Moi Tyty, ihan yleinen ja avoin ketjuhan tämä(kin) on joten tervetuloa vaan mukaan! =) Meillä oli vähän vastaava tilanne, eka raskaus tuli vuoden yrityksen jälkeen ekasta terokierrosta, tokan kanssa otin sitten pari kk imetyksen loppumisen jälkeen taas teroja (omatoimisesti, kotona oli jäljellä), jotta kuukautiset tulisi ja pääsisi taas yrittämään. Eipä terot tuoneet kuitenkaan raskautta ja sitten menin heti yksityiselle, jolta sain kyllä ilman ongelmaa clomit, vaikka imetyksen loppumisesta oli vasta 3-4kk. Eli uskon, että sinäkin kyllä ne saat, kun kerran ekakin tuli clomeilla! Jos ekalta ei saa reseptiä, niin mene sitten jollekin toiselle lääkärille. Mene kierron 10-12. päivänä, jolloin ultrassa ehkä nähdään, ettei ole follikkeleita --> saat varmaan clomit. Jotkut ilmeisesti edellyttää lapsettomuustutkimusta, mutta kuten sanottu, itse ainakin sain täysin ongelmitta clomit ilman, että mitään tutkimuksia on tehty, koska näytti siltä, että syy on ovulointiongelmassani. Tule sitten tänne kertoilemaan clomikuulumisia!
Tipetsu, onko haamu vahvistunut?! Ihana fiilis nähdä se toinen viiva siinä testissä...edes pienen pieni haamu!
83yrittäjä, hyvin mahdollista, että clomit voisi sinulla toimia. Tsemppiä!
Hyyppäjäinen, minulla kokemusta neljästä terokierrosta, ja minulla yhdellä tabulla alkoivat joko 9. tai 10. päivänä, eli annostus oli minulla liian pieni. Kahdella tabletilla menkat alkoivat toisena terottomana päivänä.
Minulla tilanne on se, että ovis oli ehkä noin viikko sitten, mutta kun en saanut taaskaan tikkuun kunnon plussia, niin en tiedä, milloin ovis tapahtui. Vatsa kipuili maanantaiaamuun, mutta tunsin taas painon tunnetta alavatsassa monta päivää maanantain jälkeenkin! Meidän yritys loppui tiistai-iltaan, joten toivon, että ovis oli jo aiemmin. Tulee vähän turhankin kuiva kausi aina ovisajan jälkeen, sen verran joutuu rehkimään oviksen aikaan neljänä tai viitenä päivänä, kun oviksen ajankohdasta ei ole tarkkaa tietoa. Ensi kierrossa meinaan varata ultran siten, että näen, onko ovis tapahtunut silloin, kun näillä tiedoilla luulen sen tapahtuvan, eli kolmantena vatsakipupäivänä. Valkovuotoa on nyt ajoittain tullut ihan sikana, välillä se on tosi vetistä. Mutta ei noista oireista taida mitään voida päätellä, sitä paitsi se alkoi jo ennen kuin alkio olisi edes kiinnittynyt. Eli odotetaan pahinta, toivotaan ihmettä. Viikon päästä ollaan viisaampia.