Mie oon 32v ja tapaillut 23v kundia jonkn aikaa....mut vakavas mieles pitäs tosiaan miettiä tulisko siit mitään...ehkä jos tyyppi ois kypsä....
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Juu.
Mä oon 32 v ja mun mies on 27-vuotias vielä reilun viikon ajan. Ennen miestäni seurustelin vuonna 1984 syntyneen kundin kanssa, ja itse siis oon vuosimallia 1976 B)
Mun mies on ainakin erittäin aikuinen. Ihan eri aaltopituudella kuin ikäisensä suomalaiskundit joita tunnen. Sitäpaitsi, se valehteli alussa olevansa pari kolme vuotta vanhempi, kun ajatteli että pidän häntä muuten liian nuorena . Hyvin tässä on pyyhkinyt jo 7½ vuoden ajan.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Juu.
Mä oon 32 v ja mun mies on 27-vuotias vielä reilun viikon ajan. Ennen miestäni seurustelin vuonna 1984 syntyneen kundin kanssa, ja itse siis oon vuosimallia 1976 B)
sull on jäänyt nukkeleikit kesken , ton ikäiset kundit on ihan pellejä ja kakaroita sulle =O
mä muistelinki et sulla nuorempi mies. paljoko teillä on ikäeroo? onko teillä jo yhteinen lapsi vai muistanko väärin?Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Tottakai, ja toivottavasti ja tietysti sitten seurustelenkin :heart:
Vajaa viisi vuottaAlkuperäinen kirjoittaja ap:mä muistelinki et sulla nuorempi mies. paljoko teillä on ikäeroo? onko teillä jo yhteinen lapsi vai muistanko väärin?Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Tottakai, ja toivottavasti ja tietysti sitten seurustelenkin :heart: