Kn apua!!!

täällä luultavasti dpo6 ja kn ei ole vielä kertaakaan tuntunut nenämaiseltä, niinkun pitäis oviksen jälkeen. se on suht ylhäällä aika pehmeä ja valkkaria todella paljon. yleensä se on selvästinenän tuntuinen kierron alussa ja lopussa, mutta nyt hiukka erilainen..jännää :p
 
Hmm. tämä menee nyt todella mielenkiintoiseksi. Mitäpäs mieltä olette?

dpo5 ja 6 välisenä yönä kylkeä kääntäessä tuntui repäisevää kovaa kipua hetkellisesti, aamulla tuli vähän verta. Ja kn oli piilossa. Päivällä kohdunseudulla tuntui vihlontaa. Ja nyt kn on taas alhaalla ja suht pehmeä.

Verta ei ole toistaiseksi tullut enempää. Mutta toisaalta taas, minulle ei olisi mitenkään tavatonta jos tuhru jo alkaisi.


Joten mitähän himskattia tuolla tapahtuu nyt. Noh, ensiviikolla sitä selviää onko siellä tapahtunut mitään positiivista. Vai kurvaako täti iloisesti paikalle.
 
JJ-t Se on hyvä merkki, että on erilainen kun yleensä! Se kai on tarkoitus, että ei vertaa siihen millainen muilla on vaan niihin omiin muutoksiin. Toivotaan parasta! Kuinka pitkä kierto sulla on? Täytyykö vielä monta päivää jännätä ennen kuin voit testata? :D

Selis Mikä kierron vaihe sulla nyt on?

Traktori Tuo vuoto oli ihan selvästi kiinnittymisvuotoa :D Sopii ajallisesti hyvin. Keskimäärin alkio kiinnittyy dpo 7-10 mutta yhtä hyvin se voi olla jo dpo 5/6. Pidetään peukkuja, että sitä ne kivut ja vuoto oli! :p

Mä sorruin tänään testaamaan. Niin heikon heikon viivan siihen sain, että voi ihan hyvin olla että kuvittelin sen siihen :LOL: Vielä 4 päivää ennen kun on menkat myöhässä (jos on myöhässä ) joten ei sen pitäisikään vielä mitään näyttää :saint:
 
Mitenkäs semmonen asia, että valuuko siittiöt sperman mukana pois jos kn ei ole auennut eli ovis ei ihan vielä ole käsillä?
Ts. voiko raskaaksi tulla vain jos kn ihan ammollaan?

Kaikkea sitä tervejärkinen ihminen alkaa pehmenneessa päässään pohtia, kun yritys vaan jatkuu ja jatkuu... :ashamed: ;)
 
kirma mä en olen mikään asiantuntija mutta olen ymmärtänyt sen niin, että vaikka sitä spermaa valuukin paljon sieltä pois, niin aina sinne jää sitä kuitenkin jonkin verran. Ja siinä pienen pienessäkin pisarassa on ihan tarpeeksi monta niitä siittiöitä ;) Huomaat varmaan itsekin, että joskus saattaa parinkin päivän päästä vielä valua spermaa pois :x Eli yksinkertaisesti, kyllä mä uskon, että siittiöitä jää sinne minne niitten kuuluukin jäädä ( :p ) vaikka jonkin verran spermaa valuukin ulos. Kauanko teillä on jo ollut yritystä?
 
:flower: Hienoa mantana!

Mulla oli taasen eilen illalla kn ylhäällä ja hiukan kova, mutta nyt aamulla oli taas alhaalla ja pehmeämpi. Otapa nyt siitä selvää :kieh: . Tänään kp 29/30-34, alkaa olee jännät paikat.
 
Kiitos! :wave: Kn on nyt takana, sormen tavoitettavissa, mutta pehmeä ja valkkaria jonkun verran. Enkä kyllä uskalla enää paljoa kokeilla sitä, ettei säikähdä liikoja! Plussa onnea teille kaikille!! :wave:
Selis kuulostaa lupaavalta!! :wave:
 
Ihanaa mantana!!! Onnea!!! :heart: :heart:

Mä en olen uusinta testiä vielä tehnyt. Enkä tee ennen kun menkat on myöhässä. Niin, jos ne on myöhässä |O

Kn edelleen pehmeä ja korkealla ja valkkari on sellaista voidemaista maitoa :x Pian se selviää. Täytyy yrittää olla kärsivällinen ;) :snotty:
 
Täällä aamulla kn olikin kova ja sulkeutuneempi kun aikaisemmin... kp 31/30-34 eli mielenkiinnolla seuraillaan, en vielä kuitenkaan uskalla testailla.
Tosta valkovuodosta vielä, mulla tulee aina ennen kuukautisia paljon, mutta nyt ei.
 
:heart: :heart: Testasin jo tänään koska olo oli niin varma :D Kyllä sitä vaan oman kropan tuntee. Olen jo vuosia tarkkaillu miten kroppa oireilee eri kierron vaiheissa ja, koska kiertoni on säännöllinen, se on aika helppoa ;)

miracle Ens kierrossa sitten tärppää! Ja se on varmaa! :D :hug:

Selis Tule säkin sitten kertomaan miten käy! Toivottavasti on tärpänny! :heart:
 
mul ei oo kierto ees säännöllinen eikä ehtiny säännöllistyäkään ku raskaus ja km tuli. Noh, sitä ootellessa tai plussaa.. Eli ite en tiiä yhtään omaa kiertoani, joskus oon oviksen bongaavinani mut nytkin tuntu et en ovuloi olleskaan ku vaiks vähä ol oireita ni ne lämmöt ei noussu, eli ois pitäny luottaa siihe :) Mut ny tää menee bilettään turkuun :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ruusu on kukka:
kirma mä en olen mikään asiantuntija mutta olen ymmärtänyt sen niin, että vaikka sitä spermaa valuukin paljon sieltä pois, niin aina sinne jää sitä kuitenkin jonkin verran. Ja siinä pienen pienessäkin pisarassa on ihan tarpeeksi monta niitä siittiöitä ;) Huomaat varmaan itsekin, että joskus saattaa parinkin päivän päästä vielä valua spermaa pois :x Eli yksinkertaisesti, kyllä mä uskon, että siittiöitä jää sinne minne niitten kuuluukin jäädä ( :p ) vaikka jonkin verran spermaa valuukin ulos. Kauanko teillä on jo ollut yritystä?
Ensinnäkin isot onnittelut!
Meillä yritystä reilu puolitoista vuotta, välissä yksi ku.
Ja kiitos sinulle lohduttavasta vastauksestasi :)
 
:heart: :heart: Ihanaa, paljon onnea Ruusu on kukka!

Mulla edelleen kn on ylempänä ja kovempi ja sulkeutuneempi, taidan ehkä huomenna testata jos uskallan. :p
Pidäppä miracle hauska ilta, on ainakin upee ilma!
 

Yhteistyössä