Tummaa vuotoa - viikoilla 8 - 9

Minulla alkoi vuoto 8+2 eli eilen, ja vuoto on lisääntynyt tänään. Jotenkin on sellainen tunne, että kesken menee:( Kipuja on kans. Toivotaan, että sun masu-asukki pysyisi matkassa mukana, vuoto kun ei ole sulla runsasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Milla7:
Minulla alkoi vuoto 8+2 eli eilen, ja vuoto on lisääntynyt tänään. Jotenkin on sellainen tunne, että kesken menee:( Kipuja on kans. Toivotaan, että sun masu-asukki pysyisi matkassa mukana, vuoto kun ei ole sulla runsasta.

Kävitkö päivystyksessä ? yms. Sillä niiden pitäs sut vastaan ottaa kun vuodat paljon.
Toivoisin ettei menisi sulla kesken,on tää kamalaa kun näin menee näitä..
tuu kertomaan miten sulla käy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja baby dream:
Kommentoinpaha tähänkin.

Mulla oli tokaa ku ootin ni koko odotusajan tummaa vuotoa ja kaikki meni hyvin. Toivon et teillä ja menis odotus hyvin loppuun asti :hug:
Nyt odota kolmatta rv. 34+6

Oi kiva kuulla että tälläsiäkin tapauksia,ihan lämmitti sydäntä kuulla.
Kiitos sinulle :) Minäkin toivon että saisin tämän kolmanen pitää :)
Tsemppiä sulle loppuviikkoihin :)
 
Tiipero
Moi!
Mulla oli kans rusehtavaa vuotoa (= vanhaa verta) ja tuhrutteli kohtalaisesti. Ekaks 4 pvää silloin ku ois pitäny alkaa menkat ja sit rv 6-7 ja rv 8 alku yht 17 pvän ajan putkeen. Olin kans ihan kauhuissani ja itkin jo isot itkut keskenmenon vuoksi. Neuvolassa sanoi että ihan on normaalia tommonen tuhruttelu, ja vaikka olikin tullut silloin jo viikon ajan. Sanoi vaan:" että anna tuhruttaa, hormoneista johtuvaa. jos tulee kirkasta verta reilummin, kyseessä voi olla keskenmeno, mutta eipä sillekään sitten mitään voisi tehdä". Tottakai sitten tarkkailin ihan vauhkona sitä tuhrua ja mukamas joskus jotain kirkastakin verta olin näkevinäni, mutta sitten se tuhruttelu vaan lopahti (rv8+3). Olin kyllä epäluuloinen, että voinko tosiaan vielä olla raskaana tuhruttelusta huolimatta--> plussasin kuitenkin testissä. Edelleen ollaan raskaana rv22+3.
Vuoto oli sen verran reilua, että pikkuhousunsuojaa pidin.
Tsemppiä Annu82! Yritä olla murehtimatta, vaikka tiedän että vaikeaa se on! Itte ajattelin silloin, että jos kesken menee, niin sitten alkiossa on jotakin niin pielessä ja luonto hoitaa omansa..
 
Sinttiläinen
Mulla on ollut kahdessa raskaudessa vuotoa siis ihan kunnolla ja juuri noilla viikoilla sekä vielä 15-20 viikoillakin. Viimeisessä raskaudessa heräsin yöllä kun verta valui kuin härän kurkusta, viikolla 15, menin yöllä sairaalaan ja lääkärikin luuli keskenmenoksi, mutta ultrassa selvisi että vauveli voi hyvin. Vuoto tuli hematoomasta, kohdun suulta. Nyt tämä pikkuinen on jo 3kk, terve vauveli. Samalla tavalla kuin isosiskonsakkin, jota odottaessa vuotoa tuli runsaasti.
 
Meidän vauveli ei sitten pysynyt mukana:(
Kesken meni, niinkuin pelkäsinkin kun vuoto alkoi.
Pitkään tätä yritettiin ja hartaasti toivottiin, kyllä elämä on välillä julmaa.
Mutta, me jatketaan yrittämistä ja mä siirryn takaisin kuumeilijoiden puolelle.
Annu82; lekuri sanoi, että kaikkeen veriseen vuotoon kannattaa suhtautua vakavasti, veri ei kuulemma kuulu raskauteen. Vaikka täällä on ollut kirjoituksia hyvinkin päättyneistä raskauksista vuodoista huolimatta. Toivotaan, että kaikki menee hyvin!
 
Milla - Olen todella pahoillani!!! Haleja ja jaksuja .

Mulla loppui se vuotaminen tuossa mutta edelleen olen varpaisillani,ei sitä kait osaa nauttia ennen kuin tulee eteen se ultra ja jos näkee että kaikki on kunnossa,jos ei muuta niin oireita on,se ainakin on positiivinen merkki,vaikka tätä ellotusta meinaakaan jaksaa...

Annu & masu-asukki 8+5
 

Yhteistyössä