Hakutulokset

  1. Ä

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Meille syntyi 6.7 klo 5 poika, mitat 3500 g ja 49 cm. Sektioon oltiin menossa perätilan vuoksi mutta poju olikin kääntynyt raivotilaan joten leikkaus peruttiin ja alatiesynnytys käynnistettiin. Onneksi olkoon jo kaikille vauvan saaneille ja tsemppiä teille joilla koitos on vielä edessä. Me...
  2. Ä

    Heinäkuun Hurmaajat Kesäkuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Moi pitkästä aikaa! En ole ehtinyt kuin silloin tällöin silmäillä tätä ketjua, joten ihan kaikesta en ole perillä mutta sen verran sentään, että vauvoja on jo syntynyt, onneksi olkoon tuoreille vanhemmille!! Itsellä raskausaika ollut tosi hankalaa, kaikki mahdolliset vaivat ovat olleet ja...
  3. Ä

    Carena double swing vai Babywelt Montreal twin???

    Meillä carenat ja ovat todella hyvät ;)
  4. Ä

    Heinäkuun Hurmaajat Toukokuussa (1. Hurmaaja syntynyt)

    Hei! En ole enää muutamaan kuukauteen jaksanut pyöriä tällä palstalla, on ollut kaikenlaista ongelmaa tämän raskauden aknssa. Mutta välillä olen käynyt viimeisimmän sivun lukemassa ja nyt osui silmiini tuo Pain teksti. En tiedä onko sinulta jo selvitelty menkkakiputuntemusten syytä mutta...
  5. Ä

    Heinäkuun Hurmaajat Maaliskuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Okei, ilmeisesti ketään ei kiinnosta vauvan vaatteiden vaihtokaupat kun kukaan ei ole reagoinut millään tavalla viestiini. Ei se mitään, löytyy niitä kirppariltakin ;)
  6. Ä

    Heinäkuun Hurmaajat Maaliskuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Moi! Tuli tässä mieleeni, että kaikilla tuntuu olevan nyt samat kuviot eli vauvan sukupuoli on suurimmalla osalla tiedossa ja vaatteita ja tarvikkeita on alettu haalia kasaan. Olisko hullu idea, että voitais suorittaa pientä vaihtokauppaa? Itse tarvitsisin kivoja pienten poikien vaatteita ja...
  7. Ä

    Heinäkuun Hurmaajat Maaliskuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Meillä on Ikean Diktad-hoitopöytä, josta tulee myös lipasto. Aivan mahtava hankinta, suosittelen mikäli löydät käytettynä jostain (googleta). Uutena ei taida saada enää mistään...(itse ostin Huuto.netistä) ON: kaikki hyvin, potkut tuntuvat mainiosti, vointi hyvä jne. Töissä keikalla tämän...
  8. Ä

    Heinäkuun Hurmaajat Maaliskuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Hei! Rakenneultrassa käyty, ja kaikki oli hyvin ja epäilystäkään ei jäänyt vauvan sukupuolesta kun ne vehkeet siihen ruudulle lävähti eli POIKA olis meille tulossa. Ultraus oli erittäin tarkkaa ja kesti miltei tunnin ja senpä takia päädyin nyt perumaan sen huomisen yksityislääkärin ultran...
  9. Ä

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Siis TÄH??? :o Miks ihmeessä kukaan lähtee viemään märkärupista lasta kylään?? Vaikka kyseessä ei olekaan sen vakavampi asia kuin ihon märkäinen bakteeritulehdus, se on erittäin herkästi tarttuva (kosketus ja jopa oven kahvoista ym.) ja vaatii lähes aina antibioottikuurin. En päästäisi moista...
  10. Ä

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Pakko oli soittaa tänään neuvolaan kun aamuyön valvoskelin ja murehdin vauvan liikkumattomuutta. Pääsinkin saman tien sydänäänien kuunteluun ja 150 hujakoilla se napakasti puksutteli. Ihanaa, helpotti huolta melkoisesti, nyt jännään enää rakenneultraa... Sukupuolen selvittämisestä olen joka...
  11. Ä

    Oireeton alkuraskaus

    Näin oli mulla kakkosen kohdalla..eli kun ne "varmat raskausoireet" puuttuivat, olin satavarma negasta, mutta plussahan sieltä tuli ;)
  12. Ä

    Voiko saada kahta "helppoa" lasta?

    Ja meillä myös. Silti raskausajat olivat täysin erilaiset, lapset ovat myös sukupuoleltaan ja perusluonteeltaan eriparia. Silti kumpikin tyytyväisiä, ja nukkuneet ja syöneet aina hyvin.
  13. Ä

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Mattila: Meidän ensimmäinen (poika) syntyi rv 39+4 (käynnistetty kutinan vuoksi) ja painoi 4140g. Synnytys oli melko vaikea, sillä hän jäi hartioistaan kiinni ja loppupeleissä vedettiin imukupilla pois. Toinen lapsi (tyttö ) syntyi rv. 38+2 (käynnistettiin, jotta ei kasvaisi liian isoksi ja...
  14. Ä

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Täällä meidän sairaalassahan kätilöt ovat aloittaneet rakenneultrien tekemisen tämän vuoden alusta eli pari kuukautta sitten ja viime vuoden ovat siihen harjoitelleet lääkärin ohjauksessa. Mielestäni (ja monen muunkin mielstä) tämä on kuitenkin erittäin lyhyt aika, jotta tätä henkilöä voisi...
  15. Ä

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Moi! Onpas taas tullut tekstiä, kuinkahan muistan kommentoida kaikkeen mihin piti... Panacodista ainakin sen verran, että se on turvallista käyttää raskauden aikana tilapäiseen kipuun. Kodeiini tosiaan lamaa suurina annoksina hengitystä, jonka vuoksi se ei sovi imettäville mutta raskaana...
  16. Ä

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Rae: Millaisia ne sun oireet/kivut olivat ennen kuin huomattiin, että sulla on tulehdus? Miten ne otti ne kokeet, verestä vai alapäästä? Kyselen siks kun ton hiivatulehduksen jälkeen mulla on jonkinlaisia särkyjä ollut mahalla koko ajan... Punaposket kertoikin hankinoista ja käsidesistä...
  17. Ä

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Mulla on ollu jo pari viikkoa niin kauheet liitoskivut että todella kivuliasta on liikkelle pääseminen. Että tervetuloa kerhoon, kivaa kun en ole yksin... :|
  18. Ä

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Fiinukalle pakko kommentoida ensinnäkin, että tosiaankin meitä ihmisiä on erilaisia, ja toiset tykkää toisenlaisista mauista kuin toiset, enpä minäkään tykkää ihan kaikkea suuhuni laittaa mutta pakko ymmärtää, jos joku toinen tykkää. Ja vastauksena kysymykseesi, ei , meillä ei asu "paskamahaa"...
  19. Ä

    Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

    Alkomahoolikeskusteluun täytyy kommentoida sen verran että semmoinen siideri kuin Stowford LA (tarkoittaen low alcohol) on erittäin hyvää omenasiideriä ja sitä saa alkosta. Siinä on joku olematon määrä alkoa mutta sillä ei ole mitään väliä, kuten ei varmasti yhdellä tai kahdellakaan...
  20. Ä

    Heinäkuun Hurmaajat 2010 Tammikuussa (päivityspyynnöt yksärinä)

    ON: jee, täällä tuntuu potkut! Ei epäilystäkään asiasta :) Miranha: Ekasta mulla tuntui liikkeet rv17+ ja se tuntui kuin olisi jotain pientä pulputusta ollut mahassa tai kuin perhonen olisi lennellyt masussa. Tokasta tuntui selvä potkun töytäisy rv15+ ja samoin nyt tästä kolmosesta. Että...

Yhteistyössä