Hakutulokset

1. H

hei ompelu-verho-ihmiset

Kokeile lakanaa ikkunaan, kuinka epäryhdikäs se on ikkunassa...sitten näet miltä se näyttää. Perusvalkoinen kangas maksaa n. 4-6 euroa/m.
  2. H

hei ompelu-verho-ihmiset

En usko, että hirmu hyvin "luru"kangas istuu, vaan se enempi roikkuu. Kappaan voisi kuvitella sitä, mutta sivuverhoiksi en laittaisi.
  3. H

ELOVAUVAT 2007 VOL. 4

Imetyksen lopettaminen sujui meillä siten, että aluksi vähensin sitä aamuun ja iltaan ja sitten annoin vain aamulla ja sitten lopetin kokonaan. Minusta hyvinkin loogista pikkuhiljaa totuttaa pelkkään pulloon. Mutta jos itkee päivällä tisua, niin auttaisiko enempi hellyyttä? Luulen, että...
  4. H

ELOVAUVAT 2007 VOL. 4

Minäkin taas tulin kurkkimaan =) Onnea Caprille vaavista! :heart: Meillä on tytöllä taas korvatulehdus... :ashamed: Helmikuusta asti ollut koko ajan, eikäyhtään kertaa kontrolleissa ole ollut "puhtaat paperit" , joten nyt elokuussa putkitetaan korvat! Tyttönen kyllä on itse...
  5. H

Mistä voi netistä tilata servettejä painatuksineen?

Siis jälkimmäiset meivät samaan... www.servettipuoti.fi www.juhlantaika.fi
  6. H

Mistä voi netistä tilata servettejä painatuksineen?

http://www.riihi-kimara.fi/ www. servettipuoti.fi www.juhlantaika.fi
  7. H

Minkä kokoisia 3-vuotiaita?

Poika 3 v. 96 cm ja n.16 kg. 3v. 3kk 99 cm ja 16 kg. Eli nopeaan pituutta tulee paljon!
  8. H

Mikä on vialla 3 vuotiaalla uhmaikäisellä, onko normaalia edes

Todella todella tuttua, kun vauva tullut kehiin! Suosittelisin ehdottomasti sinun ja uhmiksen sekä isän ja uhmiksen välisiä hetkiä. Meillä ihan hyvin toiminut kun kerran viikossa olen noin 3 tuntia pojan kanssa kahdestaan, esim. uimassa ja mies käyttää poikaa milloin missäkin. Tämä tehoaa...
  9. H

Maitoallergikkojen äidit, auttakaa!

Meille ei käynyt Nestlen tuotteet vaikka poika ei olekaan maitoallerginen. Punaisia laikkuja tuli ja ripulia. Edes lastenlääkäri ei osannut selvittää mikä oireen tekee kun toisen valmistajan sama tuote ei. Me vaan jätettiin oireita antavat tuotteet pois ja eipä ole sen jälkeen ollut mitään...
  10. H

ELOVAUVAT 2007 VOL. 4

Olen teitä vakoillut ja taustaillut jo pitkän aikaa, mutta olevinaan ei ikinä ehdi kirjoittamaan. Nyt ehtii... =) Eli meillä neiti syntynyt 10.8.2007 klo 22.47 ja 3585g ja 50cm. Synnytys oli ihana ja helppo(ensimmäinen synnytys oli kamala kokemus) Meillä on siis kaksi lasta, joista isompi on...
  11. H

Kokoarvion paikkansapitävyydestä

Meillä myös poikaa veikattiin 3500g, mutta samana päivänä syntyi ja painoi 4020g.
  12. H

Imetyksen lopettaminen

Meillä lopetettiin tissit aluksi päivällä ja sai sitten pullosta. Ja samalla lopetin yösyömiset. Ihan pikku vinkkinä, että tuon ikäinen tyttö syö yöllä vain tavan vuoksi...joten ei kannata enää yöllä antaa evästä. On meinaa mitä isommaksi tulee ihan todella todella vaikea irrottaa...
  13. H

Auttakaa.Onko normaalia?

Kuulostaa ihan samalle kuin itsellä oli. Mutta kannattaa kysyä, kun lääkärissä käyt. Mulla "patti"on välilihaa kun ne vähän huonosti ompelivat...
  14. H

Mitä kivunlievityksiä olette saaneet synnytyksessä?

Ensimmäisessä synnytyksessä: epiduraalipuudutus, aqua rakkulat,ilokaasu, paraservikaalipuudutus, lihaksia rentouttavaa. Toisessa epiduraalipuudutus, luojalle kiitos ilokaasusta, pudendaalipuudutus.
  15. H

Aika limatulpan irtoamisesta synnytykseen?

Kyllä synntytys kuulostaisi Nuoriäiti olevan lähellä. Mulla meni ensimmäiseltä lapselta limatulppa aamulla, siitä 2 tunnin päästä lapsivedet ja 10 tunnin päästä lapsi oli maailmassa. Toisella lapsella limatulppa meni tunti ennen syntymää. Ja puoli tuntia ennen lapsiveden menoa.
  16. H

Onko joku käyttänyt kiinnipitämistä lapsen "unikouluna"?

Meillä muutoin samaa, mutta vaikeus oli ihan nukkumiseen sisällä. Poika ei meinaa rauhoittua välillä mitenkään, joten hellä, mutta turvallinen kiinnipito auttanut. Kun raivoaa ja riehuu, olen välillä vain sanonut rauhoitu. JA hetken mellastettuaan rauhoittuu ja nukahtaa. Nykyään ei sitä ole...
  17. H

Itsesyytöksillä ei ole rajaa...

Enpä usko että haittaa on. Niinhän sitä sanotaan, että ennenkuin tietää olevansa raskaana, ei voi lastaan vahingoittaa. Itsellä aikanaan oli sama juttu, pelkäsin onko lapsessani jotain vikaa, mutta terve poika.
  18. H

HUOM! hyvä yskänlääke ilman reseptiä 10v lapselle?

Ei yksikään ilman reseptiä hyviä.

Yhteistyössä