Clomittaret vuonna 2011!

Laiskana kopsailen toiseen pinoon kirjottamani jutun:)
Palailen nyt heittämään tänne näin "tauolta" pikaiset kuulumiset. Eli tänään kävin nyt siellä follikkeliultrassa, ja siellä on kaks isoa follia:)! Kooltaan ovat 21mm ja 24mm, ja ovis on luultavasti huomenna tai ylihuomenna. Ja limakalvo oli myös noin 10mm, gyne sanoi että kunhan se on yli 7mm ni on kaikki edellytykset raskautua. Että tämmöstä täällä. Jollei nyt hyvistä edellytyksistä huolimatta nappaa, pidän clomeissa välikierron ja sit kuulemma jatketaan vaan ½ tabletilla per päivä(jos ylipäänsä haluan niitä jatkaa), mulla ku on ovis muutenkin vahva ni ettei tosiaan kasvais ihan hulluna noita rakkuloita:O

Tsempit kaikille!:wave:
 
Heips mimmit :wave:

Manuliina Wau, mitkä follit, mikäs kp sulla siis nyt on? Toi limiksen paksuus onkin mulle sit hyvä juttu, jos kerran alle 10 millisellä raskautuis :whistle: ja onhan se ihme meille jo kerran tapahtunut, tää ihme tällä hetkellä fudisharkoissa :D Toivottavasti teille tulis nyt clomien avulla se the plussa ja vaikka tuplaplussa :heart::heart:

Tiide Mikäs on tilanne? Milloin aiot testailla uudelleen? Peukutukset testailuun


Minäkin oon nyt ollut viikon hiilarittomalla, en tiukasti, siis en laske vrk-hiilarimäärää, mutta en syö pastaa, riisiä perunaa, leipää enkä käytä maitotuotteita, kermajuustoa lukuunottamatta. Eilen punnasin ja tulos oli 6pvää ja -3,2kg johon olen enemmän kuin tyytyväinen


Omaan navanaluselämään kuuluu juilivaa kipuilua vasemmalla puolella
mutta vielä ei ovistikkuun vahvempaa viivaa ole ilmestynyt. Joka tapauksessa ukkokultani joka-toinen-iltainen urakka alkaa tänään
tooosii romanttista :heart: ei vaan, ei tää vielä pakkopullaa oo, mutta kysykäähän samaa sitten viiden kierron jälkeen :whistle:

Pitänee poistua tekemään iltapalaa, mukavaa illanjatkoa :wave:

Justis
 
Viimeksi muokattu:
Chikakaa: Kiitokset tsempeistä, niitä kyllä tarvitaan! :) Ite kävin kans vko sitte siin s-prog-testis mut miul ei tuu kotii tulosta vaa menee suoraa vaa sairaalalle. Aattelin kyl et jos ei tärppää ni soitan sinne sairaalalle ja kysyn tulosta. Jos ei oo ovista tapahtunnu ni ehotan et nostais miullaki sen määrän hei seraavast kierrosta siihen 2 tablettii.

Justiina: Tänä aamuna, kp 29, testailin, mut eipä viivaa piirtynny :/ Mietin, et jos se ovis oliki vast sillon kp 18, ni saa ehkä vast loppuviikosta ootella alkaviksi. Tai sit, nää epämäärästäki epämääräsemmät kuukautiset ei ees tule. Viimeeks sairaalalla sanottii et iha hyvä et vuoto tuli kuitenkii pelkillä clomeilla. Mut mikäähä ei sano et täs kierros ollaa ees päästy siihe pisteesee.

Niin paljon epätietosuutta ja malttamattomuutta, mut siinä on elettävä! Jaksamista kanssasisaret! :heart:
 
Moikka!!
Täälä kp 24, ja eilen kävin s-prog kokeessa.
Mulla kans ohjeena, et jos tästä kierrosta ei tärppää (niin kuin luulen), niin sit ens kierto 2tbl clomit ja terolut käyttöön mukaan, ja folliultraan ei tarvi mennä. Tietty tossa välissä tarvii tero kuuri syödä, jos rt nega ja vuotoo ei tuu. Mulla kun tota vuotoo ei ilman teroja oo tullut.
Mut siis nyt ootellaan, miten käy. Mulla näkyi vaan se yks folli siilloin ultrassa, mut oli se sentään hyvän kokoinen et ees pieni mahdollisuus toki on...

Tsemppiä ja pitkää pinnaa meille :)
 
mimmu Pahoitteluni tädistä :hug: Ei muuta kuin tulta päin ja toivotaan että kierros 2 tuo plussan :heart:

nasu tervetuloa :flower: ja rauhaa piinailuun

Tiide no sit ei vielä kannata luovuttaa eikä ikinä muutenkaan ennen kuin täti ilmoittelee jo tulostaan ;) Isooo plussapuhuri sinne :whistle:

Ovisplussaa ei oo näkynyt, juilii vasemmalla vaihtelevasti. Ukkokullan kanssa yk jo laitettiin käyntiin :kiss: Oli taas niin innoissaan raskautumisestani, että samantien lisäsi mun stressiä :ashamed: Voi kun vaan voisin vastata sille, et kyllä nyt tärppää muruseni :'(

Justis
 
Nyt on ensimmäiset clomit syöty. Tänään meni viimeinen eli kp7/27. Muuta en huomannut kuin kuumotusta tuli jonkun verran mutta ei kauheita kuin ajattelin, sekä päätä on särkenyt jonkun verran.
Mieskin on ihanasti ollut mukana, tänään aamulla soitti töistä että muistithan ottaa tämän kierron viimeisen tabletin. Ihanan huolehtiva :heart:
Maanantaina mulla on folliultra sittenhän nähdään onko mitään tapahtunut :)
 
Toiset pillerit vedetty ja toivon ettei enää tarvis syödä niitä ikinä. Mä näemmä kärsin unettomuudesta pillereillä ja on todella hienoa mennä töihin 1.5h unilla aamuseiskaan :( Ensin heräsin kuumiin aaltoihin enkä saanut enää unta ja loppuöinä heräsin johonkin olemattomaan ja taas sama nukahtamishomma uusiks.

Ens maanantaille (kp 13) folliultra varattu. menee aika myöhäseks mutta kun toi viikonloppu sekottaa ja perjantaille ei ollu enää aikojakaan. saas nähdä tuleeko tuomio että nää ei edes toimi.
 
Kp1 ja mieli hyvin maassa :(

Nyt on just sellanen fiilis et vois huuattaa apulannan "koneeseen kadonnutta" koko illan:

"Kipu kuolee huutamalla,
alastomana lattialla,
miten kauan sitä kestää,
ei, sitä ei voi tietää. :headwall:

Kehen sattuu ja kuinka kauan,
siitä kysymys enää tässä kai on,
kun on saavuttu siihen pisteeseen,
ettei MIKÄÄN OLE VARMAA!" :'(
 
Täällä käyty folliultrassa ja johtofolli oli 21mm ja tänään kp 12 siis. Lääkäri oli tyytyväinen kun limis oli 9mm ja sanoi että mahdollisuudet ois nyt hyvät ja että eikun hommiin vaan. Tai ei siis sanonut aivan noin, mutta kuitenkin:) Miehelle en tätä kertonut vaan sanoin et tarttee vasta myöhemmin ruveta hommiin:p Jospa tällä välttäisi ne suorituspaineet:)

Jos ei vieläkään tärppää niin syön 1 tbl 5-9 päivä. Ja seuraavassa kahdessa kierrossa ei tartte mennä seurantaan. Se vaan mietityttää kun ovistestiin ei tuu plussaa, ei edes haamua. Parina päivänä testaillu. Jos folli on noin iso niin eikös siihen pitäisi tulla jo?

Tiidelle pahoittelut:hug:

Itsellä oireet ollut nyt aika vähäiset, aallot alkoi aikaisin, mutta nyt jo loppumaan päin. Oon kans myös kärsinyt unettomuudesta, mutta en osannut yhdistää sitä lääkkeisiin. Kunpa ei tarttis syödä niitä enää. Huoh.
 
Tiide Olen todella pahoillani uuden kierron alkamisesta :hug: En oo muuten koskaan aatellutkaan kuin hyvin noi apiksen biisin sanat sopivat tähän pettymysp**kaan : /

Laiskana minäkin kopsailen toisen pinon tekstiäni....

Ja tohon ovistestailuun...mulla menee hermoooot
siis mulla on käytössä wondfo-liuskat halpa-testistä ja ei siis ovisplussaa oo tullut vielä....mutta se mikä saa mut menettämään ne hermot on se, ettei ne samperin kontrolliviivat voi olla ikinä samanvahvuiset keskenään. Jos ne olisivat, niin voisin helpommin tulkita vahvistuuko testiviiva päivä päivältä vaiko ei


Mulla on tänään seurantauä ja laitanpa tänne veikkauksen tuloksesta....munis on vasemmalta irtoamassa, limakalvo ohut ja ovis myöhässä Mutta kyllä greippimehu potkii..en ois ikinä uskonu, että vaikuttaa kosteuteen jo tässä vaiheessa, siis paljon ennen ovisplussaa...Oli plussaa tai ei yritys on meillä kuitenkin alkanut, peittoja heiluteltu maanataista jtp-menetelmällä, tän ekan yk:n jaksaa kun on ollut niin pitkä tauko yrityksissä


Palailen sitten myöhemmin kertomaan mikä tuomio tuli :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Tuomio todellakin tuli Ensin hyvät uutiset...limis oli hyvä (olisko greippimehulla osuutta...), mutta yhtään kunnollista follia ei kummaltakaan puolelta löytynyt, oikealla oli joku onneton folliparka ja siis nyt on kp14, joten pitäis mulla olla näillä kp:llä vähintään jotain 17mm luokkaa, jotta vois jotain odottaa...toisaalta harmittaa ihan sikana
mutta toisaalta lievittää tätä mun kuumeilun ylikuumentumista taas


Nyt siis aloitan huomenna terolutit ja sitten mennäänkin jo clomeilla suoraan 3tbl annostuksella..jännä nähä mitä se saa aikaa ja millaset kuumat aallot sitten puskeekaan pintaan, huhheijaa...
 
mippis Tosta ovisplussasta...Itelläni on aina ennen tullu oviksen aikaan kontrolliviivaa vahvempi viiva siihen testiin. Nyt ekassa clomikierrossa alotin tikuttelun kp12->nega, kp 13 iiiiiiihan hailu viiva(ehkä) ja sillon kp14 aamulla myös hyvin hyvin hailakka mutta hiukan edellisiltaa vahvempi viiva, ja taas kp 14 illalla alkanu haalenemaan. Ja tosiaan kävin kp 14 siellä folliultrassa ja se sano että on ihan just irtoomaisillaan koska oli jo nestettä tihkunu(mitä ikinä se tarkottaakaan:LOL:). Eli mä luulen vahvasti että ainakin mulla noi clomit tekee sen ettei tikut näytä vaikka ovuloinkin. Voipi olla sulla sama juttu? En muutakaan keksi.
 
Pakko jotenkin yhtyä edellisiin puhujiin, että ei ole minullakaan tullut niin tummia ovistestiviivoja kuin ilman clomeja tuli ja siitä syystä välillä epäilin josko tapahtuu ollenkaan, mutta ultrausten perusteella on ollut ihan kypsiä yksilöitä tarjolla joten miksipäs ei...

Mulla olis huomenna ollut ns. testipäivä mutta ei tartte testailla kun tänään jo alkoi tuhruttelemaan jotain rusehtavampaa.... Se on ensiviikon maanataina sitten soittoa tyksiin :(

Mites te muut yli-innokkaat.. :D Oletteko sattuneet testailemaan ovistesteillä ennen menkkapäiviä? Minulla on noita ovistestejä ihan sikana ja jos en millään meinaa pystyä olemaan testaamatta r-testillä ennen päättämääni päivää niin otan usein ovistestin ja "huijaan" itseäni. Tänään aamulla tein sellasen ja kävi jännästi samalla tavalla kuin ekassakin clomikierrossa eli tuli yllättävän tumma viiva siihen. Ei missään nimessä kontrollin vahvuinen mutta sanotaanko puolet haaleampi. Kuitenkin sellainen että näkisi ihan hämärässäkin selkeesti viivaksi (olipa hyvin luonnehdittu joo)

Koskaan ei ole aiemmin niin käynyt mutta nyt kahdesti ja yksi kierto kun oli välissä niin siinä ei käynyt niin (tai sitten en ehkä testaillutkaan)
 
83yrittäjä kirjottelin tonne vanhaan clomi pinoonkunnes jäin taustailemaan, välillä seuraan tätkin pinoa:)mutta siis viime kierrossa kyseessä varhainen km/kemiallinen raskaus. Tein ovistestillä huvikseni ja sain suht vahvan viivan testiin:)sanoisin että ihan plussan..ja r-testillä tulikin plussa seuraavana päivänä..tosin sitten menikin homma vituiks.
 
Hei kaikki,

täällä neljäs clomikierto ja eka pregnyl-avustus tuotti vihdoin oviksen, näin ainakin lienee syytä uskoa, koska kuukautiset alkoi tänään itsestään! Se on jo puoli voittoa, että ovis on tapahtunut! :)

Kuitenkin nyt on tilanne se, että peruuttelen muutamien kuukausien verran ja pistetään hanke jäihin toviksi. Elämässä tapahtuu nyt niin paljon asioita, että on liian rauhaton sauma yrittää aikaansaada pientä ihmettä. Hän on ansainnut rauhallisen kasvualustan, ja juuri nyt sitä emme voi tarjota.

Tsemppiä kaikille kovasti, ja kenties törmäillään täällä taas kesän korvilla :wave:
 
Mippis ja Justiina: Kiitokset tuesta, nyt on taas otettava suunta ylöspäin :)

Kp 3 ja eka nappi on tänään taas vejetty. Pitkän jonotuksen jälkee sain yhteyden sairaalalle ja viimein tiedon s-prog verikokeen tuloksesta. Tulos oli hyvä ja hoitaja sano vielä et "jopa liian korkea". En sit tajunnu siinä hetkessä tarkemmin kysellä, että paljonko se oli ja mitä toi liian korkea tarkottaa. Onkohan kellää muulla kokemusta liian korkeasta progesteroni arvosta?

Googlettamalla löysin muutamia keskusteluja, joista kävi ilmi et korkea progesteroni voi ainakii tarkottaa kemiallista raskautta tai tuplaovista. Molemmat vaihtoehot vois oireiden mukaa olla mahollisia.

Positiivista nyt kuitenki et ovis ilmeisest tapahtuu annostuksel 1 tabletti kp 3-7, joten toivo elää! Reilu viikko ni jos ultraki kertos ekaa kertaa jotain hyvää folleista!

Vietetäähän mukava viikonloppu! :)
 
Täällä kp 28, ja aamulla mielenkiinnosta jo testailin. Negahan sieltä tuli. Mä odottelen sitä s-prog vastausta, maanantaina varmaan varmistuu. Sitten vaan terlutteja naamaan ja uutta kiertoa odottamaan. Jotenkin aina se nega testi saa mielen maahan :(

Mutta mukavaa viikonlopun jatkoa teille kaikille ja tsemppiä :)
 
Jahas, uusi kierto käynnistyi. Tänään kp 1.
Kierto lyhentyi 31 päivästä 29 päivään! Jipii! :)

Clomeja syön varmaan tässäkin kierrossa,
mutta alkuperäiset suunnitelman inseminaatioon menosta varmaan pitänee unohtaa,
sillä sattuu juuri viikonlopulle tuo kierron puoliväli. Ja jos ovulaatio testi antaa plussa kp 14, on se perjantai ja voin lähes varmuudella sanoa, ettei esimies myönnä palkatonta vapaata yksityisasian hoitamiseen.. :(
 
Pakko oli tulla kertomaan, että tänään (kp15) näytti ovistesti plussaa:) Nyt jännittää hirmusti miten käy. Olin ihan varma, että ei mulla siellä mitään tapahdu (ei tämäkään mitään takaa) mutta nyt on toivoa! Eilen oli kanssa toinen viiva testissä, mutta selvästi vaaleampi kun kontrolli ja sitä edellisenä ihan haamun haamu. Vähän kyllä mietityttää että huijaako testi nyt ihan, kun kuitenkin folli oli jo aika iso sillon kp12. Aamulla puuhailtiin ja nyt mietityttääkin pitäisikö ottaa huomen aamuna uusiksi vai odottaa siihen joka toinen päivä. Koko ajan vaihdan mieltäni, kummalla olisi parempi todennäköisyys tulla raskaaksi. Huoh. Ei taida tää testailu kyllä ihan mullekkaan sopia:p

tyty86 nyt kun asiaa mietin, niin ehkä joo. tai muistan miettineeni kierron lopussa, että oonkohan raskaana kun koko ajan pissattaa.
 
tyty86: Juu, kyl pissittää enempi ja sen lisäks molemmis kierroin samoihi aikoihi on myös pissates vähä koskennu tonne johoki sisuksii. Kestänny muutamia päiviä, korkeintaa ehkä viikon ajan. Mietin jo kaikkia kystia sun muita, mut sit ne loppuu ain ku seinää.

mippis: Jee! Nyt sitte jännät pari vkoa eessä :)
 
Heips taas :wave:

yrittäjäTuolla kuumepuolella on paljonkin puhetta ovistesteistä r-testeinä, tänään luin sieltä että joku oli saanut plussan jopa digitestiinkin, joten pakko siinä on jotain perää olla, mut sitä en tiedä et näyttääkö ovistesti plussaa ennen kuin r-testi :confused:

Sit ovisviivan vahvuudesta yleensä..tässä kierrossa säästin kaikki testitikkuni siis kp 10 lähtien tähän päivään. Ekasta testistä lähtien on tullut vahvaa viivaa, siis melkein tasavahvaa, mutta viiva on välillä ns. kaksivärinen, toinen puoli on erittäin tumma ja toinen vaaleampi eli siis negatestejä, mut viivan vahvuus ei oo muuttunut siis seitsemään päivään yhtikäs mikskään, ei suuntaan tai toiseen. Joten mietin et mahtaakohan clomit aiheuttaa ton ja vääristää testejä :O No, mä tilasin sit "viivastuneena" amazon.com:sta perhepakkauksen 20 kpl digiovistestejä samalla hinnalla kuin mitä 7 kpl maksaa täällä :D en jaksa enää noita viivoja, tulee kohta uniinkin :LOL:

Verona Hyvää jatkoa ja tervetuloa takaisin, jos siltä tuntuu tai tarve vaatii :wave: Tauko tekee aina hyvää ;) ja joskus jopa ihmeitäkin...

Tiide En tosiaan oo ikinä kuullut että prog-arvo voisi olla liian korkea? Sun kannattaa varmaan kysyä siitä vielä kun oot yhteydessä "hoitopaikkaasi". Toi tuplaovis tai kemiallinen ois kyllä maalaisjärjellä ymmärrettävissä. Ei kun tulta päin, hyvä kun oot positiivisella tuulella =)

Tyty Heippa! Ootko vielä clomeilla vai meetkö jo luomusti ;) ?


Arcatha Toivotaan nyt et ovis jostain syystä aikaistus/myöhästyis edellisistä ja pääsisit inssiin :heart:

Mippikselle onnittelut ovisplussasta :heart:

Mä sit aloitin terot tänään tosiaan kun viiva ei muuttunut millään suuntaan eikä toiseen. Kokeilen sitä kolmea nyt, mut jos on aivan karseeta tai sekään ei toimi, niin pyydän sitten voisko clomit vaihtaa femariin (arimidexiin?), kun sain siitä vinkin ja etsin tänään tietoa ko. lääkkeestä. Kuulemma se ei aiheuta noita "sivareita" lainkaan tai ei ainakaan niin pahoja kuin clomit.

Mukavaa alkuviikkoa kaikille ja plussapuhuri täältä


Justis
 
Justiina tää kierto on viellä clomeilla ja sit pidetään taukoo koko yrityksessä ukon kaa..tuntuu vaan että kusella saap juosta alvariisaan, tein testinkin aamulla mutta negahan se:stick: Joten veikkaan, että johtuu noista clomeista kuten on muillakin johtunu..miulla on muitakin sivuvaikutukseja noista tabuista ollu, mutta yleensä ne on loppunu kun ovis on menny.
Mutta onhan tässä pieni toivon rupunen jälellä kun tänään dpo12;)
 

Yhteistyössä