Mukavaa alkanutta vuotta :wave:
Tervetuloa mippis ja tretyttö :flower:
Chikakaa Onnittelut hyvistä folleista, hiljaa hyvää tulee jne..=) Mikäs kp sulla muuten oli se eka ultra, eiks se ollu kp 11 vai 12? Mietin, kun mulla ultrat ollu aina aikasintaan kp 13 ja gynet mun kohdalla pitäneet tuota aikasimpana kp:nä, kun hitaasti (mutta usein varmastikkin) kypsyy
Tiedän muuten mitä teit uutena vuotena....
mippis täällähän just saa avautua tästä kaikesta piip:sta, mitä tää yrittäminen ja hoidot aiheuttaa sekä itsessä ja puolisossa :hug: Me ei nyt kerrota yrittämisestä tällä kertaa kenellekkään, molemmat kokee sen parhaaksi, pääosin siksi, että kun me ajatellaan, muiden ihmettelevän sitä että
miksi te teette ja miksi näin "vanhana" vielä ja kun teillä on jo kaksi lasta ja..ja... joten eipä tuu sitäkään painetta, kun jätetään kertomatta.
Paineesta puheenollen, meillä miehellä oli aiemmin (siis meillä on nyt eka yk kahden vuoden tauon jälkeen) suorituspaineita sekä pettyi kuukausi kuukaudelta kun plussaa ei tullutkaan, syytti itseään enemmän kuin mua (meissä molemmissa siis häikkää). Itse yritin olla kertomatta oviksesta sen enempää, siis en sanotut, kun sain ovisplussan tms. et
nyt pitää... Me mennään aika normisti noissa oviksen ajan yhdynnöissä, siis meillä on muutenkin melko aktiivinen petielämä, joten uskon sen riittävän ja plussa tulee jos on tullakseen niin, tyttäremmekin kun sai aikoinaan alkunsa yhdellä kerralla ovisplussapäivän aamuna (siis silloinkin clomeilla).
Ovistestailut lisää stressiä ja kun clomit saa tosiaan aikaan sen oviksen 7-12 kp:ä viimeisen tbl:n otosta, niin noilla päivillä joka toinen päivä yhdyntä olis riittävä, tämä ihan gynen ohje
eli sulla siis kp:t 16-21. Onko sulla semmoista "luottokaveria tai -sukulaista" jolle voisit kertoa?
Veronalle onnittelut ovisplussasta
Ja sitten eikun rauhallista piinailua, toivottavasti pregnyl nyt tuo plussan :heart:
Täällä heitetty eka clomi nassuun, ajattelin ottaa nyt tässä kierrossa aamuin illoin yhden tabun, aina aikaisemmin olen ottanut kaks kerralla iltaisin kuumia aaltoja lieventämään. En tiedä onko merkitystä, gynen määräys kuului 2 tbl kp 3-7
Tietääkö kukaan greippimehusta ja sen vaikutuksista ovikseen ja kohdun limakalvoon? Onko kenelläkään käytössä? Itse olen nyt ottanut mehua lasillisen päivässä kun olen kuumepuolelta siitä lukenut, mutta nyt ajattelin pitää taukoa nää kp:t joilla clomeja otan, sillä luin mehun vaikutuksesta lääkkeisiin yleensä, että voivat haitata lääkkeen tehoa
Mukavaa sunnuntain jatkoa :wave:
Justis