Lapsen kiroilusta!

• Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti
auttakaa
Meidän kolme vuotias poika on kuullut isänsä vihoissaan käyttävän sanaa "v..tu"! Nyt sitten hän käyttää sitä ja en tiedä miten sen saisin loppumaan! Toistaiseksi on käyttänyt sitä vain kotona, mutta tulee päivä kun poika laukaisee sen kaupassa. *hävettää jo valmiiks*

Itse en kiroile ja en saa miehelle menemään jakeluun ettei hänkään kiroilisi!

Siis miten saan pojan "unohtamaan" nuo kiroilut? Vai saako niitä millään muulla kuin ajan kanssa!?

joo
Ajan kanssa, kiroilu on yksi maailman pienimpiä murheita.. Älä saa kohtausta joka kerta kun kiroaa, jätä huomiotta niin ei ainakaan ala käyttää sitä nolatakseen sua kaupassa.

Meillä tytön kiroiluun auttoi huomiotta jättäminen. Muutama kuukausi sitten ollessaan n. 2v8kk tyttö jutteli paskasta ja paskiaisista alvariinsa, sattui kerran kuulemaan kun kissaamme kutsuttiin leikkimielisesti paskiaiseksi ja sen jälkeen pikkusisko oli paskiainen, legoukot olivat paskiaisia jne. Toruin vain lyhyesti ja enimmäkseen jätin koko jutun huomiotta, oikeastaan vaikeinta oli pokan pitäminen kun likka huusi leikkiessään että "nyt kaikki paskiaiset tänne ja oitis!" :xmas:

Peesaan muita, eli jätä huomiotta.
Mun kaks nuorinta pikkuveljee (9v ja 13v) oli mun luona viikon hoidossa ja sen jälkeen toi mun 3v poitsu ei muuta hokenutkaan kuin "Mä tapan sut" ja "Haista paska!". :ashamed:
Unohti ne kuitenkin muutamassa päivässä kun en kertaakaan kiinnittänyt siihen ollenkaan huomiota. Pelotti kyllä että mitä jos se kaupassakin alkaa...
Pikkuveljille lähti sellaiset terveiset että jos vielä meillä kiroilee niin lentää samantien niska-perseotteella ovesta lumihankeen. :whistle:

Yhteistyössä