Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

Pai80 Eilen pysyi leipä ja vähän salaattia sisällä, muut ruuat lens pihalle. Tänään pysyi kuivat murot, mutt muuten kaikki tulee vielä ulos. Ja kuvotus on 24/7.

Ei pitäis käyä ruokakaupassa hakeen vkl ruokia ilman miestä, roudasin kaks painavaa kauppakassia kaupasta autoon ja autosta sisälle, ja nyt koko selkä on tulessa ja jumissa :headwall:

Oon semmosen oudon jutun huomannut, että siinä kohin missä vauva on, niin mulla paikat kipeät siittä kohin. Doplerilla oon paikantanut vauva ( kuulu voimmakkaammin siltä kohin) tällä hetkellä pikkunen on päättänyt asustaa vasemmalla puolella navan alla.

helise Neuvolassa ainakin sanottiin ja netistä oon lukenut, että se viuh-viuh ääni kuuluu istukasta.

Lähtis saunaan ja jois alkoholittoman siiderin :LOL: alko vaan kaupassa haluttaa kun saunalimpparia valitsin

Dana88 & Pikkune 18+0
 
Rae: Millaisia ne sun oireet/kivut olivat ennen kuin huomattiin, että sulla on tulehdus? Miten ne otti ne kokeet, verestä vai alapäästä? Kyselen siks kun ton hiivatulehduksen jälkeen mulla on jonkinlaisia särkyjä ollut mahalla koko ajan...

Punaposket kertoikin hankinoista ja käsidesistä fiksusti, olen aivan samoilla linjoilla.

kardemumma: älä huoli, kyllä sä hengissä selviät siitä lennosta ;)

fiinukka: onpa paskamainen pomo sulla, onneks otit puheeksi luottamusmiehen kanssa sen käytöksen...

ärrieri 16+2
 
ärrieri Miula ne kivut oli/on sellasia menkkajomotuksia ja alaselkäsärkyä mikä on jatkunut melkein kokoaikasesti..ja välillä koskee alamahaan niin, että kaksinkerroin pitää kääntyä...ja siis silmämääräisesti tutkimuksissa kaikki näytti olevan hyvin, mutta sitten selviskin tuo tulehdus kun ottivat tutkimuksen aikana tuolta alapäästä näytteet. Ja myös sellasta pientä "vuotoa" ja hajua tuolla alhaalla... Tuskin olis huomattu ellei lääkäri niitä näytteitä olis ottanut... Sanoi vain, että joskus nuo tulehdukset voi olla hirmu hankala havaita, siksi bakteeriviljelyn otti...Jos eivät rupea loppumaan kivut tai et niitä pysty mihinkään kasvukivuiksi yms yhdistämään niin kannattaa käydä näytillä ja pyytää josko voisivat ottaa sen bakteeriviljelyn. Toivottavasti siunkin kivut loppuis :hug:
 
Hyvää viikonloppua kaikille!

Liplatus: Täällä kansa masu kasvaa vauhdilla. Nyt rv 16+1 ja maha suurin piirtein saman kokoinen kun kaverilla jolla rv 22. Mula nyt muutaman päivän vatsalihakset kiristäneet urakalla. Tuntuu että kohta napsahtaa poikki. Välillä ylös noustessa ei kestä heti oikaista selkää suoraksi. Ja olohan tätä tuskin tulee helpottamaan. Kyllä varmasti tulee olemaan mulla aivan hervottoman kokoinen maha kun oon lyhyt ja pienikokoinen muutenkin. Vähän hirvittää. Töissä ei toistaiseksi ole ollut ongelmia. Saa nähdä miten pitkään itse pystyn olemaan töissä. Lepäilehän nyt rauhassa ja ota rennosti kotona jos herkästi supistaa! Harva kaksosia odottava pystyy kovin pitkään töissä olemaan!

Pai: Mä kävin kans ostaan Kampista Bebesistä mustat äitiyshousut! En ole tosin vielä pystynyt pitämän kn pitäisi lyhentää lahkeita noin puoli metriä ;)

Täällä kökitään yksin kotona kun mies lähti aamulla Muncheniin työmatkalle ja palaa vasta tiistai-iltana! No välillä ihan kivakin saada aivan omaa aikaa ja tehdä omia juttuja!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Punaposket82:
Meille lastenlääkäri sanoi joskus luennolla, että lasten pitäisi nuolla kerran päivässä kengän pohjia, jotta vältyttäisiin turhilta allergioilta ja hygieniasairauksilta ja siihen kuvaan ei käsidesi sovi.
Voih, tuon ku sais ko. lääkäriltä kirjallisena! Liimaisin otsaani.. Meillä suhtaudutaan bakteereihin ja likaan enempi vähempi maalaisjärjellä ja aikasta terveitä noi mukulat on olleet. Eikä sitä eläinperheessä oikeen voi hygieniahysteerinen ollakaan. Vaan joskus kuulee mitä kummallisempia juttuja aikuisilta. Paras/pahin oli, kun yhden lapsen äiti syytti vanhempia edesvastuuttomiksi, jos suhtautuvat koiran suukkoihin huolettomasti (ja kehtaavat vielä nauraa koiran nuollessa lasta) kun eihän sitä voi tietää, missä se koiran kieli on just aiemmin käyny. Piti purra kieltä, etten olis huomauttanu koiran suun "hyvistä" bakteereista (koiran suu puhdistuu todella nopeasti). Ihme vaahtoomista välillä ihmisillä.

Alkosta vielä. Samaa jo Hipsukin sanoi, siis että vaikka haaveilee ei toteuta mielitekoaan. Ei se vaikeaa ole ollut olla kokonaan ilman, mutta silti mieli tekis. Varsinkin viikonloppuisin. Alkotonta en oo raaskinu ostaa (limukka on halvempaa :D ) enkä useimpien mausta oo niin perustanu, ku on joskus maistanu.
Meillä mies ottaa kaljaa viikonloppuna telkkua kattoessaan, illalla kun lapset on nukkumassa, muttei mitenkään suuria määriä. Saattaa joskus vapaapäivänä ottaa ruuan kanssa oluen tai tehdessän remppahommia, juoda tölkin janoon. Kyllä sille on tullu joskus sanottua, että koska minä "joudun" absolutistiksi vuodeksi, sais sekin olla kokonansa ilman, muttei ole lämmenny ajatukselle. Mutta ei, ei se mikään "paskamaha" ole, kummasti sanottu mun mielestä..

Nyt nukkumaan
Kepsukka ja masukki 17+1 (kun kerran jo lauantain puolella ollaan)
 
Iloinen huomen kaikille!

Ihmetyttää vaan kun täällä pomppii jo ylhäällä, ois saanu nukkua vaiks kuinka myöhään.... mut eiku aamupalaa ja sitä rataa. Nukkuu vaiks sitten päikkärit =)

Se on kyllä ihan totta, että jotkut ihmiset ovat ihan ylihysteerisiä kaikkien pöpöjen ja bakteerien kanssa. Ja olen ollut myös parilla allergialuennolla, joissa lääkärit ovat puhuneet juuri siitä, miten paljon allergia ja astmat on meillä lisääntyneet kun kaikessa ollaan niin ylipuhtaita lasten suhteen. Eli samaan tyyliin, mitä Punaposket kirjoitit lastenlääkärin luennoineen. Meillä ei ainakaan tule tuota ylipuhtautta olemaan, siitä pitää koiruus huolen :D

Aamupalaa nyt!
retuli ja rv16+3
 
Huomenia!

Olin onnellisesti päättänyt nukkua tänään piiiiitkään, niin eiköhän kiinalainen työkaveri laita tekstaria aamukasilta... Mikä ihmeen 24/7 päivystyskoppi mä oikeesti olen? Muurrr... Älä ikinä turhaan herätä raskaushormoneissa rypevää naista!

retuli82 Sama juttu täällä, kaks koiraa pitää kyllä huolen siitä, ettei voi muuttua neuroottiseksi siivouksen kanssa (eikä taitais olla muutenkaan sitä pelkoa mun kohdalla...). Mulla koiraton ystävä usein pyytää ottaa hauvat mukaan kun tullaan käymään, että heidänkin vauva vähän altistuisi karvoille ja kuolalle.

Alkoholista vielä sen verran, että mun mielestä lasten nähden alkoholin käytössä ei ole mitään ongelmaa, kunhan juominen ei ole humalahakuista. Esimerkiksi vanhemmat voi aivan hyvin juoda ruuan kanssa lasin viiniä. Tai saunan jälkeen siiderin. Jos ei muuta, niin lapsi saa esimerkin kohtuukäytöstä. Sen sijaan kunnon kännääminen ja humaltuminen pitää tehdä ihan muussa seurassa kuin lasten nähden. En myöskään voi käsittää ihmisiä, joilla on pieniä (tai vähän suurempiakin) lapsia ja polttaa sisällä kotona.

Ihan hullua muuten kun ulkona kuuluu koko ajan lintujen sirkutusta... Ihan kuin ois kevät tulossa. Tai sitten mulla viiraa pahasti päässä ja kuulen omiani... :whistle: Taidan lähteä hölkkälenkille koiran kanssa kunhan saan aamukahvit ensin juotua.

Olivia & Vauveli 17+6

 
Olen noussut kuolleista! :D Tai siis jollain ilveellä se kone pysyikin ilmassa ja olen ehjänä kotona. Ehjänä, mutta en terveenä: saan lentsikasta sen kierrätetyn ilman johdosta aina flunssan, ja nyt on sitten kurkku kipeä. Tilasin sänkyyn läppärin, silmälasit ja Strepsilsin (ja luin vasta imeskeltyäni, että Strepsilsin käyttö raskaana on "todennäköisesti" turvallista, no, mä luotan tohon todennäköisyyteen).

Liikkeet
Sanoin eilen illalla miehelle, että koita sä nyt, jos tuntisit liikkeitä mun mahan päältä, jos mä ite oon vaan niin pihalla, etten tunnista niitä. Se laittoi kädet vatsalle, mutta me ollaan kyllä molemmat niin vammasia: tunnetaan kyllä esim. oman sydämen syke sormien kautta ja kaikkee värinää ja tärinää, mutta ei mikään niistä kyllä syvältä vatsasta tule :LOL: Ehkä me luovutetaan tän koko homman suhteen, ennen kuin lapsonen on joku syntymävalmis 4-kiloinen..

Alkoholijuttua vielä kerran
Niin, Olivian kanssa aivan samaa mieltä siitä, että mun mielestä alkoholin ei todellakaan tarvitse olla mikään pahapahatabu, jolta lasten silmiä varjellaan. Mutta kenenkään lapsen ei tarvitse nähdä vanhempiaan kännissä, koska se on (kuulemma) pelottavaa. Luulisin, että tähän alkoholijuttuun suhtautuu kiihkeimmin ne, jotka on joutunut näkemään lapsuudessa alkoholin "väärinkäyttöä". Mä en edes muista, näinkö lapsena alkoholia, kai mun isä jotain tsekkiolutta joi lauantai-iltana yhen saunan jälkeen tms, ja kun kasvoin ns "kulttuurikodissa" (maailman ärsyttävimmän kuuloinen ilmaus, tappakaa mut ihan vapaasti, pakko oli koittaa määritellä jonkun tutun termin avulla..) niin varmaan jossain hippikonserteissa ja näyttelyavajaisissa virtasi punkku, mutta en mä koskaan edes tajunnut sitä, tai nähnyt ihmisten olevan missään humalassa (vaikka ehkä ne olikin).
Tärkeintä on kai tunne turvallisuudesta, ja jos joku taiteilijahörhö joka on aina suht lennokas, on juonut pari lasia ja on tavallinen oma itsensä, ei se lapsi sitä alkoholin osuutta siinä analysoi tai huomaa. Mutta jos joku katatoninen jörrikkäisä muuttuu äriseväksi, niin totta kai se on kamalaa ja ahdistavaa. Se käytöksen muutos siinä luo sen turvattomuuden tunteen -- tai näin mä oon analysoinut. Meidän suvussa/perhepiirissä ei oo koskaan ollut alkoholismia, joten en osaa ehkä suhtautua tarpeeksi vakavasti asiaan..?

Mies bänditreeneissä, joudun taapertamaan itse teen perässä keittiöön nyt. On tämä kohtuutonta.. Ihanaa, pahoinvoinnitonta, vihlomatonta, särytöntä lavvantaita mamoille!
 
Huomentapäivää!

Ihana kiireetön aamu(päivä) menossa. Kaikki on jotenkuten puolipukeissa, ja touhuilee omiaan. Muksut taitaa pelata, ja isäntä vahtaa telkkaria.

Täällä oli puhetta kotidoplereista. Voi hitto mä niiiiin haluaisin sen, vaan mulla nyt on aikalailla tuulenhuuhtoma perse, joten ei tule varmasti meidän taloon sitä. :|

Hankinnoistakin oli puhetta. Mä viimeviikolla kävin kirpparilta hakemassa muutaman lastenvaatteen... = lähinnä parit valkoiset puolipotkarit. Siinä ne mun hankintani on ollut.. Lähes kaikki ehdin hävittää poitsuilta jo pois koska olin varma ettei näillä vehkeillä enää tule lasta, eikä muutenkaan.. No elämä yllättää.
Mä uskaltaudin ostamaan myös yhdet vaaleanpunaiset potkarit, vaikka kaikki vaistot sanoo, ettei niitä kannata ostaa. Mulla on niin vahva tunne että tämä(kin) on poika.

Tänäaamuna mahassa on ollut taas hiljaista. Eilen päivällä oli mun mittakaavassani aika vilkastakin. =)

Mattila and the Mama 18+
 
Täällä ollaan vietetty lauantaipäivää miehen kanssa siivoillen (MIES imuroi), pyykkiä pesten, hieman ulkoillen ja telkkaria katsellen...Nyt sitten ei oliskaan enää mitään tekemistä....

Mies tosin ehdotti, että lähdettäisiin käymään jossakin, mutta mutta... meillä ei täälläpäin ole kuin muutama kaveri ja nekin kaikki taitaa olla omilla teillään, eikä minuu enää kiinnosta lähtee ajamaan mitään "pillurallia" kylän raitille, niinku silloin muutamia vuosia takaperin..Ja baariinkaan ei viitsi lähteä miehen kanssa kahdeltaan ja enhän siellä mitään tietysti voisi ottaakaan..minä kun EN jaksa kännisiä ihmisiä jos itse olen selvinpäin... No tietty johonkin pisteeseen asti, mutta sitten kyllä keittää yli... Eli taitaa meillä tämä(kin) lauantai-ilta mennä kotona saunoen ja telkkaria katsellen. Onhan se tietty ihan kivaa, mutta ei jaksais aina olla kotona kahelteen.....

Sori hirvee valitus, mutta kun on hieman tylsää, tekemisen puute ja olis kiva nähdä joskus joitain muitakin kun aina vain miestä ja koiraa..

Rae ja Nyytti 16+2
 
Täällä 19+2 menossa ja eilen saatiin ihania uutisia kahden viikon totaalilevon jälkeen. Kohdunsuu takaisin kiinni ja vaavilla kaikki hyvin. Lepo tosin jatkuu mutta kyllä sitä makaa kun muistaa minkä eteen sen tekee. :heart: :heart:

Voi päivittää tupnne listaan että meille on tulossa pikkutyttö :heart:

Nyt rakenneultraan pari viikkoa ja samalla vkolla myös äitipolille aika. Tätä pikkusta on tähänki mennessä ultrailtu jo varmaan 15 kert..linssilude!! :LOL:
 
Lauantai-iltaa kaikille!

Mulla on rakenneultra vasta rv. 22. Aika myöhään, ettenkö sanois...

Ostin tänään sitä *blaablaablaa*-iron merkkistä nestemäistä rautaa, kun aiemmat eivät sopineet. Aika hurja tämä "hedelmäinen maku" :x . Noh, mitä vaan jos ei tule vatsavaivoja :)!
Mä olen shoppaillut tänään paitoja johon tuleva masu mahtuis hyvin. Muutaman aika kivan löysinkin =) .

hei, tärkein meinasi unohtua, tein tämänhetkisen enkan "syö niin paljon kuin jaksat"-pizzapaikassa; 7 slicea eikä tehnyt edes tiukkaa :ashamed: . Ihmeellistä millainen pohjaton kaivo musta on tullu... :eek: .

Nyt mennään metsästelemään kainalopaikkaa sohvalta. :heart:

rv 15+5
 
Sunnuntaita tänne!

Täällä ihmetellään noita potkuja mahassa, vaikka niitä on viikko tuntunut, niin joka kerta tämä tuntuu vaan niin ihanalle!! :heart:

selkäkivut on taas aika kovat, kun siivottiin miehen kanssa tossa aamulla, ja mun selkä ei yhtään tykkää tuosta noukkumisesta. No ajattelin huomenna soitella apuvälinelainaamoon, meillä kun on siellä noita raskausvöitä, niin saisi hieman apua noihin ongelmiin.

shoppailemaan tämä mamma kaipaisi myös shoppailemaan, no 13.3- 14.3 ollaan menossa Tamperelle miehen kanssa pienenlle häämatkalle! Niin silloin jos saisin hieman shoppailtua itsellleni jotain. Torstain kirpparisaldo oli, pieni 62 kietaisubody, ja miehen pojalle housuja,

Mies kysy pojaltaan tänään, että oisko kiva jos tulisi pikkusisko tai veli niin vastaus oli, että ei kun ne huutaa :LOL: No pitää pehmittää vielä hiukan.. Esikoinen meillä ei oikein ymmärrä asiaa, mutta kyllä hänelle puhutaan, että äidin masun päälle ei saa nousta kun vauva on siellä- JA neiti sitteen kantaa kapalossa omaa nukkeaan :)

Täällä ois väsymystä hieman ilmassa, mutta on taas ollut täyteläine viikonloppu.

Emmy 16+5
 
Sunnuntain toivotukset täältäkin :wave:

Tultiin juuri hiihtämästä ja hyvin suksi luisti, tuntu jopa et jaksoin paremmin, mikä lie testo-ryöppy onkaan päällä ;) Mulle on meinaan tullut mahaan lisää tummia karvoja aika lailla lähinnä navan sutuville, toki karvainen oon muutenkin ja aikas tumma, toivottavasti vaan nää ylimääräiset karvat lähtee pois!!!

Katselin noita imetystyynyjä, aika hintavia...ei varmaan ois vaikea ommella ite vaikka mikään käsityöihminen en olekaan...sitten sitä kantoliinaa oon kans miettinyt...kaveri suositteli mahavyötä on viikolla 20 ja maha kuulemma painaa...en tiiä monetko sellaisia käyttää?


Zeenah Onneksi kaikki on taas hyvin!

Kohtapa lähden hyvällä omalla tunnolla herkuttelemaan :p

Fiinukka ja käpy 16+2
 
POKS 17+0!!! :heart: :heart:

tuntuu että niin monet menee aina vaan edellä, enkä koskaan heitä saavuta vaikka kuinka näitä viikkoja tulee...jännä juttu...! :LOL: ;)

tosi outoo ajatella että kohta puoliväli, kun vielä on sellanen olo, että ollaankohan tässä nyt raskaana, ja että koska tää alkaa...? kun ei mitään pahoinvointia ollut enkä liikkeitäkään vielä tunne, niin edelleen sellanen "odottava" olo... :p en tiedä ymmärsikö kukaan, mitä ajoin takaa. outoa vaan kun jo näin pitkällä, mutta silti on vaikea uskoa. :) mutta kyllä tuo maha tuossa ainakin muistuttaa, että jotain on tapahtunut! :D ja viime viikolla neuvolassa kaikki oli kunnossa, niin kyllä tää kai sit totta on...hih!

bambina & ipanapapana 17+0 :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja bambina:
tosi outoo ajatella että kohta puoliväli, kun vielä on sellanen olo, että ollaankohan tässä nyt raskaana, ja että koska tää alkaa...? kun ei mitään pahoinvointia ollut enkä liikkeitäkään vielä tunne, niin edelleen sellanen "odottava" olo... :p
Mulla poksuu huomenna 19+0 ja olo on ihan sama :eek: Ei millään tavalla raskaana oleva olo. Milloin tää starttaa? Kohtapa kai...
 
Zeenah onnea tyttölupauksesta :heart:

Eilen oltiin shoppailemassa ja yhet mammafarkut jäi käteen, toisia tuumailin kauan aikaa, mutta nuukuus iski.. :) Mutta pitää käyä vielä lähiaikoina hakemassa :) Pojille löysin housut ja vauvalle housut ja bodyn :D Itselle ostin vielä bodyshopista ihanan mansikan tuoksuisen rasvan..nyt on ihana rasvailla, kun tuoksuu syötävälle :LOL:

Käytiin tänään uimassa ja kyllä teki hyvää! Mammavesijumppa olisi keskiviikkoisin ja mietin kuumeisesti että jaksaisinko aamuvuoron jälkeen mennä sinne. Uinti kyllä vie viimeisetkin energiat, mutta saisipa hyvin nukuttua yön.. ;) Uinnin jälkeen vetäsin parin tunnin päikkärit |O Kun tästä nyt heräilee kunnolla niin käyn vielä heittääs lenkin.. Ihanaa kun on energiaa tehä kaikkee ;)

Mukavaa sunnuntaipäivää mammoille ja masuille :wave:

Maamin ja TOIVO-JUSTIINA 18+2 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kardemummma:
Alkuperäinen kirjoittaja bambina:
tosi outoo ajatella että kohta puoliväli, kun vielä on sellanen olo, että ollaankohan tässä nyt raskaana, ja että koska tää alkaa...? kun ei mitään pahoinvointia ollut enkä liikkeitäkään vielä tunne, niin edelleen sellanen "odottava" olo... :p
Mulla poksuu huomenna 19+0 ja olo on ihan sama :eek: Ei millään tavalla raskaana oleva olo. Milloin tää starttaa? Kohtapa kai...

Hyvä etten ole yksin!!! ajattelin jo, että onko mulla mitään äidillisiä vaistoja edes tulossa, kun tuntuu tällaiselta!! mutta huh, kiva kuulla että muillakin. kuvittelin tosiaan, että tässä vaiheessa sitä ollaan jo niiiiin raskaana ja isoja ja vauvaa ja kaikkee mutta edelleen odotellaan sitä starttia... :D ehkä se tulee vielä... ;) ei siinä, ihanaahan tää on kun mikä, mutta kuvittelin tämän kaiken olevan vaan jotenkin erilaista. hih. :p

17+0 :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja bambina:
tosi outoo ajatella että kohta puoliväli, kun vielä on sellanen olo, että ollaankohan tässä nyt raskaana, ja että koska tää alkaa...? kun ei mitään pahoinvointia ollut enkä liikkeitäkään vielä tunne, niin edelleen sellanen "odottava" olo... :p
Älkääs peljätkö, samoissa tunnelmissa olen myös mie :LOL:

Täällä on vietetty erittäin mukavaa sunnuntaita mäkeä laskien, lenkkeillen, kaupassa käyden ja äsken juuri saunasta tultu..Sitten olis vuorossa mansikkarahka ja töllöttimen katsominen :heart:

Mies kuuli tänään ekaa kertaa pikkasen sydänäänet dopplerilla..Ihan itse sanoi, että haluaisi kuulla ja jälkeen päin totesikin että rauhallinen olo tuli kuunnellessa..Ja niinhän se kyllä on :heart:
Alotin jo miehelle opetusta, että sitten heinäkuussa kun soitan, että NYT KOTIIN töistä, se sitten kanssa on niin...Parempi aloittaa jo nyt niin ehkä se sitten heinäkuun teinolla asian tajuaa, ei ole ikinä pahemmin perustanut tulla kotiin silloin kun sovittu :LOL:

Vaan nyt ätvöttämään tuonne telkkarin eteen miehen kainaloon :heart:

Rae ja Nyytti 16+3
 
mä täällä kateellisena luen kun te muut pääsette miestenne viereen sohvalle,minunkun on töissä ulkomailla varmaankin ainakin kevääseen :/ käy kotona muutaman viikonvälein.
tuntuu että hermot menee h´nyt tosi helposti lasten kanssa.tuntuu että ne ei juurui tee muuta kun riehuuvat ja tappelee. ja nekin sitten ikävöi isäänsä ja purkavat sen minuun. ja ei aina viittis miehellekään puhelimessa narista,kun se varmasti ois mieluummin kotona meidän kaa.
mut pakko jos meinataan lainat maksaa. on vaan niin hiton rankkaa välistä tämä "yh" elämä,tulee väkisin mietittyä et mitä jos se joutuu taas lähtee reissuun töihin kun vauva on pieni,miten mä sit jaksan kolmen pienen kanssa. tuntuu et sukulaisetkaan ei edes ehdota et he vois lapset ottaa vähäks aikaa et saisin huilata. aina saa ite pyytää että saa käydä edes kaupassa rauhassa. ajattelevat varmaan et en minä mitään omaa aikaa tartte kun ei ole nyt sitä miestäkään että joutaa olemaan vaan lasten kaa :/ no itehän ne on tietysti tehty,mut kaipaisin joskus vähän enemmän tuke läheisiltä.
kun on meitäkin pienenä sukulaiset paljon hoitaneet ja meidän on laitettu mummolaan maalle kesällä. tuntuu et omilta vanhemmilta on se joskus unohtunu,et tärkeempää on omat jutut ku aika lastenlasten kaa. on vaan joskus niin väsynyt ja yksinäinen olo et tekis vaan mieli mennä johonkin hiljaisuuteen itkemään yksin.
no nyt tuli sit naristua ja vuodatettua teille.eipä tässä ole nyt muitakaan jolle purkautua.kaikilla tuntuu olevan omat kiireensä.

onnea zeenah tyttö uutisista. :heart: ota nyt rauhallisesti.

meillä on 1.3 rakenne ultra. tekis kyllä mieli kysyä kumpi tulee..onhan tässä aikaa miettiä kysyykö. on kyllä ihan poika olo,mut sitkun alkaa miettimään niin kyllä se vaan voi olla ihan yhtä hyvin tyttökin =)

ei tässä itselläänkän mikään ihan hirveän raskaana olo ole.tuntuu et tää nyt menee tässä sivussa arjen muussa ohessa. no veikkaan et kesäkuun puolella alkaa jo kaikilla olemaan jo aika raskautunut olo,kun saa pyöriä menemään ison mahan kanssa ja heinäkuussa sitten saa olla nilkat turvoksissa.
ensimmäistä kun odotin hasalin kaikki vauvalehdet ja kirjat mitä vaan löysin,mut eipä niitä näin enää kolmannella tule enää luettua. tuttua hommaa kun on.
mukavaa viikon alkua mammoille

terv tiuhti ja toukka 17+4
 
Huomenta kaikille!!!

täällä huomenna poksuu 19+0 :D :D :D
tietää taas olevansa puolessa välissä melkein, kun viime yö meni melkein kokonaan valvoessa supistusten kera :/ :'( osa kivuttomia ja suurin osa kivun kera... noh, onneksi sentään oksentaminen on loppunut :p

zeenahille onnittelut uutisista :heart:

tiuhti-81 voimia paljon sulle :hug:

hmm, nyt ei tainnut olla muuta koitan mennä nukkumaan hetkeks kun nyt tuntuu vatsa rauhottuneen...

kaikille mukavaa alkavaa viikkoa!!! =) =) :heart: :heart:
 

Yhteistyössä