut mitään merkkiä moisesta. Liekö hormonit jotenkin vinksahtaneet tämän raskauden alettua?? Toistaiseksi asialle ei tehdä mitään (eivät mielellään lähtisi sörkkimään mahaonteloa leikkauksella), korkeintaan päällisin puolin toppuutellaan verenvuotoa, jos sellaista tulisi enemmän. Näillä näkymin siis tuhruttelua toukokuuhun? :| Moni asia on myös kielletty nyt koko raskauden ajan. Muutoin raskaus sujunut normaalisti, ja esikoisen raskaudesta tuttu läpi yön oksentelu on löytänyt tiensä tähänkin raskauteen. Oon TYKSin seurannassa ja ens viikolla taas ultra, hauskaa nähdä muru :heart: vaikka muuten lähinnä toivon ettei uusissa tutkimuksissa tulisi huonoja uutisia.

Täällä näytti olevan uusia - tervetuloa, clomit tuo monille odotetun tärpin! :)
Ja kauemmin mukana olleet, toivottavasti juttu jatkuu pian odotuspuolella!

Calypso ja muru 7+5

Olipa hyviä uutisia Calypso!

83yrittäjä Tervetuloa vaan! Kyllä ne clomit on aikamoisia "mrkkyä",kun mäkin 7 vuoden yrityksen jälkeen sain tokasta clomi-kierrossa plussan,joka kylläkin meni kesken..Että kyllä uskon clomien auttavan,ainakin se tasottelee kiertoa,mulla oli sama ongelma.

Hei ajattelin tännekkin kirjotella ku oon tolla kauan esikoista yrittäneissä.
Oon 22 ja isäntä 24 .sain just terot ja alotin eilen 2 kertaa 1 tbl päivässä yritetään saada provosoitua kiertoa ja sit clomit alkaa 3:tena päivänä. katsotaan olisko apua :)

Heippa kaikille. Toivottavasti teillä nämä clomit tuovat odotetun onnen.

Itse olen ihan hämmennyksissä kiertoni kanssa. Eli kp17 sain ovisplussan ja kivut tuntuivat selkeästi kp18, joten oletan oviksen tapahtuneen silloin. Noh sitten dpo9 alkoi tuhruvuoto, tosi lievä mutta selkeä silti, viimeksi tuhrutti dpo14 aamulla, sen jälkeen ei enään. Nyt siis dpo16 ja ei näköhavaintoa menkoista, joskin menkkamaisia kramppeja on ollut tuolta dpo9stä asti, lämmötkin vielä korkeella ja raskaustesti eilen negatiivinen. Minulla ei ole koskaan ollut luteaalivaihe yli 14 pvää joskin ovuloivia kiertojakaan ei ole aikaiseksi saatu hoidoilla kuin kolme, joista tämä on yksi. Ajatukset hajoilee ihan koko ajan, kun ei tiedä odottaako positiivisia uutisia vai pahimmassa tapaksessa tämä tuhruvuoto oli kuukautiset tältä kuulta, joten tämäkin kierto olisi mennyt ihan susille. Huomenna ajattelin testata apteekin omalla...Sekavaa selitystä ja paljon ahdistusta :)

Onnittelut Calypsolle murusta, toivon mukaan kaikki menee mainiosti!

Moi Apsu, tuo kuulostaa aivan mun tilanteelta kuukausi sitten, dpo7 alkoi tuhruvuoto, kesti pari päivää, tosi pientä, mutta kuitenkin selvää vuotoa. Samassa jamassa olin itse, ja kuukautisia ei koskaan tullut, ei myöskään plussaa testiin. Siitä sitte vaan terojen avulla uuteen kiertoon. Näin siis mulla, en ymmärrä, mitä tuo vuoto oli. Toisaalta nyt terojen kanssa aikaansaatu vuoto on melkeinpä yhtä vaatimatonta, eli ehkä ne oli kuukautiset sitten. Kysyin asiasta myös lääkäriltä, ja hän sanoi, että clomit saattaa joskus vaikuttaa vuotoon niin, että luteaalivaihe lyheneekin. Toivon sulle parasta, mutta varaudu pahimpaan.. :wave:

Mulla täällä kp4 ja onpas ihanaa kun pääsee taas asiaan, eli popsimaan clomeja. Jospa TÄMÄ olisi SE KIERTO!:heart: Kuulin juuri viikonloppuna, että broidi vaimoineen odottaa esikoista! Miten ihana olisikaan odotella samaan aikaan..........

..ja tosiaan, onnittelut Calypsolle! :)

Viimeksi muokattu:
heippa taas kaikille! :)

Mulla on nyt menossa kp 32/??, eikä mensuja kuulu :eek:
yhden nega testin tein tossa sunnuntaina eli kp 28.
Mietiskelin, että jos ei täti ole pärähtänyt viikon sisällä, niin soitan gynelle ja pyydän jonkinlaista troppia, että saataisiin kuukautiset käyntiin. Turhauttaa tämä odottelu. -.-'
Kova toive olisi kyllä, ettei kuuria tarvitsisi aloittaa. Plussa olisi niin ihana asia, mutta tuskimpa sitä sieltä tälläkään kerralla tulee. Varsinkaan kun en ovuloi oikeastaan koskaan, ja on vaikea uskoa, että niin on käynyt nytkään..

Yhteistyössä