Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

Huomenta ja mukavaa viikonalkua kaikille! Täällä virkeä olo, kiitos hyvin nukutun yön ja flunssakin alkaa olla melkein voitettu. Jee. Siispä töihin suuntaa hän =)

Tiuhti , meillä onkin sitten rakenneultra samana päivänä =) Hiphei, tuskin maltan odottaa!! Me halutaan tietää sukupuoli, jännittää! Täällä ollaan nyt rv 16+5, eli about vko jäljessä teistä. Ja normaalisti meillä oliskin ollut se ultra vasta viikkoa myöhemmin kuin nyt, mutta se kätilö on sillon lomilla. Ja katotaan nyt pikkasen aikaisemmin ja jos ollaan nyt sitten liian aikaisessa eli kaikki tarvittava ei vielä näy (?) , niin sitten saadaan mennä uudelleen ultraan sen kätilön loman jälkeen.

Niin, täälläkin oon kade kun saatte käpertyä miehen kainaloon.... kun meillä tosiaan miehen kanssa välimatkaa reilu 400 kilsaa... ja nähdään seuraavan kerran vasta tämän kuun lopussa, kun mies tulee tänne minun luokse noin viikoksi. Päästään sitten ultraan yhdessä tervehtimään pikkuista. Mutta ikävä tosiaan vaivaa, meillä onkin päivittäin aina kunnon puhelinmaratonit :D Tänä aamuna sain viimeksi ihanan herätyksen, kun mies soitti ja vaan höpöteltiin... mutta toukokuussa sitten kaikki muuttuu, kun muutan hänen luokseen ainakin äityisloman ajaksi, jatko katsotaan sitten että minne asetutaan. Minulla kuitenkin on omistusasunto täällä omalla paikkakunnalla ja vakituinen työpaikka, katotaan nyt sitten että laittaisko tän asunnon vuokralle joskus vai miten. Fakta ainakin on, että minun on helpompi saada miehen asuinpaikkakunnalta töitä, kuin hänen täältä. Mutta onneksi näitä asioita kerkee pohtia äippäloman aikana =)

Se on moro
:wave:
 
Täällä on taas kauhea poskiontelontulehdus...yöllä väänsin oikeesti itkua, kun sattuu niin paljon koko oikeeseen puoleen kasvoista :headwall: Virkeillä 2 tunnin yöunilla ollaan töissä taas vaihteeks (saikulla viikon ollut) Koska ihmeessä se energinen toinen kolmannes alkaa :p ?!?!

En vielä ole ehtinyt lukemaan teidän kirjoituksia viikon ajalta, mutta luen tuossa ruokkiksella sitten ajan kanssa :)

Mä meen nyt hörppimään teetä, jos se auttaisi pakotukseen :'(

P.S. alle kuukausi enää rakenneultraan jee :D
 
Heips mammaset piiitkästä aikaa taas! :wave:

Onpas taas aikaa vierähtänyt kun oon viimeks täällä piipahtanut, töissä on ollut ihan älytön hulabaloo eikä sitä ole jaksanut juurikaan avatakaan konetta sitten kotona. Meneekin hetki kun luen teijän jutut taas :)

Omaa napaa lyhyesti: Niitä kauan odotettuja liikkeitä on tuntunut noin viikon verran, ja mieskin tunsi eilen ekaa kertaa mojovan potkun kädelle :) Huomenna olis 4D ja sekös se jännittää kovasti, mutta oon yrittänyt asennoitua niin, että mitä tahansa siellä selviää niin siitä selvitään :)

Mulla on muuten aika vahva poikaolo jostain syystä, saa nähdä selviääkö asia huomenna. Oon lukenut/kuullut jostain, että linea negra ois useimmin merkki pojasta, ja varsinkin jos se tekee sellasen kiepin navan yli. Nää on näitä uskomuksia taas :), mutta olisko jollain asiasta kokemusta? Mulla on tuollainen navan yli menevä viiva, joka on vaan vahvistunut viime päivinä.

Nyt töiden pariin taas, ja tuun sit lukeen jutut myöhemmin ku ehdin. Oikein ihanaa alkanutta viikkoa kaikille mammasille!! :)

Nuu 19+1
 
Huomenta!

rv19 täynnä, poksis! :D

Meillä joku inhottava nuhaflunssa jyllää minussa ja kolmessa pienimmässä :snotty: |O
Minulla ei kuumetta mutta pienimmällä taisi eilen olla vähän lämmöt koholla. Muutama yö meni huonosti nukkuessa kun piti kuulostella 4v pojan hengitystä kun tuntu kurkku muurautuvan tukkoon yön aikana.
Kurkku ollu monta päivää vain yöllä h....tin kipeä mutta päivällä sitten ei, ääni on käheänä ku jollain "korpulla" :LOL:
Pitää näköjään siirtää siskon vauvan ( 2½vk ) rotinoilla käyntiä ettei vaan pikkuinen saisi nuhaa.

Sokeriarvot tuntuisi taas heittelevän jotenkin ihmeellisesti...
Yleensä syön aamulla 4-viljanpuuron mutta tänä aamuna aattelin syödä sämpylän kahvin kanssa ku eilen illalla niitä paistoin. Jostain syystä sain korkean sokeriarvon, ...kele...!

Se olis vielä tasan viikko rakenneultraan =)
ja keskiviikkkona olisi lääkärin nla ku tuntus tuo kohdunkaula elävän omaa elämäänsä tuolla alhaalla että olis hyvä tarkastaa.
Ilmeiseti lääkäri aikaa ei olis ollu muuten tarjolla jos ei olis ollu huolta mistään... :eek:

Tässäpä tärkeimmät :D
 
:heart: POKS 19+0 :heart:

Mä sain eilen varmaan ulkoilmamyrkytyksen. Koko päivä jäällä, katsomassa jääratakisoja. Illalla tuli uni kiitettävän nopeasti :)
Mutta onneksi tuli sentään sukuun pyttyjä, ettei sitä turhan takia töröttänyt jäällä.
Eilen myös seisoessa ja kävellessä sain noi häpyluiden kivut uusiin mittasuhteisiin ja kääköttelinkin loppupäivän melko pingviinimäisesti. Mutta sisulla eteenpäin, hammasta purren!

Isot halit kaikille miehestään kaukana oleville.
Mä just nuuskuttelin eilen miehen ihoa ja ajattelin etten minä todellakaan pärjäisi ilman sitä. No, mä olen teininä siihen ihan palavasti rakastunut, eikä se siitä mihinkään ole kadonnut. Onneksi se on tuossa. :heart:

Zeenah (?) ko oli saanut tyttölupauksen? Muutenkin hällä hyviä uutisia :heart: Miten ihanaa!!!! Onnea tositosipaljon.


Muuten täälläpäässä kaikki aika mallillaan.. Aika hiljainen tuo Mattila on, että ei se ole ainakaan sitten tullut äitiinsä, eikä todellakaan isäänsäkkään.. :LOL: Mutta täytyy nyt vaan uskoa että siellä ollaan.. Hassua kyllä.. Raskautta näin paljon takana, ja sitä miettii silti.
No ainakin selkä ja liitoskivut kertoo että raskaana sitä pitäis ainakin olla.

Oikein hyviä vointeja ja hyvää uutta viikkoa kaikille!

T; Mattila and the Mama 19+0
 
TÄÄLLÄ OLLAAN TAAS SAIRAANA!!!
AARGH...eilen kävin yksityisellä ja paha poskiontelontulehdus:han sielä sit oli, sokeriarvot alhaalla ja tulehdusarvot ylhäällä,sain vihdoinkin lääkekuurin ja kotosalla pitäisi olla koko viikon..tänään kahdelta menen sitten kuuntelemaan että onko kaikki hyvin tuola masussa..tää sairastelu syö kyllä naista aikaslailla..kolmas viikko meneillään, onko kanssasisaria paikalla?vai olenko vaan kävelevä bakteeri pankki :LOL: tää on niin syvältä.

19+2
 
terve! pikainen tervehdys tähän väliin..esikoinen alkoi jo tuolla sängyssään möykätä:) lueskelen noita aikaisempia juttuja kun vaan ehdin!
elikäs toinen tosiaan tulossa, esikoinen nyt 8,5kk. laskettu aika 25.7. Sassiin menossa synnyttämään, jos mitään erikoista ei ilmene! ikää ompi 25v mulla sekä miehelläni. nyt olen äitiyslomalla vielä 3 päivää, sitten ehkäpä töihin pariks kuukaudeks kunnes isännällä alkaa töitä lisääntymään ja sitten taas kesällä ä-lomalle takas, heh! :D

Mitään vaivoja ei ole ollut, liikkeitäkään ei tunnu vielä, höh! aika usein sitä on unohtanu että on edes paksuna kun ei näy eikä tunnu. esikoinenkin pitää sen verta kovin liikkeessä että senkään puolesta ei ehdi asiaa ajattelmaan.
seuraava nla vasta 24.2 ja sitte päästäänkin varaamaan aika lopultaki rakenneultraan!! toiv näkyis kumpi tulossa=) 4D mennään varmaan kans, Kaarinassa ei maksa "kuin" 150e. hirmu kallis tuo 300e!! en kyllä menis itekkään jos niin kallis ois! ekasta mentiin niin aateltin et on reiluu et hänestäkin mennään ni hänki saa sen dvd:n sitten itelleen jossain vaiheessa =)

tsemppiä ja vointeja kaikille joilla jo supistelee ja jollain tais jotain vuotoakin olla!:( toivottavasti ei mitään vakavaa kenelläkään! :hug:

kirjoittelen taas myöhemmin paremmalla ajalla!=)

terv. ephs/piuke 16+1
 
Monet kirjoittelevat siitä kuinka tuntuu hassulta ettåä on raskaana vaikka liikkeitä ei tunnu, SAMA! Mies just kyseli eilen et vielä musta tuntuu epätodelliselta, ja kyllä näin on :)

Nivuset on eilisen hiihtoreissun jäljiltä niin hellinä, no pystyin kuitenkin kävelemään töihin. Mä oon miettinyt jo kuumeisesti nimeäkin ja molemmille oli sitten tyttö tai poika niin alkaa olla nimet jo mietittynä, kastemekkoakaan ei tarvitse ostaa kun äiti on säilyttänyt mun pikkusiskon 9 vee mekon joka silloin teetettiin ja se on tosi kaunis :heart:
Eilen oli pitkästä aikaa kiva käydä kaupungilla syömässä, tuntuu etten oo juurikaan nähnyt ketään kavereitani ja oon ollut vaan töissä ja sit ulkoillut, no perheenjäseniä on tullut sit nähtyäkin. Tuli kamala matkakuume, mä haluisin niin jonnekkin lämpöseen, no aateltiin kun meillä on 1-vuotishääpäivä toukokuussa et jos lähtis ihan viroon hotelliin yöksi ja shoppaileen =) sitä odotellessa...

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Fiinukka ja käpy 16+3
 
Tervetuloa ephs :flower:

Mie olen maailman huonoin opiskelija!!!!!!! :ashamed: Olen yrittänyt tehdä yhtä muutaman sivun koulutehtävää jo varmaan kuukauden ja vieläkään ei ole ku sivu tehtynä ja esitys olis ylihuomenna. Mie en yksinkertaisesti jaksa keksittyä näihin erittäin tyhmiin ja joutavanpäiväsiin koulutehtäviin!!!! Ja sit kun on näitä mitään sanomattomia ihan järjettömiä koulutehtäviä niin ne vie sitten sen lopunkin mielenkiinnon niiltä TÄRKEILTÄ tehtäviltä kuten esim tentteihin luvulta...Ens pe olis uusinnassa JO 3 tenttiä ku ei kiinnosta EI yhtään lukea näitä juttuja, perkele!!!!!!!!

Anteeksi avautuminen, mutta ärsyttää vaan NIIN paljon!

Elikkäs tuon turhautuneisuuden, keskittymiskyvyttömyyden ja väsymyksen lisäksi täällä kaikki suht hyvin. Antibiootit tuntuu tepsivän ja kivut vähentyneet, siitäkös olen iloinen =) Ainoo erittäin ärsyttävä ja näkyvä ongelma on, että finnejä pukkaa ihan mielettömästi ja jokapaikkaan...Sekös se vielä ärsyttää tän kaiken muun kukkuraksi...Masuasukki on ollut vähäisellä liikekannalla, ei ole hirveeseti mitään tuntunut, mutta eiköhän se siitä viimeestään muutaman viikon päästä ala mekastamaan ihan kunnolla :LOL:

Nyt jos yrittäs taas nuita koulujuttuja tehhä...Kiinnostaa ihan hirveesti...

Rae ja Nyytti 16+4

*MUOKS*
Ai niin, näimpä sitten viime yönä ensimmäisen vauvauneni..Ja se oli aika mielenkiintoinen...Meille syntyi suloinen tyttövauva jonka olin ristinyt jo miljaksi tai joku sellainen, mutta mies kiven kovaan väitti kaikille että meidän tytön nimi on EERO!!!!
Voitte usko että miula oli hauskaa aamulla ja piti ihan miehellekkin viestiä töihin laittaa moisesta unesta :LOL:
 
onko muilla hävinnyt´potkut niiden ekojen tuntemuksien jälkeen, musta tuntuu että en enää niitä tunne... :'( Paniikki iskee.. ei tää voi olla mahdollista.. vai enkö vain nyt niitä tunne kun panikoin??? eilen tuntui aamusta, mutta en illalla tuntenut..
 
emmy83 Mie olen viimeeksi tuntenut liikkeen viime viikon torstaina, en sen jälkeen, mutta en hirmu huolissani ole..Että odottele vain eläkä panikoi :hug: Voi olla kun vain rauhoitut etkä hirveesti murehdi ni se kuule sieltä potkasee niin että tuntuu =)
 
emmy83 Ei täälläkään mitään tunnu. :( Joskus viime viikolla tuntui sellaista muljahtelua ja viikonloppuna tuntui hassua kuplintaa, mutta ei kyllä tosiaankaan mitään kaukaisestikaan potkuilta tuntuvaa.

Mullakin meinaa usko loppua... Ja yli kaks viikkoa vielä rakenneultraan! Voi neuroosien neuroosit.

Tervetuloa mukaan ephs! :wave:

Olivia & Vauveli 18+1
 
Jee mä en oo siis ainoa joka panikoi näiden asioiden kanssa. Miksi tämän pitääkin olla niin vaikeaa ??? :kieh:
Mulla on välillä kuplinut ja välillä sit muljahdellut kunnolla... Oikeastaan päivittäin ja jotenkin enemmän vielä töissä tuntuu kuplintaa. Mutta auta armias jos ei tunnukkaan mitään niin mä jo oon tökkimässä mahaa ja herättelemässä toista.
Ja sitten ku on välillä ollu noita kipuiluja tuolla ehkä kohdunkin paikkeilla, niin sitten taas ihan paniikki. Mutta voihan se meillä ensikertalaisilla ja miksei muillakin mennä yli 20 viikolle et tuntuu selvästi liikkeeet. Mut rasittavaa tää silti on.

Toi Lillypie on jotenkin sekasin vissiin. Jos mulla oli vko sitten 16+6 niin nyt sen mielestä tänään on jo 18+0. Ei ymmärrä.

Täytyy yrittää illalla tulla paremmin kommentoimaan ja lukemaan.
Tänään on ollu taas NIIN MAANANTAI.
 
Kuten näköjään muillakin, hiljaiseloa mahassa täälläkin. La iltana viimeksi tuntunut jotain. Järki käskee olla panikoimatta, mieli on vielä toistaiseksi pystynyt sitä kuuntelemaan. Mun on vain uskottava, että jos vauva on pää ylöspäin, niin en yksinkertaisesti vielä mitään tunne, kun istukka on tuossa etuseinässä ihan kohdunsuun vieressä. Ja ne liikkeet, mitä on tuntunu, on kaikki olleet navan molemmin puolin eli ylhäällä. Mutta pieni kysymys jos joku tietää, eli miten iso se istukka on nyt?

Kävin tekemässä kirpparilöydöksiä tänään. Laatikollinen vauvan vaatteita 10e ja all in one kestovaippoja 5e/kpl 8kpl. Päätin ottaa riskin ja ostaa ne vaipat, kun oli niin hyvässä kunnossa. Jos eivät toimi meidän vauvalle, niin myyn sitten eteenpäin.

Marta & poikanen 20+5
 
liikkeistä...täällä kyllä tuntuu liikkeet yllättävänkin usein ja voimakkaina. Tänäkin aamuna vessareissun jälkeen oli tosi hankala nukahtaa uudestaan, kun potkuja tuli oikeen kunnolla. Ne tuntee masun päältäkin ihan selkeästi. Tuntuu että heittää välillä ympyrää siellä ja välillä potkii niin pirusti!! :heart: kivahan se on muttta tänä aamuna eka kerran vähän häiritsi unia...

Kiitos kaikille onnitteluista tyttöuutisen johdosta! saas nähä pitääkö paikkansa. Parin vkon päästä rakenne ultrassa voipii vielä uudelleen udella eri lääkäriltä asiaa! :heart: mulla rakenneultra melko myöhään vasta kylläkin moneen muuhun verrattuna...

Zeenah ja pikkuneiti 19+4
 
Täälläkin kukkii naama, kulmakarvaan oli ilmestyny yön aikana mojova näppylä :kieh: Myös selkä ja rinta on puhjennut kukkaan :kieh: Ikinä aiemmin ei oo ollu.. Naamassa on kyllä näppyjä yleensä menkkojen aikaan...

Maanantaipäivä lusittu töissä.. Huhhuh! Päikyt tekis terää, mutta pakko sinnitellä, että saa illalla unen.. Vielä 4päivää viikonloppuun ;)

Marta oli tehnyt mahtavat kirppislöydöt :D

Mä sain huutonetistä postia-> ihanat ruskeavalkoiset plyyshihaalarit :heart:

Mukavaa alkanutta viikkoa :wave:


Maamin ja TOIVO-JUSTIINA 18+3 :heart:
 
myös hiljaista ollu masussa ja hyvä kun muillakin,niin on varmaan normaalia.Lieviä muksuja olen tuntenut.Minusta tuntuu etä kohtu noussu eri asentoon,ja vauvahan voi potkia selkäänkin päin :ashamed: Jospa se kunnon möykytys taas alkaa...
hipsu ja möykky 16+1
 
Yhyy Neuvolasta soitettiin, että kilpirauhaslääkitystäni pitää nostaa, ettei mee vajaatoiminnan puolelle.. Olin aamulla verikokeessa, aika sukkelia ne on niitä tuloksia syynään :eek: Koitan ajatella, ettei vavvalle oo ehtinyt aiheutua mitään karmivaa.

Jipii Jotain myönteistä vastapainoks! Päivän paras työpuhelu tuli äsken :D "Haluttais pyytää sua mukaan tällaiseen syksyllä ilmestyvään pakina-antologiaan nimeltä Hullu akka! Sua suositeltiin tähän." En toki viitsinyt kysyä, kuka mua suosittelee hulluna akkana :LOL: Tekstini teemana voi olla kuulemma esimerkiksi superäitiyden paineet (kattoteemana on kai naisten viha tai aggressiot tai kiltteyspaineet tms). Jesh, pääsen julistamaan viininjuonti&sushi&homejuusto-odotusmanifestiani kansien väliin B)

Ps. Poks 19+0 ja yhä nolla liikettä tuntunut vatsassa.. Sou not.
 
Paille piti sanomani, että meillähän oli sama LA 11.07., vai muuttuiko sulla np-ultrassa? Jos on sama, niin tänään mennään 18+1. :)

kardemummma Ahaa, nyt jäädäänkin mielenkiinnolla odottelemaan sun Hullu Akka pakinoita. :D Mulle käy ehkä ihan päinvastoin kun mun "hullu akka" maine leviää kohta töissä, enkä saa enää mitään hommia äippäloman jälkeen... Ne laittaa mut istuu jonnekin yksinäiseen pehmustettuun koppiin 10 000 palan palapelin kanssa.

Kauhee maanantainv*****s päällä. Ei oo tervettä olla näin kyllästynyt työhönsä...
 
voih kuin tulee tekstiä ja en millään jaksa olla mukana ja laiskuuttani en vaan jaksa kirjoitella vaikka mieleni tekisi kovin.
poika 5v meillä sai sikapiikin torstaina ja nyt oltu flunssasia ja kovassa yskässä täällä.
Itsellä oli neuvola tänään ja kaikki oli mallillaan vauvan sydänäänet kuului hyvin ja potkuja tuntuu aika mukavasti joka päivä. ja kun koneelle istahtaa alkaa pikkuinen siellä masussa myllertää kovasti ja osoittaa että täällä ollaan. se on ihana tunne mutta oli tässä yksi yö aika kurja kun mulla oli ihan hirmu pisuhätä ja toinen potki ihan urakalla tai mitä lie kuperkeikkaa heitteli niin tunne oli jotenkin epämiellyttävä.
Tupakanpoltto olia ainoo negatiivinen palaute neuvolassa ja ymmärrän sen.
Olen kaiketi maailman ainoo mamma jolle edelleen maistuu tupakka vaikka ei sais.
No mutta nyt syömään pojun kera
maire ja timantti rv 17+2
 
Heips!

Ihanaa, kun muillakin samoja fiiliksiä! Mäkään en oo tuntenu mitään, mitä vois luokitella liikkeiksi, ja vähän pelottaa että onko vauvelilla kaikki hyvin. Täytyy vaan uskoa ja luottaa että on.

Olin päivällä kuntosalilla ja uimassa, ja mietin siellä miten ihanaa kun pääsee vielä liikkumaan. En kestäis muuten. Voimia kaikille, jotka painii pahoinvoinnin yms. kanssa!! Mulla tosin tuntuu, että on pahoinvointi vähän niinku kans palaamassa, ainakin jos ateriavälit on liian pitkät. Ja samaten varmaan verensokeri laskee nopeemmin kuin ennen (esim. rasituksessa), kun taas tänään kuntoilun jälkeen pyörrytti ja kädet tärisi... :| Täytyis vaan muistaa syödä vähän useemmin....

Zeenah onnea tyttölupauksesta!! :heart: en jaksa odottaa, että taas näkis meiän pikkusen :heart: :heart: mut ultraan vielä 18 päivää..... Tuun varmaan hulluks ennen sitä, jossei ne liikkeet ala tuntua :kieh:

Monkki ja Tenho 18+2 (ihanaa, kohta puolväli)
 
Hei!
Rae89 Älä välitä täältä löytyy yhtä surkee opiskelija, pahoivoinnin takia ollut aivan hirveesti pois ja pari tenttiä jäänyt väliin. Meiltä kans löytyy ihan turhia ja yli yksinkertaisia tehtäviä, joihin ei riitä minkäänlaista motivaatiota. Yks tyhmä oppimispäiväkirja pitäis palauttaa perjantaihin mennessä, mutta heikolta näyttää. Ei jaksa. tahtois vaan nukkua.

Täällä voidaan edelleen pahoin ja oksennetaan. Aamulla tuli taas sappinesteet pihalle :| Olo oli sen jälkeen aika hutera, olin menossa kouluun, mutta mies käski takas nukkuun, tuossa kunnossa ei edes hyödytä kouluun mennä hyvä kun pystyssä pysyin. Mikä parasta pissatulehdus iski kunnolla päälle :kieh: Huomenna labra, neuvola ja lääkäri. Niissä taitaakin mennä sinne koko päivä. Tässä meneekin ilta kitataten puolukkamehua :x ja istuen lämpötyynyn päällä, kun vihloo paikkoja. Huomenna otetaan papa-koe ja bakteeriviljelmä, ilmeisesti täälläkin löytyy joku pöpö alakerrasta, epämääräistä vuotoa (iou :x )
Alkaa oleen kyll mitta täynä jo kaikenmaailman pöpöjen, tulehuksien ja oksentamisen takia, tahtois jo nauttia täyspäiväisesti raskaudesta, eikä vaan kärsiä hiton huonosta omatunnosta kun muu elämä on vähän seis välillä.


Tunnen ehkä yhden liikkeen päivässä, mutta siittäkään en oo ihan varma oliko se vauva vai mikä lie. Tulee päivittäin tarkistettua doplerilla sydänäänet..

Dana88 & Pikkune 18+3
 
Jospas nyt yrittäisin kommentoida tänne, ei oikein töissä kauheesti viittiny kirjotella muita kun työjuttuja :)

Zeenah Onnea tyttölupauksesta.

Olivia81 Mulla siirty la ultrassa ja uus on siis 13.7. Menkoista laskien ois ollu 10.7. No pari päivää sinne tai tänne. Eiköhän se sieltä elokuun alkuun mennessä tuu !

Rae89 Mulla on ollu tosiaan noita samoja fiiliksiä, ku alkaa vaan tympimään viikonloppusin kotona kököttäminen. Mitään ei tapahdu, eikä oikein kenestäkään kuulu mitään, vaik siis ite oon yrittänytkin pitää yhteyksiä ja kysellä kuulumisia.

Tsemppiä kaikille puolisosta erossa oleville. Mulla on taas ollu kunnon ärsytys tohon äijään, tuntuu ettei muuta tee kun istuu tietokoneella pelaamassa ja mä olen vaan ilmaa. Niin tai näin niin ei koskaan hyvä.

Täällä oli puhetta aikaisemmin siitä kuinka raskaanaolevalta tuntuu tai ei tunnu. Mulla on välillä hyvinkin raskaanaoleva olotila ja sitten taas ei. :( Ärsyttävää kun ei liikkeet vielä tunnu hyvin ja selkeästi. Maha on kyllä pullahtanut parissa viikossa kunnolla esiin, eikä siltikään tunnu sen enempää "raskaalta" tää olo (paitsi tietty painonnousun muodossa).

Eilen sain raahauduttua gymstick-jumppaan ja oli sellanen notkea kun rautakanki-olotila. Että ehkäpä mä tyydyn vaan sisäpyöräilyyn ja saliin, kunhan nyt saan teetettyä saliohjelman raskauden ajalle.

Mulla on kans alkanu naama kukkimaan. Just viikonloppuna sain hirveen finnin poskeen ! Ei oo varmaan ikinä ennen ollu finniä POSKESSA ! Ja nyt on sitten tullu kuvaan myös hikoilu, tänään oli koko aika ihan mielettömän kuuma (myös siel jääkylmässä bussissa). Liekkö se eilinen jumppa vielä hikoilutti.

Makeanhimo on ihan järjetön. Oon yrittäny rajottaa sitä suurinta makean vetämistä viikonloppuihin, mutta pientä lipsumista havaittavissa. Tosi ärsyttävää. Ja sitten ku on paha mieli tms niin sitten tulee taas lipsuttua näistä hyvistä päätöksistä.

 

Yhteistyössä