Raskausviikko 14 + & Vuotoa ?


Mulla on ollut rusehtavaa vuotoa,joka ilmenee enimäkseen valkovuodonmukana tai kun käy pissalla kun pyyhkii,särkyjä tulee jos tekee liikaa.Makailu auttaa massusärkyyn hyvinkin.

Onko muilla ollut tällästä?

Annu & touhustiina 14+2
 
Ei ole ollut, mut ota rauhallisesti ja lepäile. Ootko käynnyt lääkärissä-tehty sisätutkimus, joka olis voinnut aiheuttaa pientä vuotoa/ärsyttää limakalvoja tai jotain? Voisit kysyä neuvolasta - viikkoja kuiteskin jo yli 12 ja vuoto ruskeeta niin hyväjuttu punanen kun olis pahasta olettaisin ainakin. Tsemppiä :hug:
 
Mulla oli tasan 15+0 vuotoa, aamulla kun heräsin tuntu että nyt lirahtaa ja pönttöön sitä vuotoa tulikin.
Parilla pyyhkäsyllä jäi paperiin reilusti, mutta sitten vain vähän sen päivän mittaan, muuttuen rusehtavaksi.
Kävin oman mielenrauhan takia ultrassa ja vauvelilla oli kaikki kunnossa.
Koskaan ei tiedetty että mistä ja miksi vuosi-
raskaus sujui hyvin loppuun asti.
 
En ole käynnyt sisätutkimuksissa nyt,ei ne ota kun ns kiireelliset tapaukset,mulla sitä vuotoa ei paljoa ole tullut.
Tietysti jos se pahenee niin siinä vaiheessa täytyy mennä.Lepäillyt olen masuni kanssa ja se tosiaan tuntuu helpottavan.Viikoilla 8 mulla oli samaa ja kävin sisätutkimuksessa ja silloin ei syytä löydetty moiseen.
Nyt en ole vuotanut eilisen iltapäivän jälkeen mitään,toivonkin etten vuotaisi,saas nähdä sitten...

Annu & touhustiina 14+3
 
Mulla oli rusehtavaa ja välillä aivan kirkasta vuotoa vähän väliä viikoilla 5+ - 13. Ultrattiin monta kertaa, ja syyksi epäiltiin hematoomaa. Kuitenkin synnytyksen jälkeen huomattiin, että mulla oli streptokokkitulehdus - ja se voi myös aiheuttaa vuotoja alkuraskaudessa.
Eivätköhän ultrais ja ottais tulehdusarvot?
 
pakko ottaa sisään tutkimuksiin, jos epäillään että jokin on vialla. Vaadi hoitoa! :eek:

Prkl, kun tuntuu, että aina saa olla huutamassa, että tarvitsee sitä samperin hoitoa... Desibeli-politiikka toimii vallan hyvin...
 

Yhteistyössä