En saanut ovista tikutettua mutta luulen sen tapahtuneen kp 17 kun repäisi aika kovin vatsalta. Ovistesti näytti niitä haamuja muutamia päiviä ennen. Luin sitten jälkeenpäin ohjeet ja sitä ei olis saanut testata aamuvirtsasta ja ilmeisesti olis vielä pitänyt seisottaa pissaa huoneenlämmössä. Ihme kikkailua... Seuraavalle kierrolle ostan kyllä jonku sikakalliin mutta varman ovistestin. Ilmeisesti se clearblue on hyvä. Millä te muut olette testanneet? Mulla käytössä jotku netistä halvalla ostetut liuskat.
Nyt siis oviksesta 9pv ja alkoi tuhruvuoto prkl... ilmeisesti tarvitsen koko hoidon, clomit, terot ja irrotukseen pegnyl vielä varmistamaan.
Calypso eikai siitä pregnylistä mitään haittaakaan ole
Mua kehoitettiin varaamaan seuraava ultra vasta kp13-14 koska viimeksi kp11 oli vielä tosi pieniä ja lääkäri sanoi että seuraavassa kierrossa samalla annoksella kypsyminen luultavasti tapahtuu samalla aikataululla.
verona81 mulle ei oo ehdotettu edes mitään varmistusverikoetta kierron loppuun. Pitäisköhän pyyttää kans. Mitä sitä turhaa näitä clomeja napsii jos ei sitten oikeesti ovuloikkaan
Nyt siis oviksesta 9pv ja alkoi tuhruvuoto prkl... ilmeisesti tarvitsen koko hoidon, clomit, terot ja irrotukseen pegnyl vielä varmistamaan.
Calypso eikai siitä pregnylistä mitään haittaakaan ole
Mua kehoitettiin varaamaan seuraava ultra vasta kp13-14 koska viimeksi kp11 oli vielä tosi pieniä ja lääkäri sanoi että seuraavassa kierrossa samalla annoksella kypsyminen luultavasti tapahtuu samalla aikataululla.
verona81 mulle ei oo ehdotettu edes mitään varmistusverikoetta kierron loppuun. Pitäisköhän pyyttää kans. Mitä sitä turhaa näitä clomeja napsii jos ei sitten oikeesti ovuloikkaan