=O ja naisen/tytön nimi =OAlkuperäinen kirjoittaja kielletty:Synnöve
pojan ainakin väestörekisterissäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä aina kelaan, et onko tää tytön vai pojan nimi...Alkuperäinen kirjoittaja --:Vilppu
Ihan tavallinen ruotsinkielinen nimi.Alkuperäinen kirjoittaja annukka83:=O ja naisen/tytön nimi =OAlkuperäinen kirjoittaja kielletty:Synnöve
meillä oli ennen Hely-lammasAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Hely, tyttölapsella ihan sievä nimi sinänsä, mutta minulle tulee nimestä lehmä mieleen...
No en mä oudoks sanonu! Mun mielestä toi ennemmin miehen nimi =)Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Ihan tavallinen ruotsinkielinen nimi.Alkuperäinen kirjoittaja annukka83:=O ja naisen/tytön nimi =OAlkuperäinen kirjoittaja kielletty:Synnöve
Ei se nyt vaan voi olla teidän mielestä NIIIIIIIIN outo?
Ihan noin niinkuin kirjoitetaan Tuttavallisemmin Symppä.Alkuperäinen kirjoittaja eikä:Siis ihan oikeesti? Mites toi lausutaanAlkuperäinen kirjoittaja kielletty:Synnöve
Mun tuttava Synnöve on lempinimeltä SypäAlkuperäinen kirjoittaja kielletty:Ihan noin niinkuin kirjoitetaan Tuttavallisemmin Symppä.Alkuperäinen kirjoittaja eikä:Siis ihan oikeesti? Mites toi lausutaanAlkuperäinen kirjoittaja kielletty:Synnöve
Muoks. Niin ja hää on siis miun täti Hirrrmu kiva ihminen, boheemi helsinkiläisnainen!
No hei: en mä mikään Johnny Mnemonic oo. Enkä kirjoittele erikoisia nimiä pieneen mustakantiseen vihkoon. Ja menihän toi sitten iteroinnilla oikein.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:ensin lukee jupuliina, sitten jupustiina...