Porvoosta - odottajia ?

Itse en ole Porvoosta, mutta läheltä kylläkin - Sipoosta. Piakkoin 28v täyttävä. Meillä lapset -99, -00, -02, -06 ja nyt kaksosten la loppukesästä. Porvoon sairaalan äippäpolilla kuitenkin käyn vaikkakin Jorviin menossa sitten aikanaan synnyttämään, samaan tuttuun paikkaan missä edellinenkin syntyi -06.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annu82:
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
:wave:

26 viikkoa täynnä, la kesäkuussa. Mikä neuvola sulla?
Mulla on kevätkummun neuvola missä käyn :)
Aaa... Ajattelin vaan, et jos ois sattunu olee sama noita-akka ku mulla. Ois päässy jakamaan agressioitaan. ;)

Te jo täällä synnyttäneet, millanen toi meijän synnäri on? Millasta palvelua, joutuuko notkumaan nurkissa pitkäänki synnytyksesn jälkeen jne...? Ja onko siinä perää, et saa parempaa palvelua ruotsiks (näin mulle eräs väitti)?
 
:wave: Täällä myös yksi Sipoolainen joka on menossa Porvooseen synnyttämään!

Toista odotan La 27.5. Esikoinen 11/04 syntynyt Kättärillä mut nyt olen suuntaamassa Porvooseen. Palvelu on ainakin äippäpolilla ollut ihan hyvää, viimeisessä kasvukontrollissa oli aivan ihana kätilö sekä lääkäri ja suomea enimmäkseen puhun! :D
 
Rypäle - olen porvoossa synnyttänyt kummatkin tyttöset,todella ihanasti meni eka synnytys,toinen meni niin että mieheni kanssa saatii aluksi synnyttää kahestaa,mutta oli siinä paljon muitakin mammoja synnyttämässä samaan aikaan.Ihan jees tapauksia tuolla synnärillä on,minusta.Minkäsmoinen tää sun neuvola täti on,missä päin käyt itse neuvolassa ?

Annu & Masu-asukki 9+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annu82:
Minkäsmoinen tää sun neuvola täti on,missä päin käyt itse neuvolassa ?

Annu & Masu-asukki 9+0
Näsin neuvola, eli väliaikasesti manskulla. Täysin epäpätevä tapaus, tässä yks lukusista esimerkeistä: http://kaksplus.fi/keskustelu/t969150
Muutenki sellanen, et lukee vaan kaiken ruudusta eikä anna suunvuoroa edes kysymyksille. Ekalla käynnillä sekotti mut toiseen "potilaaseen", täytti kaikki tiedot väärälle nimelle, vaikka olin käsipäivää ja nimeni sanonu. Ja vaikka mitä. Alkaa sappi kiehumaan, ku edes ajattelee... :kieh:

Millanes siellä teillä? :wave:
 
Rypäle - Mulla on ihan jees neuvola täti,ei mittää ongelmaa sen kanssa ole ollut,höpöttää ja kyselee sekä kuuntelee,onneksi,ihan ekaa kun odotin kävin kaupungin neuvolassa ja siitä neuvolatädistä en tykännyt,se oli sellanen päällepäsmäri.
Ilkee toi sun neuvolatätisi,ei kyllä voi juttujen perusteella kehua yhtään,saakos neuvolatätiänsä vaihettua ??
 
Rypäle - Minulla myös hyvät kokemukset synnytyksestä Porvoossa ja ihan hyvää palvelua sain vaikken ruotsia puhukaan. Parin päivän päästä synnytyksestä pääsin kotiin ja nopeasti on mun kaveritkin sieltä kotiutuneet.
 

Yhteistyössä