Clomittaret vuonna 2011!

Justiina: Joo siis eka clomikierto on nyt meneillään. Mäkin vähän ihmettelin, kun se lääkäri niin heti sano, että täytyy sitten ottaa järeemmät aseet käyttöön, että saadaan munasarjat kunnolla toimimaan. Luulis, et toi vaikutuskin saattais kasvaa, kun parikin kiertoa käyttäs noita clomeja, mutta ei mulla mitään sitäkään vastaan oo, että otetaan vahvempaa droppia, jos sillä saa aikaan tuloksia.

Nyt aion joka tapauksessa tikutella ovista ja toimia sen mukaan... eihän sitä tiedä vaikka se 12 millinen sieltä vielä kehittyis ja poksahtais :)
 
Heippa!

Voisin liittyä rinkiin:

Tiide...25v...ensimmäinen...08/09...clomit

Chikakaan tilanne kuulostaa pitkälti hyvinkii tutulta.

Lapsettomuustutkimuksii hakeuduttii / päästii hyvinkii nopeast epäsäännöllisen kiertoni takii. Yksityinen gyne laitto huhtikuussa - 10 lähetteen tutkimuksii julkiselle, johon päästii heti seuraavassa kuussa. Sillo toukokuussa otettii siis kaikki verikokeet + sperma-analyysi. Kesä hidasti vähä prosessii, mut heti alkusyksystä tehtii munatorven aukiolotutkimus, yhteiskäynti + suunnitelma. Munatorvet auki, sperma ja verikokeet OK. Syytä kierron epäsäännöllisyydelle ei oo löytynny.

Sain eka kiertoo terot, jotta saatii vuoto aikaa ja nyt on toinen clomikierto menossa. Ekas ultras kävin kp 11 ja sillon suurin follikkeli oli vaa 11mm. Ovulaatio tapahtu siin kierros luultavast vast kp 19. Nyt toka sattu tietyst just joulun tienoille ja kävin vast kp 15 ultras ja ovis oli ilmeisest tapahtunnu ja tikutin sen kyllä sillo kp 13. Verikokeilla varmistetaa viel ens viikolla.

Annostuksena on siis 1 tabl kp 3-7. Vähä on alkannu epäilyttää et oisko toi 1 tabletti kuitenkaa riittävä. Toivottavast selviäis seuraavas ultras, et se sattuis tällä kertaa oikeesee aikaa kohillee.
 
Kuumista aalloista vielä... Tuo yötä vasten lääkkeen otto ei ainakaan mulle puolustaisi paikkaansa. Mulla nää jatkuu vielä 3-4 päivää viimeisen pillerin jälkeen TODELLA vahvoina... Mulle lääkäri sanoi että kuumat aallot liittyvät asiaan ja limakalvo on vielä niiden aikana ohut eikä ovulaatiota melkovarmasti tapahdu niin kauan kun hikoiluttaa... Vasta kun ne menee ohi on ovulaatio odotettavissa... Ja näin näyttää tälläkin kerralla käyvän.

Eka kierto oli tällanen hikinen myös ja ovis oli kp 18 mutta toisessa kierrossa ei hikoiluttanut juur lainkaan ja ovis oli tosi ajoissa... Nyt mennään jo yli tuon kp 18 jos oikein olen laskeskellut... olen yrittänyt olla laskematta :D
 
Mullakin kuumia aaltoja edelleen eli ei vielä toivoa oviksesta siis... Huomenna meen siis uudestaan sinne ultraan, kumpa ne munat ois siellä kasvanut :LOL:

Tiide: vaikka sullakin siis oli silloin ultrassa vaan se 11 mm, niin sulla siis kuitenkin oli ovis vaikkakin myöhemmin...? Mulle vaan tuli sellanen fiilis, kun lääkäri sano, että aika laiskasti kasvaa, että ovista ei varmaan tarvi oottaa ollenkaan tähän kiertoon... Mulle se nyt on ihan sama, että onko se kp 15 vai kp 18, jos se vaan tapahtuu ylipäänsä!

No huomenna taas ollaan vähän viisaampia.
 
Hei kaikille! Luin viestiketjujanne ja tuli sellainen olo, että Clomeilla ovis tapahtuu usein myöhemmin - mitä mieltä olette, onko näin?

Itse olen käyttänyt Clomeja muutamissa kierroissa 4 per päivä kp 2-6. Tuolloin olemme yrittäneet stimuloida ICSIä varten. Nyt tässä kierrossa oli ekan kerran Clomit ilman ultria, otin 2 per päivä kp 2-6. Luulenpa, että ovulaatio ei tapahtunut tässä kierrossa, jotain pientä LH-nousua oli kp 15 ja 16. Yleensä luomukierroissa ovisplussa on tullut kp 10 tai 11, eli itse ovis kp 11 ja 12 - näin on ollut monissa kierroissa.

Myöhempi ovulaatioajankohta tuntuisi jotenkin loogiselta. Olen ymmärtänyt Clomit näin: ne estävät alkukierrossa estogeenia ja nostavat omaa FSH:ta, joka kasvattaa rakkuloita. Jotta ovulaatio tapahtuu, täytyy tulla ensin estrogeenihuippu ja vasta tämän jälkeen LH-huippu on mahdollinen. Eli olettaisin, että Clomit siirtävät tätä estrogeenihuippua ja sitä myöten ovulaatiota.
 
Taidanpa minäkin ilmoittautua listalle.
Eka Clomikierto alkaa lauantaina.
Yritystä takana kolme vuotta. Tähän mennessä tuloksena tuulimuna reilu vuosi sitten. Sen jälkeen ei mitään. Ongelma ohut kohdun limakalvo, mitä edellisessä kierrossa pistoksilla kasvatettiin, muttei antanut toivottua tulosta.
 
Moikkarallaa!!

Täällä kp 6/27-28 ja 4. clomi otettu. Tuli tänään postissa epikriisi viime poli käynniltä. Hitto,mun kohdun limakalvo paikkapaikoin 16mm paksu!! Epäilee polyypiksi. Kamala. Diagnoosinakin näkyy lukevan selittämätön.. Hienoo. Sit jos ei nyt tuu sitä plussaa,hysteroskopia 31.1. jonka jälkeen sitten ilmeisesti pregnylit kehiin..ja sitten IVF jos ei pregnyl auta. Että varman menee kevääseen tuo hoitojen aloitus..: / Ja nyt voin jo etukäteen ruveta ressaamaan,että jos keväällä aloitellaan,niin sitten on polilla kesäloma heinäkuun puolesta välistä elokuun alkuun..:(
Kyllä on rankkaa tämä!!:mad:
 
Moikat!

Chikakaa: Mie sain siis myös clomit ilman mitään aukiolotutkimuksia..

Täällä ei ovista vieläkään kuulu, voi surkeus.. Näinköhän tässä kierrossa ei sit tapahtunu mitään.. Tänään taitaapi olla kp 20 ja ovistestiin tulee vaan hentoja viivoja :( Ei oikein näytä siltä et lähtis tummenemaan. Tämän päivän viiva tais olla jopa hieman hennompi ku eilinen. Ois kyllä kiva käydä siellä ultrassa niin tietäs vähän et tointaako nuo nyt mitään.. Tänään tosin juttelin yhden tutun kanssa joka oli tullu toisella clomikierrolla raskaaks. minkäänlaista ovisoireilua ei ollu ollu ja ovistestikin oli negatiivista näyttäny. Outoo..:confused:

Kaikille toivottelen kovasti clomiplussia! Kun päästäski alottamaan niin kivasti tää uusvuos :)
 
Chikakaa: Ovistestin mukaa ainaki oli. Sillo kp 11 oli siis 11mm, ja sit kp 15 ovistesti näytti plussaa, mut sit se näytti taas myös kp 19-20 plussaa. Ja tässä toisessa clomikierrossa näytti kp 13-14 plussaa ja nyt rupee taas tuntuu vähä ovisoireilta..Ovistestii tuli tänää jonkuulaine haamu mut pitänee nyt viel päivittäin seurailla, tänää on siis kp 18.

Kävin ma (kp 15) seurantaultrassa ja sano et luultavast ovis on tapahtunnu oikeelta, mut tosi tarkast katto ja heitti ilmoille oisko siel kuitenki yks kasvava..

Kui luotettavii noi testitki sit on. Onhan tuplaoviski mahollinen, mut ei kai sitäkää kahesti peräkkäisis kierrois sattuis. Tiiä nyt taas mitää...
 
Tervetuloa Untuvikko :flower:

Sointu: mulla ovikset clomeilla on aika miten sattuu, joten en osaa kysymykseesi vastata. Yleinen ohje siis clomeillahan on se, että ovis on 7 vrk:n sisällä viimeisen tbl:n otosta, riippumatta siitä millä kp:llä clomit on otettu. Tätä gynet noudattaa, muttei mulla siis oo vissiin kuin pari hassua kertaa ovis ollut kp 14 (kun syön siis kp 3-7 clomeja) yleensä ovis on ollut hajonnalla kp 15-19 ja joka kierrossa eri kp:nä : / Mutta mulla siis pcon takia ovuloimattomuus, kun sinä luomustikin ovuloit niin loogista olisi että myös ovis myöhentyy, koska clomeilla siis ovis ei voi tulla niin aikaisin kuin sulla luomusti ovis on, toivottavasti ymmärsit mitään sönkköilyistäni, mulla ei toi ajatus tunnu nyt kulkevan kovin kovaa :whistle:

Tipetsu Toivottavasti sulla nyt plussa pamahtaisi ja kerkeisit ekana plussalistallemme :heart: Tiedän, että on rankkaa :hug: mutta ajattele positiivisia puolia, turha tahkota ilman skopiaa ja järeempiä "aseita", vaikka hoidoissa kestääkin tuhottoman kauan niin jos plussa on niistä kiinni niin aika kuitenkin onneksi kuluu suht nopeasti :)

Muuten leidit, haluatteko listalle erikseen piinalistan, siis pp päivät merkintään? Voin laittaa jos erikseen sitä toivotte :)

Jee, vuoden viimeinen päivä, meidän hääpäivämme ja täti tuli kylään :LOL: Mikä tärkeintä, nyt alkaa yritys, sunnuntaina clomit kehiin ja follikkeliuä on sit kp 14, olikohan 13.1.11.

Ratkiriemukasta vuodenvaihdetta ja vuosi 2011 on meille clomittareille se plussa vuosi :heart:



Justis :wave:
 
No niin,ultrassa käyty. Munis oli nyt 16mm ja lääkäri vaikutti olevan siihen tyytyväinen, että nyt vaan viettämään touhukasta uutta vuotta :) Ensi viikolla menen labraan ja siellä katsotaan keltarauhashormooni arvo ja siitä sitten näkee, että ovuloinko vai en... Ensikierrossa ei kuulemma seurantaa ole, jos ovis tässä kierrossa tapahtunut. Mutta toivottavasti alkaakin neuvola seuranta.....

Hyvää ja plussien täyteistä uutta vuotta!
 
Justiina, kiitos vastauksestasi, juu, kyllä ymmärsin. Tutkailin eilen nettiä ja löysin tiedon, että ovis tulisi 7-12 vrk:n päästä vikasta Clomista - onkohan näin, eli näinkin myöhään? Sinun ovis taitaa olla aika lailla tuon tiedon mukainen? Joka tapauksessa mun pitää malttaa tikuttaa useita päiviä kauemmin, josko se tuleekin tosi myöhään, yleensä luomuna jo niin ajoissa kuin kp 11 tai 12.

Kaikille Clomittarille valtavasti onnea vuoteen 2011!
 
Heippa! Voisin liittyä joukkoonne!

mippis... 23v.... ensimmäinen.... 4/10... clomit

Olen siis 23 ja ensimmäistä yritään. Soitin kunnaliseen ajan jo ennen yrityksen aloittamista sillä mulla oli tosi pitkät kierrot (40-60pvä) pillerien lopettamisen (10/09) jälkeen sekä jatkuvaa tiputteluvuotoa. Ihme kyllä sain ajan:) Määräsi silloin terolutit kolmeksi kuukaudeksi -jolloin vuodin koko ajan- kierron tasaamiseksi ja sitten verikokeet (kilpirauhanen yms.). Luomukierto terojen jälkeen huiteli taas yli 40 päivän joten yritin saada uutta aikaa, aikoja oli vasta kahden tai kolmen kuukauden päähän joten päätin mennä yksityiselle. Onneksi! Yksityisellä mulla huomattiin heti polyyppi ja se poistettiin. Ultralla kattoi munasarjat ja päätteli, että en itse ovuloi niin sain heti clomit. Ensimmäinen clomikierto oli silti vasta marraskuussa, kierto lyheni 33 päivään joka ennen ollut se normaali, mutta muuten ei mitään. Seurantaa ei vielä ollut koska annostus oli 1 tbl 4-9 pvä. Nyt toisessa clomikierrossa 2 tbl ja seuranta ja toisella puolella oli 20 mm ja toisella 16mm. Lupa yrittää koska lääkäri ei uskonut että molemmat irtoaa. Lääkäri veikkasi että isompi irtoaa koska vain. Nyt kp 32 ja tehty sellainen aikasin tehtävä testi, negatiivinen. Seuranta oli kp 14 ja jos ovulaatio olis tapahtunut siitä muutaman päivän sisällä niin olis pitänyt näkyä jo.

Oviksen olen kerran bongannut testeillä ennen clomeja, mutta sen jälkeen en enää kertaakaan. Eikä niitä enää edes käytetä koska tuottavat miehelle suorituspaineita. Seurantakäynnin seksiä joka toinen päivä -ohje tuotti niitä myös. En myöskään tunnista itsestä mitään oviksen oireita vaikka olen niitä koittanut seurata, en siis välttämättä vieläkään ovuloi...

Anteeksi tämä itsekeskeinen kirjoitus, mutta kun ei oikein ole ketään jolle puhua. Kellekkään ei olla kerrrottu että yritään ja tuosta miehestä ei aina ole oikeen juttukaveriksi.
Mites muut oletteko kertoneet yrittämisestä?

Hyvää ja plussarikasta uutta vuotta!!!
 
Mulla torstaina ultrassa limis hyvä, reilu sentti, mutta folli vielä vähän epäkypsä, joku 15mm. Sovittiin, että sunnuntaina pistelen ekan pregnylin, mutta nytpä kävi niin, että sain aikaan elämäni ekan ovisplussan tänään! :) Juhlallinen hetki. Kokeilin ihan clear bluella, ja happy face sieltä pärähti tauluun. Eli varmaan tänään sitten pistelen pregnylit. Sitten vaan hommiin ja jännäämään! :)
 
Heippa!

Liittyisin joukkoonne.
Ensimmäinen clomikierto jo mennyt pregnylin ja lugesteronien avustuksella, eikä tulosta tullut :(. Nyt on välikierto, koska ovis olisi ollut nyt, eikä Ava klinikka ollut viikolla auki, eli seuranta ultraa ei olisi pystytty tekemään.

Meillä siis kakkosen yritys käynnissä, yritystä n. vuosi. Mies menee simppatesteihin reilun viikon päästä itselläni pitäisi kaiken olla suht. ok. Luteaalivaihe on hieman liian lyhyt, johon sain lugesteronit(2 kuuria syönyt). Sen jälkeen clomienit, vaikkakin ovuloin muutenkin. Seurantaultrassa oli 2 johtofollia, pregnylin pistin, jotta ne irtoaisi, mutta ei siis tulosta.

Nyt on ovis meneillään taas, muttei taida tässäkään kierrossa tärpätä.

Esikko on 08/08 syntynyt ja häntä yritimme yhteensä 1v 5kk, ennen kuin tärppäsi kunnolla, sitä ennen sain 2 alkuraskauden keskenmenoa.

tretyttö....26v..... toinen .... 01/10 .....clomifen+pregnyl+lugesteron
 
Mukavaa alkanutta vuotta :wave:

Tervetuloa mippis ja tretyttö :flower:

Chikakaa Onnittelut hyvistä folleista, hiljaa hyvää tulee jne..=) Mikäs kp sulla muuten oli se eka ultra, eiks se ollu kp 11 vai 12? Mietin, kun mulla ultrat ollu aina aikasintaan kp 13 ja gynet mun kohdalla pitäneet tuota aikasimpana kp:nä, kun hitaasti (mutta usein varmastikkin) kypsyy :p Tiedän muuten mitä teit uutena vuotena....:LOL::LOL:

mippis täällähän just saa avautua tästä kaikesta piip:sta, mitä tää yrittäminen ja hoidot aiheuttaa sekä itsessä ja puolisossa :hug: Me ei nyt kerrota yrittämisestä tällä kertaa kenellekkään, molemmat kokee sen parhaaksi, pääosin siksi, että kun me ajatellaan, muiden ihmettelevän sitä että miksi te teette ja miksi näin "vanhana" vielä ja kun teillä on jo kaksi lasta ja..ja... joten eipä tuu sitäkään painetta, kun jätetään kertomatta.
Paineesta puheenollen, meillä miehellä oli aiemmin (siis meillä on nyt eka yk kahden vuoden tauon jälkeen) suorituspaineita sekä pettyi kuukausi kuukaudelta kun plussaa ei tullutkaan, syytti itseään enemmän kuin mua (meissä molemmissa siis häikkää). Itse yritin olla kertomatta oviksesta sen enempää, siis en sanotut, kun sain ovisplussan tms. et nyt pitää... Me mennään aika normisti noissa oviksen ajan yhdynnöissä, siis meillä on muutenkin melko aktiivinen petielämä, joten uskon sen riittävän ja plussa tulee jos on tullakseen niin, tyttäremmekin kun sai aikoinaan alkunsa yhdellä kerralla ovisplussapäivän aamuna (siis silloinkin clomeilla).
Ovistestailut lisää stressiä ja kun clomit saa tosiaan aikaan sen oviksen 7-12 kp:ä viimeisen tbl:n otosta, niin noilla päivillä joka toinen päivä yhdyntä olis riittävä, tämä ihan gynen ohje ;) eli sulla siis kp:t 16-21. Onko sulla semmoista "luottokaveria tai -sukulaista" jolle voisit kertoa?

Veronalle onnittelut ovisplussasta :) Ja sitten eikun rauhallista piinailua, toivottavasti pregnyl nyt tuo plussan :heart:

Täällä heitetty eka clomi nassuun, ajattelin ottaa nyt tässä kierrossa aamuin illoin yhden tabun, aina aikaisemmin olen ottanut kaks kerralla iltaisin kuumia aaltoja lieventämään. En tiedä onko merkitystä, gynen määräys kuului 2 tbl kp 3-7 :confused:
Tietääkö kukaan greippimehusta ja sen vaikutuksista ovikseen ja kohdun limakalvoon? Onko kenelläkään käytössä? Itse olen nyt ottanut mehua lasillisen päivässä kun olen kuumepuolelta siitä lukenut, mutta nyt ajattelin pitää taukoa nää kp:t joilla clomeja otan, sillä luin mehun vaikutuksesta lääkkeisiin yleensä, että voivat haitata lääkkeen tehoa :confused:

Mukavaa sunnuntain jatkoa :wave:

Justis
 
Mippis: Meillä kans toi tikuttelu ja joka toinen päivä pupustelu tuottaa aikas paljon paineita.. Molemmat tykätään rakastella sillo ku molemmista siltä tuntuu. Jotenki ku tietää et nyt pitäs tehä jotai koko homma hyytyy ja miulle itelleni koko hommasta tulee pakkopullaa. Nyt on pitäny vähän rennommin yrittää ottaa vaikka nyt jouduinki noiden clomien kanssa tikuttamaan ett tietäs et näyttääkö ne mitään. Mun mies on kans semmonen et sen kanssa ei hirveen henkeviä pysty keskustelemaan. Se pitää yleensä kaikki tunteet ihan kokonaan sisällään joten ei sen kanssa näistä vauvajutuista paljon pysty juttelemaan. vaikka sekin kyllä hirmuisesti vauvaa haluaa!

Mie oon melko avoimesti puhunu meijän vauvahaaveista miun ystäville, molempien vanhemmille ja sisaruksille.

Anopille kyllä mietin sillon kertomista, ku se niin kovasti oottaa lapsenlasta et se kyselee jatkuvasti ja vihjailee meille koko ajan et jokos se vauva on tulossa. Kerroin sit sille tästä PCO:sta ja lääkityksestä että voi mennä pitkäänkin ennen ku lapsia saadaan. Vähän aikaa se jakso olla hiljaa, mutta nyt ku oltiin niillä syömässä ni se ruokapöydässä jotai rupes puhelemaan miehelleen et ku piet noita lääkkeitä niin huonosti tuossa kaapissa, sit ku on pieniä ni ne sieltä kaapista ne lääkkeet saa otetttuu. Appi sit vastas et eipähän tuota oo vielä kuulunu pieniä, ni anoppi siihen: mistäs tiiät et jos vaikka nyt odottaa! Voi ärsytys! Ja nyt sit ku käytiin ja siellä oli serkkuja käymässä ja sit lähti keskustelu siitä 45dokumentin kuutosista, mie totesin et olispa aika hurjaa saada niin monta lasta, anoppi sanoi et eikös se voi käydä niin et työ nyt ne kaksoset saatte. Serkut oli ihan et tuleeks teille kaksoset mie korjaamaan et ei oo tulossa ja anoppi jatkoi eikös ne vois vaikka olla tulossakin!!!!! mie olin ihan raivona!!! sain pitää kyllä suutasa kiinni ku kohta koko suku oikeesti luulee et meille on vauva tulossa vaikka ei edes ookkaan..
Huh! Tulipas pitkä vuodatus... Siis miulla on aivan ihana anoppi ja se on miulle tosi tosi tärkeä, mutta tämmöset jutut saa miut raivostumaan!

Justiina: Lääkkeiden ohjepaketeissa on yleensä mainittu mikäli greippimehua ei saa lääkityksen aikana ottaa. Se tosiaan voi heikentää lääkkeiden tehoa, mutta sillä tosiaan pitäisi olla myös limoihin hyvä vaikutus. Mie ite kokeilin muutamassa kierrossa, mutta miulla kävi päinvastoin, olin kyllä niin kuiva niissä kierroissa. Nyt en oo muistanu vähään aikaan koko greippimehua juodakaan.

ON: Ovista en tikuttamalla bongannu eilen ja toissapäivänä oli vahvempi viiva ku mitä aiemmin, mutta miulla oli kyllä eilen ja sitä edellisenä päivänä kovaa vihlontaa alamasulla ja pahoinvointia. oiskohan voinu käydä et ovis oli eilen ja en sitä sit saanukka tikutettua näkyviin? Jos tikutin väärään aikaan? saas nähdä miten käy.. Pupuiltu on kyllä tosi ahkerasti ja miun muru on ollu miulle tosi ihana!
 
Justiina: Joo se eka ultra oli kp 12. Jotenkin uskoisin, että ovis ollu tänään tai eilen vaikken ookkaan jaksanut tikutella, mutta alamahaa on vähän nippaillu. Touhuttu on sopivasti, että nyt vaan jännäilen. Mutta ennen todellisen jännäämisen aloitusta on kuitenkin vielä ens viikolla mentävä sinne labraan ja sitten saa tietää, että onko ovis todella tapahtunut vai ei...

Mippis: me ei olla kerrottu paljon kenellekään, kun ei kaivata siitä lisäpaineita, että ihmiset kyttää ja kyselee. Mun äiti tietää, tosin sillekin kerroin vasta yli vuoden yrittämisen jälkeen, muut ei meidän perheistä asiaa tiedä. Yksi koulukaveri tietää, mutta ei sekään sitä kuinka kauan on yritetty...
 




Meikäläinen on ihan seonnut kaikkiin noihin glitter-kuviin ja liikkuviin hymiöihin :LOL: kuten voi listastammekin huomata.

Mimmun kertoma oli niin tuttua ajalta jolloin meillä ei ollut lasta, heti jos oli finni tai parikin poskessa, vähän äklötti tai muuten vaan oli vähän turvoksissa niin heti oli anoppini varma että olin raskaana. Se näki unia, milloin saimme kolmoset, milloin kaksoset...No, sitten kun saimme esikoisen, niin auta armias, poika oli alle vuoden niin ruvettiin kyselemään milloin sisarus tulee..no tytär oli jo silloin "matkalla", mutta silti, jos ei ois ollutkaan..eikö niille mikään riitä |O Nyt saamme olla täysin vapaana tollasista, koska meillähän on poika&tyttö, joten enempää emme enää tarvitse...voi kun tietäsivät :rolleyes: ja kun ne eivät tiedä niin satuttavat kommenteilla, "ettekai te nyt enää..." ja mä siihen, et ei kai, kunhan vaan puhuin :whistle: Jos raskaudun, niin tiedän, että saan selän takana varmasti puukkoa selkään, muttei se mua pätkääkään haittaa siinä tilanteessa =)
Meni vähän synkistelyksi..johtuukohan jo clomeista :whistle:

Clomeista puheenollen, eilen siis aloitin kuurin ja jo aamulla nukkuessani kuumat aallot pamahtivat päälle..onneks lievempinä vielä..ja aamulämpöni oli 36,8, joka on siis yleensä vasta oviksen jälkeen :confused: näillä päivillä pitäis olla jotain 36.3 luokkaa tai allekkin...
Otan nyt clomini aamuin illoin ja greippimehulasillisen juon päivällä, päädyin tähän kompromissiin, vaikkei clomien ja mehun yhteisvaikutuksesta ollutkaan mitään kovaa faktatietoa netissä.

Mukavaa maanantain jatkoa


Justis
 
Moro!
Täällä ahdistaa odottelu, eli pe sais testata. Tosin mitään viitteitä tai edes kuviteltuja oireita ei oo...: /

Me ei olla paljon saatu itse päättää kerrotaanko yrityksestä vai ei, koska kaikkihan sen tietää sen kohtukuoleman jälkeen, että yritys on päällä. Tosin luulevat, että ollaan yritetty nyt jo yli 2 vuotta, vaikka todellisuudessa vasta reilun vuoden ajan. Meiltä kukaan ei asiasta tietty kysele, mutta aina jos vähänkin sanoo, että on asiaa tai kerrottavaa, niin kaikki odottaa korvat höröllä kuulevansa vauvauutisia. :ashamed:

Tänään on kyllä tosi synkistelymeininki ja eikä yhtään auta, ku lukee maailma mustavalkoista. :stick:
Ainut, mikä piristäis ois se, että joku clomitar plussais! :p
 
Mulla on kp24 ja odotan yleensä eka sinne kuukautisiin saakka ja jos ei ala kuulumaan, niin testaan vasta sitten. Mulle tuntuu tuo testailu tuovan tosi paljon ylimääräistä stressiä, siksihän meillä ei tikutella ovistakaan suurimmassa osassa kierroista. ;)
 
moi kaikille,mä vetäydyn nyt ainakin joksikin aikaa tästä porukasta. alotin tänään e-pillerit,jotta saisin ehkäpä kasvoni parempaan kuntoon,näiun aiankin toivon! ja en ole varma että olemmeko yrittämässä sitä kolmatta enää...mulla vauvakuume kyllä välillä pukkaa olemaan mahoton.

mutta paljon onnea teille koetukseen,ja toivotaan että tärppi käy!!:flower:
 
MisNis Niin piinailu on kyllä vaikea taitolaji, se raja piinailun ja stressin välillä on niin häilyvä :| Itsellä taipumus stressaantua ns. viimeisillä clomikierroilla eli siis neljännellä clomikierrolla ja sen jälkeen.

PieniTytönTylleröinen Harmi kun meidät jätät :hug: Toivottavasti saat kuumeen tartutettua mieheesikin ja palaat takaisin, tervetuloa vaan :hug:

Nyt alkaa clomit osoittamaan jo ärtymyksen poikasta, olin tosi täynnä perhettäni tuossa iltapäivällä ja sitten se huono tuuli lähti yhtä nopsaan kun oli tullut..siis oikea mielialanvaihtelu 15 minuutissa :O
 
Hei ystävät! Jotkut saattaa mut jopa muistaakkin tuolta edellisestä clomi pinosta...

yritystä takana 2v 2kk ja plussa pärähti ruutuun eilen toisesta clomi kierrosta...menkat pitäs kyllä alkaa vasta ke-to ,mut plussa näkyy jo 3+5 nyt....uskomatonta...

Mulla on ollu ongelmia ohuen limakalvon kanssa ja tässä kuussa kipasin luontaistuote kauppaan ja ostin tyrniöljykapseleita mis on omega 7:kaa...niitä popsinu nyt jonku pari viikkoa....

Viime ultrassa rakkula oli 11mm eikä lääkäri uskaltanu määrätä pregnyliä irrotukseen ennen toista ultraa....kävi kuitenkin niin ettei mulla ollut varaa mennä toiseen ultraan(80e/krt) ja tikutin vaa ovista joka tuli vajaa viikkoa myöhemmin...

Mietin nyt vaan et oliskohan matkassa useampi kuin yks ku näkyy näin varhain jo testissä..äitini ollut myös hoidoissa pikkusiskoni odottelussa ja silloin hänellä ollut kaksoset joista toinen meni kesken mutta systeri(17v) porskuttaa jo kohti ajokorttia...

Toivotaan nyt kovasti että sielä oikeasti olis pikkunen ja pysyis loppuun asti...toivottu ja rukoiltu ollaan kovasti...

Toivoa siis on siskot! Jos mullakin on....
 

Yhteistyössä