Hakutulokset

1. T

mielenkiinnosta, hervannan parjaajille ja vihaajille

Mitähän elokuvaa olet kattonut? Tuo ei kylläkään ole arkipäivää hervannassa, enneminkin omaa mielikuvitustasi..oletkohan sekoittanut Hervannan ja kenties jonkun muun kaupunginosan?? Mutta siis, itse asun siis etelä-hervannassa, tässä lähellä on lenkkipolku 3min kävelymatkan päässä 2 järveä...
  2. T

mielenkiinnosta, hervannan parjaajille ja vihaajille

Ihan samaa mieltä!!! Etelä-Hervannassa asunut 21-vuotta, koulut yms. käynyt, nuoruuteni viettänyt. Välissä asunut niin Yhdysvalloissa kun Englannissakin myöskin Pappilassa, mutta Hervanta on EHDOTTOMASTI paras paikka! Tosin, vain Etelä-Hervannassa haluan asua, en Pohjoisessa :)
  3. T

Se oikea ystävä Tampereelta.

Täällä olisi 24v 08/08 syntyneen pojan äiti Hervannasta vailla ystävää. Itse olen myös ollut mamma tapaamisissa yms, mutta eipä ole sieltä ystävää löytynyt.
  4. T

Kuinka monta vauvaa mahassasi on ollut?

3 raskautta, 1 vauva nukkuu sängyssään :)
  5. T

kangasala / tampere !!!

Heippa! Täällä olisi 5-viikkoisen pojan äippä vailla lenkki- /kahviseuraa Hervannasta!
  6. T

Hypospadia

Hei! Ihanaa kun löytyi tällainen aihe, kun itse mietin niin kovin pojan tulevaa leikkausta n. vuoden päästä. Eli poikani on vasta 3 viikkoa vanha, synnytyksessä huomattiin hypospadia(sen asteesta en tiedä, mutta pissaa hyvin ja suihku hyvä). Hänellä on lähete Taysin lastenkirurgian polille...
  7. T

LASTENNE SYNTYMÄPAINOT+PITUUS+SYNNYTYKSEN KESTO

Poika 3590g ja 50cm, synnytys 8h, poika syntyi kiireellisellä sektiolla 24h vesien menon jälkeen.
  8. T

***ELOMASSUT VIIMEISEN KERRAN***

Meille syntyi poika, 50cm ja 3590g 28.8.08 klo 2.57. Synnytys johti kiireelliseen sektioon, kun se ei edennyt lainkaan ja vauvan sykkeet oli liian tasaiset, itse sain samalla tulehduksen. Vauva oli kakannut loppuvaiheessa lapsiveteen ja sai bakteerin, jota hoidettiin antibiooteilla 5pv..eli...
  9. T

OoO ELOMASSUT TOUKOKUUSSA OoO

Kiitos tervetulotoivotuksista!! :) Teillä oli juttua sukupuolesta ultrassa, tässä kuva meidän poitsun vehkeistä 4D:stä rv 24+1 ihan selkeästi näkyy, että poika on. :laugh: Kuva tuossa alhaalla.
  10. T

Pieni vauva rv 24

Hei! Olin Keskiviikkona 4D-ultrassa, rv 24+1. Siellä kaikki oli hyvin mm. virtaukset, istukka, napanuora, sydän. Jäi kuitenkin huolettamaan, kun mittailtiin luita, niin arvioksi saatiin rv 22+6 ja painoksi 510g. Ultran mukaiset viikot ei kuitenkaan voi pitää paikkaansa, sillä olen...
  11. T

Olisi kela voinut sivuilla ilmoittaa, että vaikka 08 pakkaus tulee jakoon, jaetaan sen ohella vanhat ensin pois. Itsekin kun todellakin luulin, että ne olisi jo loppuneet. Ilmoitelkaa kumman pakkauksen saatte..aikas mielenkiintoista :)
  12. T

Oda-sofia: Itsekin panttasin hakemusta, jotta varmasti saisin 08 pakkauksen..olin todella pettynyt kun se olikin 07 pakkaus...vaikkakaan ei siinä mitään vikaa ole, mutta kun niin odotin sitä uutta.
  13. T

Oda-sofia: Samaa mietin minäkin. Pakkaus tuli tosi nopeasti. Hakemuksen jätin 28.4(eli vko:n 18 alussa), pakkaus tilattiin 2.5 ja se ilmeisesti lähetettiin tämän viikon alussa, sillä paketti tuli Keskiviikkona(lähetetty luultavasti Ma 5.5). Eli periaatteessa olisi pitänyt olla jo 08 pakkaus.
  14. T

Heips Elokuulaiset! Olen lukenut teidän ketjua alusta alkaen, päivittäin, mutta nyt vasta liityin jäseneksi. Olen 23-vuotias Tamperelainen ja esikoista odotamme syntyväksi 26.8. Tämä on kolmas raskauteni, kaksi ensimmäistä meni kesken, eli tämä kolmas toivon mukaan syntyypi terveenä :)...
  15. T

Vaihdetaan '07 ÄP 08:iin

Joo, on kyllä käsittämätöntä. Ei tuossa 07 mitään vikaa ole, mutta panttasin niitä papereita, jotta saisin 08 pakkauksen, kuten kela "lupasi". Laitoin paperit Maanataina(vko 18 alussa), pakkaus oli tilattu Perjantaina 2.5 ja lähetetty tämän viikon alussa...eli siis ei ne kyllä alkaneet sitä...
  16. T

Vaihdetaan '07 ÄP 08:iin

Halutaan vaihtaa Äitiyspakkaus 2007, uuteen 2008 pakkaukseen. Laitoin hakemuksen vko:lla 18(kun uuden pakkauksen piti tulla jakoon), tilattiin 2.5, tänään sain pakkauksen ja sain silti 2007 pakkauksen. Halusin ehdottomasti 08 pojalleni vuoden 08 pakkauksen, enkä tykkää lainkaan 07...

Yhteistyössä