Saitteko lapsena jouluks kaiken mitä toivositte?

• Viestiketjun aloittaja HelloShitty
  • Ensimmäinen viesti
Nalletar
En mä muista mitä olen toivonut, mutta liiankin usein sain mitä halusin. Mä olin ainoa lapsi ja myös ainoa lapsenlapsi kummankin puolen isovanhemmille. Eli mua aikalailla hemmoteltiin.

En saanut Peppi-pitkätossu peruukkia, en jouluksi , en syntymäpäiväksi.
:'( Olen kuitenkin selvinnyt asian yli :D
Esikoiseni tässä taannoin halusi Peppi Pitkätossu peruukin kaupasta, siirrätin traumaa eteenpäin. Sillä peruukki jäi kauppaan. B)

Heh. Äiti pyysi aina kirjoittamaan pukille ja kirjoitinkin. En saanut YHTÄKÄÄN kertaa ainuttakaan lelua miltään listalta minkä kirjoitin :D ! Eikä ihme kun listaa pyydettiin aina vasta 2-3pv ennen joulua ja oltiin jo maalla....
Se on jäänyt hyvin mieleen. Petyin aina vähäsen jonkun tietyn lelun osalta.. mutta iloitsin silti siitä että sain 15 - 25 lahjaa. Mikään niistä ei tosin ollut kallis lahja. Joulu oli iloinen.. ja vain kerran kapinoin kyynelin kun olin 11v ja sain ompelutarvikkeita.. vaikka toivoin sähköautoa :(

Olen saanut kaiken mitä olen pyytänyt ja enemmänkin. Joskus voi olla jokin pikkujuttu, mutta kyllä joulut oli meille yhtä riemua =) Siis kaikenkaikkiian muutoinkin kuin pelkkien lahjojen osalta. Ihania muistoja :heart:

sini
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
toivoin monta joulua hevosta, ja kun en saanut aloin toivoa ponia :D .. no ei tullut sitäkään.
Sama täällä!Edelleen ratsastan,oma tyttö ratsastaa,eikä jälkipolven lahjatoive ole muuttunut miksikään :)
Että mitenhän tuo olis...miehelle vihjaillu asiasta :)Äiti ja tyttö tykkäis :)

Yhteistyössä