ruumiinlämpö + raskaus

mä nyt laitan tän tännekin kun oletan, että täällä sais edes vähän asiallisempia vastauksia, eikä vaan kakkaa niskaan... eli:

Te, jotka olette raskaana tai olette olleet, oletteko koskaan mittailleet lämpöjänne? ja millaisia eroja huomasitte aamu/iltalämpöjen välillä?

mietin tässä itse, että jos olisinkin raskaana nyt, voiko olla niin, että aamulla lämmöt on alle 36 ja iltaa kohti nousee yli 37?

lähinnä siten vaan tuota kyselen, kun täällä kerran tosiaan tyypit mittailee lämpöjään ja räplää kn:nää :) :)
 
Iltalämmöllä ei ole mitään merkitystä. Aamulämpö tulee mitata joka aamu samaan aikaan, samasta paikasta (ei kainalosta) ja ennen kuin nousee sängystä. Lämmöt nousee aina iltaa kohti olitpa raskaana tai et :) Tärkeintä on ne omat muutokset lämmöissä eikä niitä pidä verrata muitten saamiin lukemiin. Yleensä lämmöt nousee ovulaation jälkeen ja pysyy korkealla menkkoihin asti, olitpa raskaana tai et. Se on yksilöllistä, mutta toisilla laskee lämmöt ennen menkkoja, toisilla vasta kun vuoto on jo alkanut. Raskaana ollessa ne pysyy koholla.

Mulla aamulämpö on yleensä 36,4.Ovulaation jälkeen 36,8-37,0. Noissa lukemissa se on ollut raskaana ollessani, mutta mä kuulun niihin joilla lämmöt laskee jo ennen vuotoa joten siitä yleensä tiedän alkaako menkat vai ei ;)

Korostan, älä vertaa aamu- ja iltalämpöjä. Niistä ei voi päätellä yhtään mitään. Sillä vertailemisella saa vaan pään sekaisin ;) Äläkä verta muitten lämpöihin, tarkkaile niitä omia niin sitten huomaat miten sulla ne menee. :hug:

Onnea yritykseen! Toivottavasti tärppää! :heart:
 

Yhteistyössä