Sukupuoli ?

Etsin tällästä aloitusta jo täältä mutta en löytänyt joten kysynpäs nyt sitten.

Eli tuossa kun luin tuota ultra lappuani niin siinä lukee mulla että sukupuoli ei vielä viikoilla 12 ole mahdollista nähdä.Mutta sitten kuitenkin niin olen myös kuullut että moni on saannut tietää jo np-ultrassa sukupuolenkin mikä ei tietystikkään 100% varma ole.
Lapun mukaan mun ultrani hoitaa erityis koulutettu kätilö.

Miten muilla tämä on mennyt ?

Annu & Mussukka 11+5
 
mä kanssa olen kuullut että jollekin sanottu rv 12 tietämillä sukupuoli mutta musta se on arvailua siinä vaiheessa todellakin..
:whistle:
sillä itse yhden rv 13 keskenmenon kokeneena ja sen pienen synnyttäneenä ja nähneenä en todellakaan voi sanoa kumpaa sukupuolta hän oli- vain tunne jäi siitä kumpi olisi ollut- ei muuta. :ashamed: :heart:

rakenneultrassa jo selvemmin näkee.. ;)

pulttis ja rv 37+4 :heart:
 
mä sain tietää sukupuolen vsta viikolla 20+4. mulle on sanottu että ei näkyis kun vasta aikasintaan joskus viikolla 18. mut en sitten tiedä (mulla kuva sukupuolesta profiilissa hetken =) ) tosin aika on epäselvä kuva
 
Np ultrassa kävin ja en kysyny sikiön sukupuolta. Olin näkevinäni pallit, mutta tiedä häntä. Jostakin sitte jälkeenpäin luin että ei olisi noilla viikoilla vielä mahdollista nähdä :( siis rv11-13
Tädillä oli kyllä käytössä myös 4D ultra :)
Kyllä sen on jotku saanu tietää jo np ultrassa! Neuvolan täti uteli et kysyttiinkö, tästä päättelin et olis mahdollista nähdä.
Kaverikin on saanu tietää np ultrassa sukupuolen.... Jos vaan näkymät sallii niin miks ei??

R iikka 16+3
 
mä oon lukenut jostain että taitava lääkäri/kätilö osaa katsoa sukupuolta muustakin eli olikohan lantiosta tai jostain sisäelimistä.. en nyt muista.

mutta esikoisesta ei ees ehditty kysyyn ku ultraaja rv 13+2 sanoi että "nyt on kyllä niin hyvin sukupuoli esillä että haluatteko tietää?" haluttiinhan me ja poikaa veikkas ja poika sieltä tuli.
 
FPI
Moi!

Meillä nt-ultrassa kätilö olisi sukupuolta, mutta tyyppi piti jalat tiukasti yhdessä niin ei nähty. Käsittääkseni sukupuoli on määritettävissä 14.raskausviikosta lähtien.
 
kiitoksia teille paljon,mulla on kaksi raskautta ennestään takana enkä edes ole tajunut kysyä ennen kuin rakenne ultrassa niin siksi aloin tuota miettiin kun np-ultrassa moni saannut tietää,no katsotaan miten käypi mun kohdalla. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaankakara:
mä sain tietää sukupuolen vsta viikolla 20+4. mulle on sanottu että ei näkyis kun vasta aikasintaan joskus viikolla 18. mut en sitten tiedä (mulla kuva sukupuolesta profiilissa hetken =) ) tosin aika on epäselvä kuva
Hihii...eikös tuo ole poika? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaankakara:
mä sain tietää sukupuolen vsta viikolla 20+4. mulle on sanottu että ei näkyis kun vasta aikasintaan joskus viikolla 18. mut en sitten tiedä (mulla kuva sukupuolesta profiilissa hetken =) ) tosin aika on epäselvä kuva
Hihii...eikös tuo ole poika? :D
jos lääkäriin ja omiin silmiin on uskomista niin poika pitäs meille tulla ( 4 tytön jälkeen) =)

poistin jo kuvan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaankakara:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaankakara:
mä sain tietää sukupuolen vsta viikolla 20+4. mulle on sanottu että ei näkyis kun vasta aikasintaan joskus viikolla 18. mut en sitten tiedä (mulla kuva sukupuolesta profiilissa hetken =) ) tosin aika on epäselvä kuva
Hihii...eikös tuo ole poika? :D
jos lääkäriin ja omiin silmiin on uskomista niin poika pitäs meille tulla ( 4 tytön jälkeen) =)

poistin jo kuvan!

Onnea =)
Meille tuli 2kk sitten tyttö 3 pojan jälkeen =)
 
Meille kätilö veikkasi np -ultrassa tyttöä ja tyttö tuli.. :heart:
Kokenut osaa kertoa sen jo np-ultran aikaan, kuten tuossa linkin tekstissä, se on jo tuossa vaiheessa mahdollista.
Tällä kertaa näin omin selkeästi omin silmin rakenneultrassa kumpi tulee.. ;)

http://www.tekay.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=52&Itemid=51
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaankakara:
mä sain tietää sukupuolen vsta viikolla 20+4. mulle on sanottu että ei näkyis kun vasta aikasintaan joskus viikolla 18. mut en sitten tiedä (mulla kuva sukupuolesta profiilissa hetken =) ) tosin aika on epäselvä kuva
Hihii...eikös tuo ole poika? :D
mä kanssa ehdin nähdä sen kuvan ja musta se oli SELVÄ poika :D :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaankakara:
mä sain tietää sukupuolen vsta viikolla 20+4. mulle on sanottu että ei näkyis kun vasta aikasintaan joskus viikolla 18. mut en sitten tiedä (mulla kuva sukupuolesta profiilissa hetken =) ) tosin aika on epäselvä kuva
Hihii...eikös tuo ole poika? :D
mä kanssa ehdin nähdä sen kuvan ja musta se oli SELVÄ poika :D :heart:
sitähän se lääkärikin mulle sanoi että ei voi tytöksi erehtyä =) tietty itellää on vain niin epäuskottava olo edelleen, jotenkin ei vaan voi uskoa todeksi noiden likkojen jälkeen =) meen taas polille parin viikon päästä niin täytyy varmaan kysästä et vieläkö ne vehkeet sielä on :LOL:
 

Yhteistyössä