Hakutulokset

  1. Pöppiäinen82

    Äitiyspakkauksen poismyynti hinta ??

    Mitä äitiyspakkauksesta voi sitten pyytää kun myyn pois sen sitten kun saan sen ? Pöppiäinen & touhustiina 16+5
  2. Pöppiäinen82

    Äitiyspakkauksen poismyynti hinta ??

    Mitä äitiyspakkauksesta voi sitten pyytää kun myyn pois sen sitten kun saan sen ? Pöppiäinen & touhustiina 16+5 :heart:
  3. Pöppiäinen82

    Vaavin syke - sydänäänien kuuntelussa ?

    Minkäslaisia sykkeitä on vaaveillanne ollut kun on sydänääniä kuunneltu ?
  4. Pöppiäinen82

    Raskausviikko 14 + & Vuotoa ?

    Mulla on ollut rusehtavaa vuotoa,joka ilmenee enimäkseen valkovuodonmukana tai kun käy pissalla kun pyyhkii,särkyjä tulee jos tekee liikaa.Makailu auttaa massusärkyyn hyvinkin. Onko muilla ollut tällästä? Annu & touhustiina 14+2
  5. Pöppiäinen82

    Sukupuoli ?

    Etsin tällästä aloitusta jo täältä mutta en löytänyt joten kysynpäs nyt sitten. Eli tuossa kun luin tuota ultra lappuani niin siinä lukee mulla että sukupuoli ei vielä viikoilla 12 ole mahdollista nähdä.Mutta sitten kuitenkin niin olen myös kuullut että moni on saannut tietää jo np-ultrassa...
  6. Pöppiäinen82

    Kotidoppelerista - kysymyksia :)

    Eli mulla nyt näitä jotain kysymyksiä oisi sellasilta joilla sellanen kotidoppleri on. Eli ekan kerran kuulin sydänäänet sillä 10+6 ja sitten eilen 11+1,tuossa paketissa lukee että viikoilla 12-14 alkaisi kuulumaan mutta ihanaa sain kuulla itse enemmin,olen kyllä todella hoikkakin niin...
  7. Pöppiäinen82

    Pitääkö tämä paikkansa - np-ultra pitäisi tehdä rv 11-11+6 ?

    Kuulema siksi jotta tulos on luotettava. Olen kyllä käynnyt jokaisen kohdalla ennen kahtatoista viikkoa eli just tällä ajalla 11-11+6 ja tämän kohdalla myös mulla np-ultra niin että olen silloin 11+6. Mutta tosiaan jäi kiinnostamaan että onko tuolla asialla mitään perää ?
  8. Pöppiäinen82

    Kolmatta oottaneet / odottava - Milloin massu on alkanu näkymään ?

    Kiinnostaisi tietää milloin massu on alkanut näkymään...siis millä viikoilla ?? :wave:
  9. Pöppiäinen82

    Miten miehenne tukee teitä raskauden aikana ?

    Tuollasta pohdiskelin itsekseni tuossa ja oisi kiva kuulla miten muiden miehet tukee raskauden aikana vaimoaan ? Tuleeko esim ultraan ja neuvolaan entä synnytkseen ja kiinnostaako perhehuone synnytyksen jälkeen vai haluaako pois sairaalasta... kaikkea tällästä ... - Mun mies kyllä tukee...
  10. Pöppiäinen82

    Foolihappo ?

    Onko teitä neuvottu neuvolasta tätä syömään ? Mulle neuvottiin lääkäristä ihan ja syön folirenia 2 pilleriä päivässä. http://www.kookas.fi/articles/read/837 Annu ja masu-asukki 9+5
  11. Pöppiäinen82

    Painosta - Alkuraskaudessa ? viikot 4 - 12

    Mikä teillä on lähtöpainona ollut,onko paino lähtenyt laskemaan vai nousemaan ja miten? -Itselläni lähtö oli 50kg ja tämä mitattiin viikoilla 6.Nyt sitten tilanne on se että laskenut 1kg eli nyt painan 49kg. Ystävälläni nousi alkuraskaudessa paino 6kg ja se oisi kuulema liikaa niin hänelle...
  12. Pöppiäinen82

    Porvoosta - odottajia ?

    Itse olen Porvoosta,laskettu aika olisi Lokakuussa. Kiinnostuksella lähdin katselemaan löytyykös muita jotka odottelee Porvoon suunnalla ? :) :wave:
  13. Pöppiäinen82

    Tummaa vuotoa - viikoilla 8 - 9

    Miten muilla on mennyt,meneekö kesken vai onko se peräti normaalia? Mulla nimittäin on ihan pientä tummaa vuotoa,eikä paljoa mitään mutta laittanut ison pelon päälle. Kolmas oisi tuloillaan... Annu & Masu-asukki 8+2
  14. Pöppiäinen82

    Kotidoppelereiden käyttäjät - neuvoja ?

    Mä nyt uskaltauduin kuuntelemaan mahaani ja sieltähän kuului sydänääni. Mutta tässä on nyt sellanen asia että kuului kummaltakin puolelta alhaalta sivuissa... Sydänäänet olivat myös erinlaiset,onko muilla tätä tällästä ollut vai miten onko mahdollista että kyse olisi tosiaan kaksosista...
  15. Pöppiäinen82

    Listataan parhaat avut - Pahoinvointiin

    Listataankos parhaat jutut pahoinvointiin,yritin katsella löytyisikös sellasta listausta mistään,en löytänyt joten ajattelin aloitella siitä keskustelua ihan erikseen :) Itse kärsin pahoinvoinnista mutta toistaseksi ei ylös tule. Oisi kiva kuulla mikä kaikki mahdollinen jelppaa kenelläkin :)...

Yhteistyössä