Hakutulokset

1. H

Onko tässä nyt mitään pahaa? 13-vuotias ja 16-vuotias.

No ei minusta millään lailla mitään outoa!! Nuoria molemmat ja tytönhän ovat kehitykseltään vähän edellä eli varmaan aika lailla samoissa henkisesti! Eikun tsemppiä vaan nuorille. Aika näyttää mihin johtaa! :heart:
  2. H

Mistä muumi-aiheinen kakkukuva

www.kuvakakkuun.com
  3. H

Miksi mua häiritsee kun mies katsoo kaupungilla naisia?

Miehet on miehiä. Suthan se rinnalleen on kuitenkin valinnut! Joten anna katsoa ja itsetuntoa kehiin! Itse ole aikoinaan ollut samassa tilanteessa kuin sinä, nykyään vähät välitän ketä katsoo tms. Enkä siis tarkoita siinä mielessä, etten välittäisi miehestäni, päinvastoin. Mutta aikuistuttua on...
  4. H

treffeille vauvan kanssa?

Miltä susta itsestäsi tuntuu ajatus siitä? Miltä itsestäsi tuntuisi jos mies toisi lapsen mukanaan? Tuntuisiko kuitenkin vähän huonolta? Kysy mieheltä. Sano, että kovasti haluaisit hänet tavata, mutta et saa vauvalle hoitajaa. Ja jos hän on asian kanssa ok, niin mikä ettei. Onko miehellä omia...
  5. H

Lapsen kiroilusta!

Jätä vaan huomiotta...minä aina kysyn, mikä se perkele on?En minä ole sellaisesta kuullutkaan.
  6. H

pakkasta -15 astetta ja poika ei oikein hyvin nuku sisällä..

Meillä nukkuu aina ulkona...säälläkuin säällä. Näin kovalla pakkasella -17, vaunujen edessä on pyyhe edessä, ettei raaka ilma käy hengitysteihin. Ja tietty talja, lämpöpussi jne. Ja hyvin on nukuttanut tähänkin asti...
  7. H

Käyttääkö jonkun reilu 3,5 v tuttia tai tuttipulloa?

Tiedän kyllä vellin juoja lapsen joka joi reilun 3 v. tuttipullosta vellit yms.
  8. H

Kumman synnytystavan valitsisit

Mulla on tuttuja, jotka ovat sektion jälkeenkin, jopa kahden, synnyttäneet alakautta ja ilman ihmeempiä. Minun tutuillani ainakin sektiohaavan lujuutta on mitattu ja tarkkailtu ja kun ovat olleet ok ->niin alakautta. Onhan se sektiokin iso riski. Ja ainahan sitä voi yrittää alakautta, jos...
  9. H

Kumman synnytystavan valitsisit

Ehdottomasti alakautta. Kyllä se kannattaa kokea, jos mahdollista!!Tsemppiä sinulle ja rohkaisua vaan alakautta synnytykseen! :)
  10. H

Tukistamisesta(tuleekohan linnaa nyt)

No joo, paskamaista ja paskamaista...mun mielestä tuollaisen uhmailijan kanssa joskus pakkokeino. Itse yritän pitää sitä viimeisenä keinona, mutta loppuu meillä heti temppuilu kun parista hiuksesta on kiinni. Ja lapsi kyllä ymmärtää, että nyt pitää todellakin totella. Minä ainakin loppuun asti...
  11. H

Saitteko lapsena jouluks kaiken mitä toivositte?

Olen saanut kaiken mitä olen pyytänyt ja enemmänkin. Joskus voi olla jokin pikkujuttu, mutta kyllä joulut oli meille yhtä riemua =) Siis kaikenkaikkiian muutoinkin kuin pelkkien lahjojen osalta. Ihania muistoja :heart:
  12. H

mä en millään jaksais lähtee taas sairaalaan:(

Tiedän, miten raskasta noiden papereiden täyttely on...*HUOH*, mutta saapahan sitten rahaa tilille. Ja parempi vaihtoehto kontrolliin meno kuin hengenahdistuksen takia sairaalaan, niinkuin meillä aina flunssien yhteydessä =(
  13. H

Onko miehesi elämäsi SUURI RAKKAUS?

:heart: Kyllä se kaiken kokemamme jälkeen taitaa olla :heart:
  14. H

jos olisit 28 vuotias nainen niin voisitko seurustella 23 vuotiaan miehen kanssa?

Todella. Tietysti jos hyvin lapsellinen jne. niin sitten täytyisi harkita, mutta silloin kaikki ei olisikaan ok suhteessa.
  15. H

kuin monta panadolia arvaa pvässä ottaa kun imettää???

3 g on maksimi, myös imettäessä Elikkä 500 mg tabletteja 6 kpl! Ja imettäessä periaate lääkkeissä, että kaikkea mitä pienelle saa antaa, voi ottaa itsekin.
  16. H

Vinkkejä kehiin, mihin 3,5v:n ja 2v8kk:n kanssa? (tänään)

Puuhamaa kannattaa unohtaa. Noin pienelle ei ole mitään. Särkänniemessä paljon tuon ikäisille puuhaa! No myös muumimaailmassa. Itse lähtisin särkänniemeen.
  17. H

2v jäähyily.

Meillä poika nyt 3,5 v. ja 2 v. saakka käytetty jäähypenkkiä, eli tuolloin 2 min. ja TODELLA HYVIN toiminut nimenomaan kun pienestä pitäen opetettu. Kuitenkin penkki ei ole rangaistus vaan seuraus huonosta käytöksestä. Aluksi tuli pois penkiltä ja sanomatta mitään, vein vaan hänet takaisin...
  18. H

Synttäriasiaa

Me olemme antaneet joka vuosi. Nyt kun talvella pojalla oli synttärit, ostin Lidlistä isoja karkkipusseja ja tein pieniin pusseihin kotiinviemiset. Ostin Tiimarista 10 sentin paperipusseja ja niihin laitoin jokaiseen tikkarin, hampurilaiskarkin ja smarties-mini karkkirasian. Ja tämä toteutettin...
  19. H

Milloin 3v uhma/ kiukuttelu helpottaa???

Juu, todella tutulta kuulostaa! Olen tuntenut kamalaa syyllisyyttä siitä, miksi tunnen 11 kk tyttöä kohtaan hellyyttä jne. mutta hermot kiristyy 3,5 v. pojan kanssa. Mutta samoin tunsin poikaa kohtaan, kun hän oli pienempi. Kokoaikainen vääntö vaan ärsyttää!! :kieh: Mutta minä olen kokenut...

Yhteistyössä