ap
miten mä saan selville kiinnostaako sitä miestä? pelkään et jos meen iskemään häntä et mokaan vaan itseni ja mies sit nauraa mulle kaveriensa kans.
oliko sulla lapsia ennestään? onko yhteisiä lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja Seranzu:Minä olen 37v ja mieheni 23v... Ei noilla luvuilla ole meille merkitystä ollut koskaan. Joillekin muille sitäkin enemmän... On nuo ihmisetkin hiljentyneet ajan kanssa. Tapasimme kun minä oli 33v ja hän 19v.
=)
Nii, mieti, vähänkö siitä vois kasvattaa ihan millasen haluis.Alkuperäinen kirjoittaja no:en. ton ikäset ovat ihan penskoja.
sais sängyski muokata mieleisekseenAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Nii, mieti, vähänkö siitä vois kasvattaa ihan millasen haluis.Alkuperäinen kirjoittaja no:en. ton ikäset ovat ihan penskoja.
no ei kiinnosta mokoma virka, haluan olla sille nainen en äiti. ja ton ikäsellä on harvemmin noi sänkypuuhatkaan hallussa. enempi sasi olla kokemusta ja taitookin... =)Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Nii, mieti, vähänkö siitä vois kasvattaa ihan millasen haluis.Alkuperäinen kirjoittaja no:en. ton ikäset ovat ihan penskoja.
en mä uskalla enkä kehtaa kysyä :ashamed: jos mä vaan mokaan!Alkuperäinen kirjoittaja Sabira harmaana:Kyllä hyvinkin. Oon ollut aina kiinnostunut nuoremmista miehistä. Ja sen miehen kiinnostus ei selviä muuten kuin kysymällä.. ; )
Noo... Mä en usko, että se noin menis. just tommosethan sais siitä heti alkuunsa kitkettyä.Alkuperäinen kirjoittaja no - EI IKINÄ:no ei kiinnosta mokoma virka, haluan olla sille nainen en äiti. ja ton ikäsellä on harvemmin noi sänkypuuhatkaan hallussa. enempi sasi olla kokemusta ja taitookin... =)Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Nii, mieti, vähänkö siitä vois kasvattaa ihan millasen haluis.Alkuperäinen kirjoittaja no:en. ton ikäset ovat ihan penskoja.
ei tule siltikkään "kauppoja" =)Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Noo... Mä en usko, että se noin menis. just tommosethan sais siitä heti alkuunsa kitkettyä.Alkuperäinen kirjoittaja no - EI IKINÄ:no ei kiinnosta mokoma virka, haluan olla sille nainen en äiti. ja ton ikäsellä on harvemmin noi sänkypuuhatkaan hallussa. enempi sasi olla kokemusta ja taitookin... =)Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Nii, mieti, vähänkö siitä vois kasvattaa ihan millasen haluis.Alkuperäinen kirjoittaja no:en. ton ikäset ovat ihan penskoja.
No ei mulkaan oikeesti. Vaikkakin kaikki on nykyään niin paljon mua nuorempia, en tajua, miten oon tullut näin vanhaksi.Alkuperäinen kirjoittaja no:ei tule siltikkään "kauppoja" =)Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Noo... Mä en usko, että se noin menis. just tommosethan sais siitä heti alkuunsa kitkettyä.Alkuperäinen kirjoittaja no - EI IKINÄ:no ei kiinnosta mokoma virka, haluan olla sille nainen en äiti. ja ton ikäsellä on harvemmin noi sänkypuuhatkaan hallussa. enempi sasi olla kokemusta ja taitookin... =)Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Nii, mieti, vähänkö siitä vois kasvattaa ihan millasen haluis.Alkuperäinen kirjoittaja no:en. ton ikäset ovat ihan penskoja.