Voisitteko ystävällisesti suositella raskaustestiä? -Menossa apteekkiin..

Heippa!

Olisin kovin kiitollinen, jos joku parempaa kokemusta omaava vinkkaisi hyvän raskaustestin. Täällä lueskellessa huomasin, että testeissähän on eroa. Jotkut ovat ilmeisesti herkempiä kuin toiset? Apteekin rouvalta kysyin tätä juttua jo aiemmin, mutta hän sanoi, ettei ole mitään eroa testeissä. Täältä kuitenkin löytyy toista tietoa.

-Mikä siis olisi se herkin testi?

"Vastauksista kovasti kiitollinen"
 
Moikka! Biocard testi on luotettava. Ja jopa meidän apteekin edullisin. N.7e. Tein itse juuri testin tänään...mun onneksi näytti _ei raskautta_ nyt ei ole vielä toivetta pikku kakkosesta :) Eli pillerit käyttöön...

Mutta onnea sinulle..toivottavasti plussaat ;)
 
Testeissä todellakin ON eroja ja Predictor nyt ainaski on se jota EI kannata ostaa koska sen herkkyys on joku 50 paikkeilla... Apteekin oma testi on paras vaikka sen herkkyys onkin 25 mut kyl se näyttää sinä pvänä ku menkat alkais ni mahd. raskaudenkin :)
 
Acon Early Detection tai Gravidan (?) on herkimmät eli sitä 10. Suosittelen kuitenkin Apteekin Omaa juuri sen takia, että se ei ole kaikista herkin mutta kuitenkin riittävän herkkä. Oliko tuosta nyt mitään apua, herkkä mutta ei liian herkkä?! :LOL:
 
Noppis
Netistä löytyi tosiaan tieto, et Gravidanin herkkyys olisi 10, vaikka mielestäni pakkauksessa ei sitä lue. Itse en kuitenkaan oo koskaan saanut siihen plussaa, et en tiedä, miten selkeästi sen erottaa. :D

Mutta tosiaan suositeltavinta olis tehdä testi vasta siinä vaiheessa, kun raskaus näkyy jo hieman vähemmänkin herkässä testissä, eli kun menkat on myöhässä. Muuten saattaa käydä niin, että saa haamun herkällä testillä esim. 11 päivää ovulaation jälkeen, mutta se meneekin sitten vielä siinä vaiheessa kesken, ja menkat tulee ajallaan tai vain vähän myöhässä, ns. kemiallinen raskaus.

Eli esim. Apteekin omalla (pitäisi kai olla sama kuin Biocard), jonka herkkyys on 25, pitäisi näkyä siinä vaiheessa kun menkat on myöhässä. Siinä on mielestäni selkeä luku-ikkuna. Joissain testeissä se ikkuna on niin syvällä, että katsot miten päin vaan, niin aina siihen ikkunaan tulee pystysuora varjo, ja sehän ei oo toivottavaa jos yrität tihrustaa pystysuoraa viivaa. Tietty jos malttaa odottaa tarpeeksi kauan niin ei tarvitse tihrustaa. :D
 
myymä
En tiedä vastaanko jo liian myöhässä mutta syvästi suositellen ja NIIN monia testejä tehneenä, voin suositella vain ja ainoastaan APTEEKIN OMAA TAI kaupasta ostettavaa pregent stick vai mikä lie olikaan (rfsu:n testit menevät samaan kastiin) Vaikka nuo "paperiliuskat" ovat halvimpia, niillä olen saanut plussan aina jo ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa :p
 
Noppis
myymä nyt jäi minulle epäselväksi, suosittelitko tätä Pregent Stickiä vaiko et? Itse en sitä suosittele, koska tosiaan on niin herkkä, että näyttää kemiallisetkin. Kauhea pettymys siitä seuraa. :snotty:
 
Itse sain ensi plussani Gravidanilla, ja ihan kontrolliviivan paksuinen räikeän punainen plussaviiva tuli. Herkkyys ei tosissaan lue paketissa (ohjeissa sisäpuolella kyllä), ja on sen 10 KY. Testasin tosin vasta kp 35/27, kun en ollu varma kierrostani ja halusin olla varma siitä että on varmasti myöhässä ennenku ees testaan. Jos rahaa on hiukan laittaa, niin kalliimpi Clearbluen digitaalinen on myös hyvä, kun tein sillä varmistuksen. Tuli ihan sekunneissa siihen se digit. "+" merkki, eli ei epäilystäkään :D Sillä olen aiemmin yhtä nopsasti saanut myös ne negatkin, eli luotettava molemmissa tilanteissa.
 
myymä
Alkuperäinen kirjoittaja Noppis:
myymä nyt jäi minulle epäselväksi, suosittelitko tätä Pregent Stickiä vaiko et? Itse en sitä suosittele, koska tosiaan on niin herkkä, että näyttää kemiallisetkin. Kauhea pettymys siitä seuraa. :snotty:
Suosittelin, jos haluaa tikun näyttävän raskauden aikasin! :)
 

Yhteistyössä