Listataan parhaat avut - Pahoinvointiin

Listataankos parhaat jutut pahoinvointiin,yritin katsella löytyisikös sellasta listausta mistään,en löytänyt joten ajattelin aloitella siitä keskustelua ihan erikseen :)

Itse kärsin pahoinvoinnista mutta toistaseksi ei ylös tule.
Oisi kiva kuulla mikä kaikki mahdollinen jelppaa kenelläkin :)

Mulla tuntuu toistaseksi toimivan sokerivesi,eli rutkasti sokeria
ja vettä sekoitettuna, ihan hetki niin olo helpottuu.
Myös tunnin välein syönti on auttanut asiaa paljon....
 
kyllä se syöminen on paras apu.. sitä mitä tekee mieli. paitsi nyt on sellanen pahaolo tullu että tekee mieli makeaa ja sitä ku syön, ni tulee pahaolo ja se pitää tasottaa suolasella.. ihme juttuja.. ja usein pitää syyä jotain, nälkä jos yltyy liian kovaksi ni tulee melkeen oksennus..

äiti lpr 18+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
-Homeopaattiset nux vomica-rakeet
Mulle ihan uusi juttu tuo homeopaattiset nux vomica - rakeet,mitä ne siis on ?

Mulla on myös tässä kolmannessa raskaudessa ollut pakkomielle ihan jääkylmä vesi,juon sitä aivan hirveesti ja sekin tuntuu hiukan auttavan.

Olen monelta kuullut tästä turkinpippuri tyyliset namit että ne auttaa... en ole vaan uskaltanut niitä syödä kun sitä salmiakkia saa syödä raskauden aikana niin vähän mitä ne neuvolasta mulle neuvoi tässä.

 
Nyt jo täällä loppuraskauden puolella. Alkuun mulla oli runsaastikin pahoinvointia ja päivittäistä oksentelua. Vieläkin pahoinvointi saattaa aamuisin tyhjällä mahalla yllättää. Tässä minun vinkkini: Ehdottomasti parhaiten auttoivat hedelmämehut, varsinkin se 3 hedelmän mehu, joita laimensin vielä vedellä. Se pysyi aina sisällä. Kodin ulkopuolella pidin aina mukana pientä rusinapakettia. Kun alkoi oksettaa, niin muutama rusina helpotti oloa. Tsemppiä kaikille pahoinvoiville :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Annu82:
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
-Homeopaattiset nux vomica-rakeet
Mulle ihan uusi juttu tuo homeopaattiset nux vomica - rakeet,mitä ne siis on ?
Ehkä joku asioista tarkemmin tietävä osais selittää.. Itse ostin noita purkillisen homeopaattisia lääkkeitä myyvästä liikkeestä ystävän suosituksesta kun mulle määrättiin neuvolalääkärissä lääkitys pahoinvointiin, jota en meneillään olevan imetyksen takia kuitenkaan voinut ottaa. Ne on siis pienenpieniä rakeita joita imeskellään suussa 3 kpl kerrallaan, ne on valmistettu jotenkin aineksia ravistellen vai miten noi homeopaattiset jutut valmistetaankaan (ite olen pitänyt noita juttuja huuhaana ja ajattelin etteivät varmaan mun kohdalla toimi jos pitää uskoa niiden toimivuuteen että ne auttavat, mut silti epätoivoisena päätin kokeilla) ja ihmeekseni ovat auttaneet.
 
Mulla auttoi mehujää ja jogurtti (ei sellanen missä oli paakkuja, vaan esim. Natural banaani tmv.).

ps. yritin syödä mahd. hyvän makuisia, koska esim. appelsiinin ja mandariinin oksentaminen on KARMEAA! :eek:
 
Coatrack - En tiennyt että oli ees mitään pahoinvointi lääkettä,eli sellasta mitä saisi ottaa ensimmäisen raskauden kolmanneksen aikana,nimittäin joskus olen apuja yrittänyt pyytää lääkäristä,niin vastattiin ettei niitä saisi syödä olleskaan raskauden aikana.
Kiitos tuosta vinkistäsi :)

Juu se on hirveetä kun tulee ylös ja se sitten mitä on syönnyt niin se laittaa elottaa aina vaan lisää,pyöks jo ajatuskin.Eilinen mulla oli kamala mutta appelsiinimehu vuorostaan pelasti tilanteen,saas nähä mikä seuraavaksi pelastaa sitten tilanteen...

 
http://www.vaivaton.com/product/209-1-1260

onko kellään kokemusta tosta?Mulla oli ekat 12 viikkoo niin kamalaa oksentelua et ei mikään pysyny alhaalla, ei ees mehut.Sillon aattelin ostaa tollasen rannekeen mutta nyt rv 15 menossa ja tuntuu että vähän jo helpottais, ei tarvi enää koko päiviä oksennella :)
 

Yhteistyössä