G: Pidätkö oliiveista?

En kyllä vieläkään rakasta oliiveja, mutta yritän opetella syömään niitä.. anoppi laittaa oliiveja usein salaattiin, joten ihan vain senkin takia.. kuulin joskus sellaisen asian, että jos syö 7 oliivia, niin niihin tottuu.. en tiedä pitääkä ne syödä sit yhteenmenoon, koska minulla se ole vielä toiminut.. yleensä otan enintään pari oliivia lautaselle ja syön ne sit pikku paloina..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Piti vielä kirjoittaa isolla tämä. Ne halvimmat onkin kamalia!
Kaikki mars kauppaan ostamaan kivellisiä oliiveja. Yleensä hyvät on peltipurkissa.

laadukkaat kalamatat ei oo aina peltipurkeissa :whistle:

ja mie rakastan oliiveja... ne on jotenki eroottista naposteltavaa, ihan paljaaltaan myös. sekä kivettöminä että kivellisinä. :p :p
 
joo
riippuu tosiaan oliiveista, niitäkin on niin monenlaisia. En ole vielä kaupasta löytänyt niin hyviä, kuin joissain ravintoloissa tarjoillaan, ainakin edesmenneessä Viassa oli ihan loistavia sitruunamarinoituja oliiveja. Taisivat tuoda ne suoraan Italiasta itse. Isoja, mehukkaita, herkullisia ja tosiaan aivan kuin eri tuote niihin kaupan pikkuoliiveihin verrattuna.

Mut kyllä ne kaupan oliivitkin menee mulle, tosin mustat on usein aika mitäänsanomattomia.
 

Yhteistyössä