vatsan nippailusta?!

lähinnä kait kerran raskaana olleille kysymys mutta kaikki vastaa :)

lasketaanko vatsan nippailu "vatsan nippailuksi" silloin kun se on alavatsan keskellä, ennemmin kuin sivuilla?
mulla on oviksesta asti tuntunu semmonen kirvely, ennemin ku nippailu, alavatsalla keskellä. ensin ajattelin että se johtuis siitä huuhtelusta jossa olin, mutta eihän sen nyt pitäisi tuntua näin kauan?

Kp 23/28...

mitä ootte mieltä?
 
Tää on kyl varmaan taas tosi yksilöllistä mistä nippaa ja miten nippaa.
Mutta mulla nippaili joka ikisessä kierrossa paitsi oikeestaan tässä mistä raskauduin nippailut oli enemmänkin vihlasuja tms...

En tainnu oikein auttaa, mutta vastasin kuitenkin.
 
Jaa-a. En ole edelleenkään raskautunut, mutta tungepa tänne kuitenkin :D

Eli mulla on ainakin ollut kaikenlaisia nippailuja; sekä sivuilta että keskeltä kohtua. Ja silti nou plus. :headwall: Ja nyt tässä kierrossa on ollut sellainen menkkamainen olo vattassa jo muutama päivä oviksen jälkeen. Oisko sitten sillä aukiolohuutelulla siihen vaikutusta.

Toivotaan että ne on sulla niitä oikeita nippailuja :heart:
 
Orchid x2, mistä ja kuinka usein sulla vihloi? Ootko saanut tietää, että mikä vihloo? Joskus oon kuullut, että esim. keltarauhanen saattaa tuntua aika pitkäänkin. Entä missä vaiheessa alkoi vihloa? Ennen kuin testasit vai sen jälkeen?

Itselläni on nippaillut nyt viikon verran, eli n. kp 33 lähtien. Juilii siis kohdun alueella, kun yleensä vihloo munasarjoja pitkin kiertoa (mulla on PCO). Koko ajan sanon miehelle, että nyt ne alkaa... Mutta kierto vaan venyy, vaikka on se päälle 30 normaalistikin, mutta päälle 40 vain ekassa kierrossa pilsujen jälkeen, 10 kk pilsujen lopettamisesta kulunut.

Nyt sitten eilen ja tänään on vihlaissut ikävästi tuolla vasemmalla alhaalla, melkein nivusessa, kun olen sängyssä vaihtanut asentoa.

Tv. kp40 meneillään, mutta ei uskalla testata pettymyksen pelossa ;)

P.S. Sorry nibbler, kun kirjoitan vaikka en taatusti ole edes raskaana, mutta nuo vihlauksen vähän säikäytti, että onko siellä munasarjakysta vai mitkä? :eek:

Muoks: Kysymys myös siis miraclelle, joka vastas samaan aikaan mun kanssa :)
 
Ne vihlasut kyl tuns et ne ol raskaudest johtuvia, tai no ei niinkään vihlasut mut ne repäisyt. Ja niit tul muutamia kertoja ja alko tuntuu et oon raskaana mut toki sitä koskaa uskalla silti aatella. Ja ne ol semmosii kovia repäsyjä välil kyljissä ja muutenki sivuilla :) Mul ainaskii ol siis ennen plussatestiäkin.
 
kyl sen repäsyn sit tunnistaa, se on semmone iha ko joku vaiks repäsis palan kyljestä sillain vetämällä... :D Eiks oo kivat kuvailut :D Mut se o simmost kunno repäsyä ja sen kyl erottaa vihlonnasta jos sitä on :) ja mul oli tuos keskivaiheil kyljissä tai sit tos jossai sivulla muutoin.. en ossaa iha paikantaa ko en kunnol muista muuta ko et sivuissa ja kyljissä tuntu.
 
ok, eli tää voi sit edelleen johtua ssg:stä :)
nippailua mulla on ollu paljon mutuenkin mutta ei koskaan ennen keskellä ja se on selkeesti jonkun muotonen se kipualue, en vaan osaa päättää minkämuotonen :D
siis tuntuu sillai "kolmiulotteiselta" jos joku ymmärtää mitä tarkoitan :s

sen näkee sit neljän päivän päästä että mikä on...
 
En nyt tiedä liittyykö nippailuun vai mihin, mutta piruuttani äsken just testasin haamun. Eka haamu ikinä, mutten usko kyl biä et oon raskaana. Mutta ihan selvä haamu tuli testiajan kuluessa. Aika outoa, kun mulla on PCO, eikä pitäis ees ovistella :eek:
 
kiitos nibbler ja miracle! Yritän pitää pääni kylmänä, kun nuo kemialliset raskaudet on niin yleisiä!

Kyllä toi vaalea viiva ihan testiajan kuluessa tuli, ja kyllä sen ihan paljaalla silmällä erottaa, ei tartte mitään erityisiä valaistuksia tai muuta, onpahan vaan vaaleampi kuin toi testiviiva. Pakkauksessa sanottiin, että viiva voi ihan hyvin olla vaaleampi, eli pitää varmaan tehdä uusi testi huomenna aamupissasta.

On kyllä hiukan vaikea uskoa. Sitä paitsi oli täysi tjottailukierto, eli mulla ei oo aavistustakaan, koska oon ovuloinut :LOL:
 
kiitos myös veenalle ja HalPelle. Tässä nyt on vielä niin monta muttaa matkalla, että ei varmaan kantsi kauheasti iloita ennen aikojaan, mutta mulle on jo mahtava juttu, että oon ees ovuloinut! :D

Ja selvästikin tuo juiliminen liittyy tähän jotenkin, koska se on ihan uudenlainen tunne. Siis juilii samalla tavalla kuin yleensä menkkojen JO alettua!
 

Yhteistyössä