treffeille vauvan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tilanne se, että olen sinkku äiti ja mulla muut muksut lähtee pian reissuun. Jään siis 2 kk:n vauvan kanssa kaksin kotiin. Olen tässä tutustunut sähköpostin avulla erääseen mieheen ja mieleni tekisi tavata häntä.
Vauvaan ja lapsiin hän suhtautuu erittäin positiivisesti. Mutta onko ihan tökeröä lähteä ensi treffeille ns. vauva kainalossa? Hoitajaa en siksi aikaa saa, eli vaihtoehtona on sit olla vaan kiltisti kotona. Haluaisin niin tähän arkeen myös sen toisen aikuisen ihmisen ja muutenkin kiva ois tutustua uuteen ihmiseen, vaikkei nyt osoittautuiskaan "siksi oikeaksi".

Nyt sitten kehiin sitä empatiaa, koska suurin osa teistä pienten lasten äideistä on onnellisesti perheellisiä parisuhteessa eläviä ihmisiä. Helppo silloin on tuomita ja sanoa: " ei missään tapauksessa!"

Mama the Strange
Miksikä ei, jos ette mihinkään baariin oo menossa? Eli antaa palaa vaan...
oon itsekkin käyny treffeillä poitsu (sillon reilu 2v) kainalossa.... Silloiset treffit suuntautui leikkipuistoon :)

vieras
En oikein osaa samaistua tuohon treffeilyyn, kun sinkkuajoista on niiin kauan. Mutta ainakaan ilman miehen "lupaa" en ottaisi vauvaa mukaan. Olisi mielestäni korrektia ainakin "varoittaa" toista, että tietää vauvan olevan tulossa treffeille myös.

Miltä susta itsestäsi tuntuu ajatus siitä? Miltä itsestäsi tuntuisi jos mies toisi lapsen mukanaan? Tuntuisiko kuitenkin vähän huonolta? Kysy mieheltä. Sano, että kovasti haluaisit hänet tavata, mutta et saa vauvalle hoitajaa. Ja jos hän on asian kanssa ok, niin mikä ettei. Onko miehellä omia lapsia?

vieras
Minä olin menossa ensitreffeille rv 39 - mutta jouduinkin synnyttämään juuri sitä ennen. :D Joten treffit ovat vuorossa nyt sitten 3 viikkoa vanhan vauvan kanssa. Mies on kovin lapsirakas, joten ei ole ongelma. Muutenkin minä ja vauva tullaan nyt pakettina, se on vaan hyväksyttävä.

vieras ap.
Toki kysyisin käykö järjestely miehelle. Mutta kuin "taikaiskusta" - tästä nettituttavuudesta ei enää oo kuulunutkaan mitään. :( Eli treffihaaveetkin lensi taivaan tuuliin....

Yhteistyössä