Vaalipaniikki? Purra ja Henriksson alkoivat perua säästöpäätöksiä – Kokoomuksen Marttinen: Ilman korvaavia toimenpiteitä täysin mahdotonta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vaalipaniikki? Purra ja Henriksson alkoivat perua säästöpäätöksiä – Kokoomuksen Marttinen: Ilman korvaavia toimenpiteitä täysin mahdotonta
Eurovaaliehdokas Anna-Maja Henriksson haluaisi sittenkin säilyttää toisen asteen oppimateriaalit maksuttomina. Perussuomalaisten Riikka Purra puolestaan peruisi sairaalan yöpäivystyksen lakkauttamisen.

Kokoomuksesta toppuutellaan perussuomalaisten puheenjohtajan Riikka Purran ja RKP:n puheenjohtajan Anna-Maja Henrikssonin eurovaalien alla väläyttämiä säästöpäätösten perumisaikeita. Kokoomuksen eduskuntaryhmän puheenjohtaja Matias Marttinen sanoo, että jos jonkun ministerin on tarpeen muuttaa aikaisempia säästöpäätöksiä, hänen on haettava vastaavat korvaavat säästöt muualta omalta hallinnonalaltaan ja asiasta on oltava hallituspuolueiden kesken yksimielisyys.

”Kun hallituspuolueiden puheenjohtajat ilmoittavat kannattavansa sellaisten päätösten perumista, joita ovat itse olleet hyväksymässä, on selvää, että kyse on puhtaasti vaalipaniikista. Vaalien jälkeen nämäkin kauniit puheet unohtuvat ja Purra jatkaa leikkaamista sakset kädessä”

”Asioiden kannalta on parempi käydä tämä keskustelu poissa julkisuudesta.” Matias Marttinen

Kokoomuksen Marttinen ei halua ottaa kantaa siihen, voisiko esimerkiksi toisen asteen oppimateriaalin maksuttomuuden tai Kouvolan yöpäivystyksen lakkauttamisen korvata joillakin muilla säästötoimilla.

”Asioiden kannalta on parempi käydä tämä keskustelu poissa julkisuudesta.”
 
vierailija
vierailija
Tyypillistä touhua Hölmölässä. Mattoa leikataan toisesta päästä ja toiseen päähän lisätään leikattu pala. Valoa kannetaan sisälle. Urpo Orpo laittaa Purran ja Marttisen asialle, kun ei kaikkea hölmöä itse kehtaa.
Seuraavassa Hömöläiset sadussa perutaan kaikki edelliset hölmöydet.
Matot silputaan kappeleiksi ja valoa kannetaan ulos.
Kun talo on pimeä, ei kukaan arvaa mitä siellä hölmöillään.
 
vierailija
Voi jumavitunlauta nyt oikeesti.

On aivan sama, mitä kuvottava purra tai
henriksson lupailevat.

Kumpikaan ei tule ikinä saamaan minun ääntäni, eikä monen muunkaan.

Sen verran monta äänestäjää on takinkäännöillä petetty, että se unohdu koskaan.

T nimimerkki:

Minä en ikinä unohda, että purra nauroi myös minullekin sakset kädessään...
 
vierailija
Mitäköhän mahtaa tapahtua sitten, Suomen seuraavat eduskuntavaalit lähestyvät?

Tämän jutun luettuani ennustan totaalista vaalipaniikkia silloin, useammankin puolueen toimesta.

Ehkä olisi ennen kaikkea persujen/kokkareiden/RKP:n kannattanut vähän miettiä, ennen leikkauksia?

Ettei tule seuraavat eduskuntavaalit ja (luonnollisesti) romahtanut suosia totaalisena yllätyksenä ja paniikkina?
 
vierailija
Tyypillistä touhua Hölmölässä. Mattoa leikataan toisesta päästä ja toiseen päähän lisätään leikattu pala. Valoa kannetaan sisälle. Urpo Orpo laittaa Purran ja Marttisen asialle, kun ei kaikkea hölmöä itse kehtaa.
Seuraavassa Hömöläiset sadussa perutaan kaikki edelliset hölmöydet.
Matot silputaan kappeleiksi ja valoa kannetaan ulos.
Kun talo on pimeä, ei kukaan arvaa mitä siellä hölmöillään.
Tarkoitat koulutusta?
 
vierailija
Tarkoitat koulutusta?
Tarkoitin kaikkea mikä kuuluu hallitusvastuuseen. Iltalehden Politiikan puskaradio antoi liian hyvät pisteet hallitukselle. Mielestäni hallitus pitää laittaa välittömästi tarkkailuluokalle erikoiskoulutukseen. Kaikki päätökset puretaan, ja sitten kiikutetaan Stubbllle eropyyntö. Jos on halu vaalia perinteitä, sitä ennen voi tehdä u-käännöksenn Turussa junalla tai lentäen. KD:n Sari voi kävellä ex-maratoonarina. Jos eroamiseen ei ole vielä tarpeeksi syitä, riittää kun vilkaisee tämän palstan rasistisia kirjoituksia. Viime kesän lupaukset rasismin kitkemisestä epäonnistuivat täydellisesti.
 

Yhteistyössä