Heippa, ekaa kertaa täällä myös kirjoittelen... Kauan olen seurannut jo palstaa ja elänyt muiden jännäilyssä mukana.
Olen itse 26-vuotta ja mies on 35-vuotias. Lasta ollaan toivottu ja enemmän tai vähemmän yritetty jo syyskuusta 2009. Olisikohan nyt menossa yk 20. Viime keväänä mentiin yksityiselle tutkittavaksi ja tuloksena oli myös miehen huono spermanlaatu, oma kierto toimii niin kuin pitääkin. Tulos ei ollut mikään yllätys sillä aikaisempana "ehkäisynä" reilun vuoden ajan oli kuitenkin keskeytetty yhdyntä...
Ollaan myös käymässä inssejä läpi tällä hetkellä. Viime syksynä oltiin jo kerran ja nyt pitäisi pienen tauon jälkeen jatkaa hoitoja. Toivottavasti huomenna, ettei ovis siirry viikonlopulle.
Syksyisessä inssissä meillä oli aika huonoa se tavara vielä pesunkin jälkeen...
Ennen pesua oli tiheys 14,5milj./ml, joista liikkuvia vain 8%.
Pesun jälkeen tiheys oli 1,8 milj./ml, joista liikkuvia 39%. Eli liikkuvia oli 0,7milj./ml.
Aika vähän toivoa itsellä tuolle hoidolle oli, sillä lääkäri sanoi jo tuloksista, että >1milj./ml olisi ideaalinen insseille.
Itse olen myös siirtänyt toivon tulevaisuuteen ja keinohedelmöitykseen. Kaipa sen tästä toisesta kerrasta näkee, onko pesun jälkeinen tulos taas yhtä huono.