Ostatko merkkivaatteita lapselle?

• Viestiketjun aloittaja kysynpä taas
  • Ensimmäinen viesti
adv
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En tarkoittanut kalliita merkkivaatteita vaan vaatteita joilla on tuotemerkki. Mitkä ovat siis suosikki vaatemerkkisi?
En oikein ymmärrä miksi sitten kysyit merkkivaatteita... Olisit kysynyt esim. että minkä merkkisiä vaatteita... :) *joo, pilkkuillaan*
Eiköhän kaikista vaatteista löydy joku merkki kuitenkin, olkoon se sitten Tinyzone, Reflex tai Gant.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pampolina:
En tarkoittanut kalliita merkkivaatteita vaan vaatteita joilla on tuotemerkki. Mitkä ovat siis suosikki vaatemerkkisi?
Siis eikö kaikilla vaatteilla ole tuotemerkki tai jos ihan itse ompelee niin mites mahtaa sitten olla? Oisko sun pitänyt kysyä suosikki vaatemerkkiä tms. Noi merkkivaatteet kun mielletään vähän muuksi.
Niinpä. Kysymyksen voit ymmärtää miten haluat, kiva kun vastaat :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:
Mä tykkään Metsolasta, Espritistä, Urban Elkistä, Malasta, Timberlandista, Guessista, Legosta ja Benettonista. Näitä mä siis ensisijaisesti katson ja jos ei sopivaa löydy siirryn katsomaan muita merkkejä.
Joo kiva, mullakin samat suosikit. Paitsi Urban Elk ja Guess ei.

äiti kuudelle
Alkuperäinen kirjoittaja äiti kuudelle:
Ostan, niin usein kuin mahdollista. Lastenvaatteet on mun harrastus :)
Mitä merkkejä ostat?
Tällä hetkellä suosikkeja ovat Gymboree, GAP, Mini Boden, Next. Täydennän asuja sitten esim. H&M valikoimista. Sellaisen huomion oon nyt talvella tehny, että Ellokseltakin löytyy tosi kivoja lasten vaatteita. Sieltä on tullu ostettua näitä merkkejä Vertbaudet, Esprit ja Adidas. Mä en ole millekään merkille ns. "täysin uskollinen". Kattelen, vertailen, kokeilen :)

Jaa'a . Kotimainen ja Luomu on ykkönen - Ruskovilla. Pitäisi kokeilla Myllymuksuja, jotka menevät samaan kategoriaan.

Sitten tulee Kotimainen - tosin Metsola on siirtänyt valmistustaan muualle. Marimekon raitapaidat. Kivat tekee kivoja asusteita.

Sitten tulee Luomu - esim Katvig, Pop, Green Cotton, Duns ainakin tarjoavat luomuakin

sitten tulee eurooppalainen valmistus - esim Mayoral, Moonkids, Lenne, Plastisock joskus.

sitten tulee aikalailla ulkonäön mukaan - Legoa, Småfolkkia, Lindex, Ticket, Timberland jne

Mutta todellista merkkivaatetta meillä lienee vain Timberland.

laatuu
Ei juma. molo kids :D tuollasta kehtaa ikinä käyttää. Ostakaa laatuu,etniesii dc:t,nikee,elementtii tai foxii,niit ostan mun lapselle 1 kerran kuukaudessa,eli yleensä tulee hintaa ainakun ostan niin joku 200e

Yhteistyössä