jos olisit 28 vuotias nainen niin voisitko seurustella 23 vuotiaan miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja juulia tuulia
  • Ensimmäinen viesti
ananas
voisin tietenkin, jos vaan luonne on ok. Kun naiset muutenkin elää pidempään, niin ei tarvii jäädä yksinäiseksi leskeksi:) Vietätte vanhuusvuodet kiikkustuolissa yhtä aikaa, eikä mies ennätä kuolla kupsahtaa sinua aikaisemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja ananas:
voisin tietenkin, jos vaan luonne on ok. Kun naiset muutenkin elää pidempään, niin ei tarvii jäädä yksinäiseksi leskeksi:) Vietätte vanhuusvuodet kiikkustuolissa yhtä aikaa, eikä mies ennätä kuolla kupsahtaa sinua aikaisemmin.
Näinpä. Suomalainen nainen elää keskimäärin 7 vuotta vanhemmaksi kuin mies. B)

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Alkuperäinen kirjoittaja ananas:
Näinpä. Suomalainen nainen elää keskimäärin 7 vuotta vanhemmaksi kuin mies. B)
niih, ja miun ukko on 10 vuotta vanhempi
pitääks miun olla leski viimeset 17 vuotta :'( :'(

MuumiMamma
Itse täytin marraskuussa 28v. Mieheni on 24v. Pari- kolme vuotta onnellista yhdessäoloa ja avoliittoa, onnellisia 1v.2kk tytön vanhempia ja toisen lapsen laskettuaika on 15.12.

Aikoinaan, kun erosin ex-miehestäni, joka oli minua vanhempi 4-5v. vannoin etten ota nuorempaa miestä, mutta vannomatta paras ja tyytyväinen olen valintaani. Nykyinen mieheni on huomattavasti kypsempi kuin exäni, vaikka heillä on melkein 10v. ikäeroa. En olisi ikinä niiden 10v aikana jonka olin exäni kanssa, kuvitellakkaan tekeväni lapsia, sen verran kypsymätön henkilö hän oli/on.

Ei se ikää katso kun rakastuu ja vaan tuntee sen henkilön "omaksee". Rohkeasti vaan kokeilemaan, voi yllättyä positiivisesti.

viima80 vahingossa ei kirjautunut
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:
Jos se olis muuten ihan asiallinen mies, niin mikä ettei. Ei ne numerot niin paljon merkitse, jos muuten on sopiva pariskunta :)
itse en ole kuin 3 vuotta vanhempi kuin ukkokulta mutta monessa asiassa hän on kyllä paljon kypsempi kuin minä... aluksi kanssa pelotti se että jos silloin 22v poikanen on vielä bilevarvas pystyssä kun itse halusin j vähän rauhoittua. mut paljastuikin ettei hän ole koskaan eds ollut sellaista tyyppiä. ja ihana kolme vuotta ollut. en ole luotettavampaa ja hellempää miestä tavannut.

et ei se ikä koskaan ihan kaikkea kerro.

Ilman muuta voisin. Tunnen muutaman sen ikäisen, todella ihanan ja fiksun nuoren miehen. Tuon ikäisissä miehissä on myös se hyvä puoli etteivät he ole niin paatuneita ja "kaiken" kokeneita kuin monet vanhemmat miehet. Heillä on monella vielä tallella sellainen tietty romanttisuus ja usko tosirakkauteen. :heart:

Yhteistyössä