n. 30v nainen, voisitko seurustella 40 ja risat miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ikäeroa liikaa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole kyllä vielä 30 vuotta, mutta eipä tässä kovin montaa vuotta siihenkään rajapyykkiin enää ole. :| Mutta en voisi. Haluaisin lapsia ja en haluaisi niitä noin vanhan miehen kanssa, lisäksi en muutenkaan tykkää vanhemmista miehistä, minulle tulee joku isä-tytär -juttu mieleen, lisäksi minua luullaan aina paljon nuoremmaksi, joten se ikäero olisi vieläkin näkyvämpi. Olen myös monen asian suhteen melko lapsellinen enkä usko, että meillä olisi välttämättä kovin paljoa yhteistä.

Tietysti onhan esimerkiksi Esko Eerikäinenkin melkein 40 (on 38-vuotias) ja mielestäni nuorekas, ettei kaikki onneksi ole mitään suorat housut ja kauluspaita -tyylisiä.

Minä olen 35 ja voisin hyvin seurustella 10 vuotta vanhemman miehen kanssa. Jossain vaiheessa vähän alle kolmikymppisenä huomasin että hei, eihän nuo 40-vuotiaat välttämättä mitään papparaisia olekaan :xmas: Joo, oli siinäkin ollut nuorella naisella mietteet... Jos mies alkaa olla viisikymppinen, niin sitten pitäisi kyllä miettiä vähän tarkemmin, kun alkaa olla lähempänä äitini ikää kuin omaani.

Minusta se on ihmisestä kiinni: Jos "henkinen ja fyysinen" ikä ovat lähekkäin, vaikka ajokortissa lukisi mitä, voivat ihmiset viihtyä keskenään hyvin.

Omalla kohdallani kävi niin, että tapaamani omanikäiset miehet tuntuivat kovin laiskoilta (karrikoiden vapaa-aika mökillä saunoen tai telkkarin edessä) ja aktiivisena ihmisenä löysin sitten nuoremmasta miehestä sopivan parin. Turha tuijotella liikaa ikää. Jos partnerini olisi aktiivinen luonne ja iältään viisikymmentäkin, ei sillä olisi mitään väliä, jos vain tultaisiin toimeen :)

Yhteistyössä