Hakutulokset

  1. R

    Clearbluestä kysymys

    En ole uutta testiä tehnyt. Oli se vuotokin niin rahan tuhlaukselta se vaan tuntuu :snotty: Moni on sanonut et Clearblue antaa aina noita varjoviivoja, siksi kysyin et onko se tuon näköinen se viiva sitten, mutta ei kukaan kerro :( ;) Haulla löysin monta ketjua jossa haukutaan tätä testiä...
  2. R

    Clearbluestä kysymys

    Joku muistaa :) Joo, kesken meni rv 7 :'( Tilanne on vaan niin monimutkainen nyt. Ehkäisy on otettu taas käyttöön, mutta menkat oli myöhässä ja tulos tuo. Oireita on edelleen vaikka jonkin näköistä vuotoa tuli joten olen ihan ymmällään :snotty: Siksi kysyn, että onko tuo sellainen viiva mikä...
  3. R

    Clearbluestä kysymys

    joo jotainhan siinä on :) Mutta moni sanoo et tulee tollainen varjoviiva vaikka ei olekaan raskaana. Kokemuksia kaipaan koska tilanne on vähän monimutkainen :ashamed: Jos joskus on tullut viiva ja ei ole ollut raskaana, onko se ollut tommonen? :attn:
  4. R

    Clearbluestä kysymys

    Kuinka moni on saanut tällaisen heikon varjoviivan? http://www.aijaa.com/v.php?i=2999289.jpg Onko tarkoittanut raskautta vai ei?
  5. R

    Voisitteko ystävällisesti suositella raskaustestiä? -Menossa apteekkiin..

    Acon Early Detection tai Gravidan (?) on herkimmät eli sitä 10. Suosittelen kuitenkin Apteekin Omaa juuri sen takia, että se ei ole kaikista herkin mutta kuitenkin riittävän herkkä. Oliko tuosta nyt mitään apua, herkkä mutta ei liian herkkä?! :laugh:
  6. R

    Lämpöjä pähkäilen, helppiä!

    Älä vielä toivoa menetä! Mun tietojen mukaan kiinnittyminen tapahtuu yleensä 7-10 päivän päästä joten se osuisi juuri siihen sopivasti! Ja haamu on aina kuitenkin merkki jostain hcg:n noususta ;) Toivotaan parasta! :flower:
  7. R

    vatsan nippailusta?!

    Mulla on raskausoireena aina ollut nippailun puute :D Eli negakierroissa nippailee ja vihloo niin pirusti ennen menkkoja :$ Mutta plussa kierroissa on aina ollut kovin hiljainen ja oireeton maha :heart:
  8. R

    Kn apua!!!

    :heart: :heart: Testasin jo tänään koska olo oli niin varma :D Kyllä sitä vaan oman kropan tuntee. Olen jo vuosia tarkkaillu miten kroppa oireilee eri kierron vaiheissa ja, koska kiertoni on säännöllinen, se on aika helppoa ;) miracle Ens kierrossa sitten tärppää! Ja se on varmaa! :D...
  9. R

    ruumiinlämpö + raskaus

    Iltalämmöllä ei ole mitään merkitystä. Aamulämpö tulee mitata joka aamu samaan aikaan, samasta paikasta (ei kainalosta) ja ennen kuin nousee sängystä. Lämmöt nousee aina iltaa kohti olitpa raskaana tai et :) Tärkeintä on ne omat muutokset lämmöissä eikä niitä pidä verrata muitten saamiin...
  10. R

    Kn apua!!!

    Ihanaa mantana!!! Onnea!!! :heart: :heart: Mä en olen uusinta testiä vielä tehnyt. Enkä tee ennen kun menkat on myöhässä. Niin, jos ne on myöhässä |O Kn edelleen pehmeä ja korkealla ja valkkari on sellaista voidemaista maitoa :x Pian se selviää. Täytyy yrittää olla kärsivällinen ;)...
  11. R

    Miksi täällä aina mollataan 1 lapsen äitejä?

    Kai se riippuu vähän tilanteessa kumpi osaa neuvoa kumpaa? Mulla on vain yksi lapsi, hyvin allerginen sellainen. Kaverilla on lapsia 4, joista kuopus hyvin allerginen. Hänellä ei ollut allergioista mitään kokemusta mutta mulla oli, joten hän kysyi multa monesti neuvoja ja monesti mä niitä annoin...
  12. R

    G: Pidätkö oliiveista?

    :x
  13. R

    Kenellä ei ole Crocseja?!

    :wave: Tuskin tuleekaan
  14. R

    Raskaana vai ei?

    Ultrassa yleensä, ja nyt joku tulee heti sanomaan että kyllä mulla näky, joo voi näkyä mutta YLEENSÄ, ei näy edes sikiöpussia varmasti ennen rv 5 tai 6 eli kun menkat on melkein 2 viikkoa myöhässä. Älä ole siitä huolissasi :hug: Apteekin oma on kai sama herkkyys kun Pregent Stick? Joten jos...
  15. R

    Raskaana vai ei?

    Mikä oli veritestin tulos? Verestä kun mitataan saada ihan numerona se tulos? Oliko reilusti yli 5? Kuinka herkkiä testit oli joilla testasit? Oliko kaikki samaa merkkiä vai eri? Kauanko pissa oli ehtinyt olemaan rakossa ennen testin tekoa? Ultrasta ei voi vielä alkuviikoilla nähdä oikeastaan...
  16. R

    Kn apua!!!

    Selis Sä testasit vaan liian aikaisin. Kyllä se plussaksi vielä muuttuu :D :hug:
  17. R

    Kn apua!!!

    kirma mä en olen mikään asiantuntija mutta olen ymmärtänyt sen niin, että vaikka sitä spermaa valuukin paljon sieltä pois, niin aina sinne jää sitä kuitenkin jonkin verran. Ja siinä pienen pienessäkin pisarassa on ihan tarpeeksi monta niitä siittiöitä ;) Huomaat varmaan itsekin, että joskus...
  18. R

    Jos on kohonnut lämpö

    Tuota sellaista kysyn, että kertooko sitten lämmön pudotus paremmin ovulaatiosta? Kun sehän on niin, että lämmöt putoaa just silloin kun ovis on ja nousee sen jälkeen. Jos ne nousee vaikka ei olekaan ovulaatioo niin tapahtuuko myös tuo lämpöjen romahtaminen oviksen aikaan jos siis ei olekaan...
  19. R

    Kn apua!!!

    JJ-t Se on hyvä merkki, että on erilainen kun yleensä! Se kai on tarkoitus, että ei vertaa siihen millainen muilla on vaan niihin omiin muutoksiin. Toivotaan parasta! Kuinka pitkä kierto sulla on? Täytyykö vielä monta päivää jännätä ennen kuin voit testata? :D Selis Mikä kierron vaihe sulla...
  20. R

    mantana!

    Varovaiset onnittelut mantana Toivottavasti haamu siitä vahvistuu :heart: Pidetään sormet ja varpaat ristissä sun puolesta! :hug:

Yhteistyössä