Onko miehesi elämäsi SUURI RAKKAUS?

• Viestiketjun aloittaja rouva pampperson
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ei. Elämäni suurin rakkaus osoittautui paskiaiseksi, muut suuret rakkaudet eivät lopulta päätyneet papin aameneen. Tämän miehen kanssa vaan päätettiin laittaa perhe alulle, kun ikää alkoi jo olla molemmilla mittarissa liikaa lasten saamiseksi.

On ollut ihan ensitapaamisesta asti mun elämäni mies. Sellainen, joita ei tule vastaan kuin yksi elämässä, en ainakaan usko. En sano että oltaisiin ikuisesti me, kaikkeahan voi sattua, mutta sanon että jättäisi ikuisen jäljen kyllä. Ihan toisella tavalla, kuin vaikka esikoisen isä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
En oikeastaan tiedä.
Suuremmat tunteet ja sellaisen sielunkumppanuustunteen on herättänyt aikoinaan eräs toinen.
Mutta pelkkä rakkaus ei aina riitä rakkausaineeksi toimivalle suhteelle.
Mutta mieheni kanssa olen kulkenut pisimälle ja sitotunut syvimmin- sillä meillä on kolme yhteistä lasta.
Veit sanat näppikseltäni.
Eli mieheni ei ole the Suuri Rakkaus mutta silti hän on Eniten.

vieras
En rehellisesti sanottuna tiedä. On suuri rakkaus, mutta en oikein enää usko vain yhteen oikeaan. Suuri rakkaustarina olisi voinut syntyä jonkun toisenkin kanssa, jonain toisena hetkenä. Eikä tiedä tulevaisuudesta, vaikka joskus syttyisikin.

Mä en tiedä. Hän on erittäin hyvä mies, siihen voi tukea ja luottaa ku kallioon. Mutta joskus on kyllä käyny mielessä että voisin rakastaa enemmänkin, ja olla enempi tyytyväinen. Mutta mä olen muutenki nii tyytymätön ihan yleensäkin, että ongelmat taitaa kuitenki olla itessäni eikä miehessä. Rakastan, ja tahdon rakastaa, tahdon rakastaa enemmän kuin tällä hetkellä rakastan.

Kohtalokas
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Mä en tiedä. Hän on erittäin hyvä mies, siihen voi tukea ja luottaa ku kallioon. Mutta joskus on kyllä käyny mielessä että voisin rakastaa enemmänkin, ja olla enempi tyytyväinen. Mutta mä olen muutenki nii tyytymätön ihan yleensäkin, että ongelmat taitaa kuitenki olla itessäni eikä miehessä. Rakastan, ja tahdon rakastaa, tahdon rakastaa enemmän kuin tällä hetkellä rakastan.
Tätä on hyvä peesata

hepskukkuu
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
En oikeastaan tiedä.
Suuremmat tunteet ja sellaisen sielunkumppanuustunteen on herättänyt aikoinaan eräs toinen.
Mutta pelkkä rakkaus ei aina riitä rakkausaineeksi toimivalle suhteelle.
Mutta mieheni kanssa olen kulkenut pisimälle ja sitotunut syvimmin- sillä meillä on kolme yhteistä lasta.
:eek: Miulla on ihan samoin, lasten lukumäärää myöten!

Yhteistyössä