Voisitko seurustella 175cm / 60kg miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja puupuu
  • Ensimmäinen viesti
"noo"
[QUOTE="vieras";27182234]Heh, mä oon 175 cm ja 60 kg. En tiiä miks tää sama setti ei kävis miehelle myös :)[/QUOTE]

Siks kun mies on suurempi ja vetisempi, siksi :)
Eli sun mitoilla oleva mies on sua laihempi.

"poikia3"
[QUOTE="kolmen äiti";27182007]No kun fakta vaan on se, että jos yli 170 cm pitkä mies painaa alle 60 kg, niin sen lihakset ovat ylen pienet :)[/QUOTE]

Kun ei pidä paikkaansa. Mä en esimerkiksi teidä ketään miestä, jolla on samanlaiset kipparikallehauikset, kun omalla miehelläni. Jännittäessä ne todellakin muodustuvat palloiksi. Käsivarren lihakset näkyvät vain kun esim. kirjoittaa jotakin. Pohjelihakset erottuvat todella suurina, kun mies esim. leikkaa nurmikkoa ylämäessä.

Mutta jos ei näe, tuon kokoista lihaksikasta miestä vähissä vaatteissa ei sitä tietenkään näe. Ja esim. jos uimahallissa katselen muita miehiä, niin todella harvalla, isommalla tai pienemmällä miehellä on tuollaista kroppaa kuin omallani.

"poikia3"
Käsitteellä lihaksikas tarkoitetaan normaalia lihaksikkaampaa ihmistä. Jos sun miehes on laiha, niin kuin paino kertoo, niin tietenkin ne lihakset (jotka ovat siis kaikilla, laihoilla ja lihavilla) silloin erottuvat paremmin.
Alle 60-kiloinen mies ei ole lihaksikas, jos on yhtään 150 cm pidempi ;)
Sorry nyt vaan, mutta tavalliseen mieheen verrattuna, tuo omani todellakin on normaalia lihaksikkaampi.

"Joopajoo"
Käsitteellä lihaksikas tarkoitetaan normaalia lihaksikkaampaa ihmistä. Jos sun miehes on laiha, niin kuin paino kertoo, niin tietenkin ne lihakset (jotka ovat siis kaikilla, laihoilla ja lihavilla) silloin erottuvat paremmin.
Alle 60-kiloinen mies ei ole lihaksikas, jos on yhtään 150 cm pidempi ;)
Sinun logiikallasi lihaksikkaimpia ovat 300-kiloiset miehet. Heillä on pakko olla ihan kauhean muskelit, että edes jääkaapille pääsevät.

Kyllä minun nähdäkseni lihaksikkuutta voi tarkastella myös katsomalla lihasmäärää suhteessa rasvamäärään, ja se voi kertoa jopa enemmän.

"kolmen äiti"
[QUOTE="poikia3";27182247]Kun ei pidä paikkaansa. Mä en esimerkiksi teidä ketään miestä, jolla on samanlaiset kipparikallehauikset, kun omalla miehelläni. Jännittäessä ne todellakin muodustuvat palloiksi. Käsivarren lihakset näkyvät vain kun esim. kirjoittaa jotakin. Pohjelihakset erottuvat todella suurina, kun mies esim. leikkaa nurmikkoa ylämäessä.

Mutta jos ei näe, tuon kokoista lihaksikasta miestä vähissä vaatteissa ei sitä tietenkään näe. Ja esim. jos uimahallissa katselen muita miehiä, niin todella harvalla, isommalla tai pienemmällä miehellä on tuollaista kroppaa kuin omallani.[/QUOTE]

No, mä tykkään, että miehen hauikset näkyvät muulloinkin kuin kirjoittaessa :D

noo..
[QUOTE="Joopajoo";27182264]Sinun logiikallasi lihaksikkaimpia ovat 300-kiloiset miehet. Heillä on pakko olla ihan kauhean muskelit, että edes jääkaapille pääsevät.

Kyllä minun nähdäkseni lihaksikkuutta voi tarkastella myös katsomalla lihasmäärää suhteessa rasvamäärään, ja se voi kertoa jopa enemmän.[/QUOTE]

Missä noin sanoin?
Tarkoitin, että toki laihan lihakset näkyvät selvemmin kuin lihavamman, sehän on fakta!
Ja tiedän kyllä minkä ero on läskillä ja lihaksella ;)

hffihu
Laihat miehet on mun mieleeni paljon enemmän kuin paksupehvaiset kaljamahat tai sellaiset kankeat lihaskimput. Oma mieheni on suhteessa samaa kokoluokkaa 185/69. Vaikka painoa ei ole paljon, niin kyllä hänellä lihaksia on - minun mieleeni ihan sopivasti.

175 senttisen miehen kanssa en seurustelisi, koska olen itse aika pitkä. Haluan, että mies on pidempi minua. En kuitenkaan itse ole mikään ruipelo. 175/60 mies näyttäisi rinnallani pieneltä.

Ex oli tuota kokoa aikoinaan ku alettiin seurustelemaan, vuosien saatossa tuli muutama kilo lisää. Itse oon 170cm ja sillon painoin varmaan jotain 65-70kg, en muista. 12v yhdessä ja homma kaatu ihan muihin asioihin ku kenenkään kokoon.

Nykynen mies on 186cm/85kg, ihan täydellinen :p

Pituus sopiva, paino kuulostaa aika vähäiseltä. Harvemmin kiinnostun ihan hirveän laihoista miehistä seksuaalisessa mielessä. Mutta luonne ja olemus ovat kuitenkin ne tärkeimmät, joten en todellakaan tuollaisen seikan perustella hylkäisi ketään.

Itse olen lyhyt ja lihava. Enkä todellakaan suostu ajattelemaan, että miehen tarvisisi olla mua isompi, että näyttäisin jotenkin pienemmältä kuin mitä todellisuudessa olen.

Ehdottomasti liian laiha, mutta en mä kenenkään kanssa ole seurustellut tai jättänyt seurustelematta pelkän painon tai sen puuttumisen vuoksi. Eli jos muuten olis täydellinen mies, ni voisin seurustella, mutta ei tuolla painolla ihan ensimmäisenä katsettani kääntäisi kyllä.

"asd"
Oma aviomies on 170cm/62kg ja tosiaan täyttää ensi vuonna 30v, lihasta löytyy ainaskin jaloista kun on hullupyöräilijä ja muutenkin tuommonen timmi sporttipakkaus.

Itse taas tunnen itseni kauhean plösöksi kun 175cm/82kg tällä hetkellä, tosin olen kyllä viimeisilläni raskaana ja kiloja on tullut n. 12 lisää.

Tarkoituksena kyllä pudottaa painoa kun napero syntyy, katsotaan kuinka paljon imetys vie ja kun pääsee kunnon vaunulenkeille. :)

"vieras"
Palstamammojen mielestä käsite "lihaksikas", tarkoittaa tuulen raiskaamaa anorektikkoa, joka on niin laiha, että kylkiluut ja ne olemattomat "lihakset" erottuvat. :D

Tottakai jokaisella ihmisellä on lihakset, ilman lihaksia olisimme velttoja räsynukkeja. Käsite lihaksikas taas tarkoittaa ihan jotain muuta kuin laihaa anorektikkoa.

Lihas painaa enemmän kuin läski, miten voitte väittää että joku 186cm ja 60 kiloinen sälli on lihaksikas? Pelkkää luuta ja nahkaa se on.

T: 168cm ja 81 kg lihasta ja voimaa, ei läskiä.

....
Voisitko kuvitella seurustelevasi 30-vuotiaan, 175cm pitkän ja 60 kg painavan miehen kanssa? Vai onko liian laiha makuusi? Jos voisit kuvitella seurustelevasi niin kerrothan oman ikäsi, painosi ja pituutesi.
:O mun mies on suurin piirtein tuon kokoinen ja ikäinen. Tosin toivon kovasti että edes vähän enemmän kiloja kuin tasan 60, ei ole kuitenkaan pullukka, aika hoikka poika :heart:

Itte oon 166/60, ja kiloja pitäis saada pois. Tykkään kyl kui äijä on vähän lyhyehkö, haliminen ja sänkyleikit jotenkin toimii paremmin kuin semmosten hujoppien kaa.

"Sheddon"
Jos ajattelisin vain ulkosia ominaisuuksia niin olisi Vähän lyhyt ja kevyt mun makuun. Oon itse 172/64. Joskus seurustelin 173cm pitkän ja alle 70kg miehen kanssa, mies oli pt ja siis erittäin hyvässä tikissä. Näytin hänen vierellään jotenkin tosi "isolta", leveältä.. Ei ollut naisellinen olo. Ja ärsytti kun en voinut käyttää korkoja :D paino ei mua niinkään kiinnosta mutta haluan että mies on mua selvästi pidempi.

Yhteistyössä