Heinäkuun Hurmaajat Helmikuussa (päivityspyynnöt yv:nä)

Flunssainen tervehdys täältä! Kylläpä tauti iski nyt kunnolla, kohta olen menossa työterveyteen saikkua hakemaan. Ei jaksa eikä kykene tällaisessa kunnossa olemaan töissä... Koko viikon tehnyt tuloaan tuo flunssa, kunnes eilen iski ihan kunnon räkätaudin päälle, kuumetta ei tosin ole ollut, mutta muuten olo kuin kuolleella. Tekee mieli vaan pötkötellä ja nukkua... Normisti olisin varmaan viel töihin mennykkin, mutta nyt tuntuu tää raskauskin vähän voimia verottavan enkä halua riskeerata pienoisen kanssa. Lepoa vaan siis :snotty:

Täällä on ollu vilkasta alkoholikeskustelua ... Ja täällä myös, kas kummaa, on välistä tehnyt oikeesti mieli vetästä kunnon känet päälle ja menoksi!! Mutta en ole maistanut kun tipan olutta miehen oluesta ja tyytynyt sitten alkottomiin versioihin, vaikkei ne niin hyviä olekaan kuin alkolliset. Jää se oleellinen puuttumaan, hiprakka :whistle: Mutta juu, säästellään sitten ne humalat ja hiprakat (ja uuuuh, ne kauhukrapulat!!!) hamaan tulevaisuuteen...

Fiinukka , no huh, onpas ärsyttävä esimies :kieh: Pikkasen väärällä pallilla on tollanen ihminen, joka juoruaa yksityisasioista. Luu kurkkuun sellaselle pitäs saada, murmur!!

Martalle onnittelut poikalupauksesta :heart: ihanaa!!

Liplatus , nyt vaan sitte rentoa kotielämää ja masun kasvattelua =)

Mutta päivän jatkoja!
Retuli ja rv 16+2

Kauhian kippee pakara! Vanha välilevyvaiva alkaa ihan selkeesti taas vihoitteleen... Kiva kun se jo nyt tuntuu, niin on varmaan aivan ihanaa loppuraskaudessa..

Liplatus Nauti nyt rauhasta ja hiljaisuudesta ja levosta vielä kun voit. :) Kahden vauvan kanssa on sitten vauhtia ja vaarallisia tilanteita! Vai oliskos sulla ennestään lapsia vielä?

Mitäs muilla on viikonloppusuunnitelmissa? Ajattelin itse käydä töiden jälkeen bodypumpissa ja sitten ostaa ison pussin irtokarkkeja ja parkkeerata sohvalle katsoon töllöä. Ja ihanaa kun saa nukkua kunnolla ja pitkään...

18+0 *poks*

Vois tää talvi jo loppua! Iho on aivan hiekkapaperia saa rasvata ties kuinka kertaa päivässä! Silti kutisee koko ajan, leikkaisin kynnet jo ihan lyhyeksi, etten verille raavi ihoa. Oispa meillä asunnossa oikeen karheet seinät, niin sais selästä kutinan loppumaan. Mutta ei, aivan sileät maalipinnat :kieh: Kohta alan varmaan juustoraastimella raapimaan itseäni.

Täällä kans itsenäisenopiskelupäivä, mutta motivaatio hukassa. Mielummin vaikka pidän suursiivouspäivän. Noh mies on koko vkl töissä, niin silloin ihan sama keskittyä koulujuttuihin.

Dana88 & Pikkune 18+0

p.s menkkamaiset jomotukset on syvältä :kieh:

POKS 18+0

Vaavilla oli eilen kunnon menot koko päivän.. Illalla kun tulin töistä kotia ja mentiin nukkumaan, niin mieskin tunsi käteensä ekan potkun :heart: Mulla tuntui häpyluussa asti :LOL: Tulee miehellekkin todellisemmaksi tämä raskaus.. Vielä kun sais pojat tuntemaan potkun käteen... :D

Vielä tänään kun jaksais raahautua töihin. Leivoin runebergintorttuja ja tein viikkosiivoukset, nyt voi hyvillä mielin lähteä töihin ja tulla illalla puhtaaseen kotiin :) Huomenna pitäisi lähteä naisten kanssa ostosretkelle. Toivon mukaan parit mammahousut tarttuu mukaan!

Liplatus jaksuja sinne sulle.. Toivottavasti keksit mieleistä tekemistä!! :)

Hyvää viikonloppua kaikille :wave:

Maamin ja TOIVO-JUSTIINA 18+0 :heart:

Heips vaan kaikille!
Täälläkin vaan mennään. Yritän olla hitusen hollilla mitä syön, jottei paino ihan hirveästi nousisi. Niinpä ei tunnu nyt oikein kivalta kun äskön teki niin mieli suolasta... söin sitten kokonaiset 400g broilerilenkkiä ja ketsuppia urakalla. :$ Tekipä hyvää..

Marta oli kyselly niistä hankinnoista. Harsothan on hyviä lähes kaikkeen ja niitä tulee jonkin verran äippäpakkauksessakin. Bodyja en osta kuin kietaisumallia, entisiä on jonnin verran niitä perinteisiä, mutta se on paljon kivempi kun ei tarvi päätä pujotella mistään. Rasvoja on minusta(!) aivan turha hankkia. Paras hankinta voisi olla liene pottujauhot, joita voi laittaa jos pylly punoittelee. Meillä on kaksi lievää atoopikkoa talossa, mutta hyvin on pärjätty ilman suurempia rasvailuja. Kun rasvauksissakin on aina puolensa.
Käsidesiä en kyllä suosittelisi kovasti käytteleen. Vieraat voi pestä kätensä tullessaan ja tulevat vaan terveenä. Meillä on kyllä käsidesiä, mutta sitä lähinnä silloin kun joku on mahataudissa. Meille lastenlääkäri sanoi joskus luennolla, että lasten pitäisi nuolla kerran päivässä kengän pohjia, jotta vältyttäisiin turhilta allergioilta ja hygieniasairauksilta ja siihen kuvaan ei käsidesi sovi.
Nenän tukkoisuuteen hankitaan keittosuolatippoja, ja nenäfriida on ainoa jolla on tehnyt jotain rään poistossa. Pumpulipuikoista ne paksut ohuella kärellä ovat aivan huippuja. Niillä on helppoa ottaa räkäkökköjäkin pois nenän suulta.

Helise: Kakkosta odottaessa hajut teki siinä vaiheessa tosi tiukkaa kun olin tk:n vuodeosastolta. Voi sitä yökkimistä, oli varmaan potilaistakin kivaa. Sitten kerran pyysin hoitajalta jos saisin jäädä yltä päältä paskassa olleen huoneen siivouksesta sivuun. Se tuntui sopivan, mutta tietäähän sen mitä paskapuhetta se tiesi selän takana. Ohjaava opettajakin jaksoi jauhaa ja käydä kuumana. Tavoitteissakaan ei ollu perushoitoa saati sitten paskan siivoamista ympäri seiniä... Toinen juttu oli lääkkeiden jako. Pyysin saada sellaisia dosetteja missä ei olisi esim. eturauhaslääkkeitä joiden kanssa raskaana olevat eivät saa olla tekemisissä. Voi että se lässytys siitä kuinka raskaana olevat hoitajanakin tekevät mitä muutkin otti aivoon. Niin kuin sillä olisi ollut jotain hemmetin merkitystä. Mä nyt varmaan olen sitten tuon harjoittelun jälkeen aivan pysyvästi pilalle mennyt, moraaliton ja kaikkea muuta kuin ammatillinen hoitaja..
Tää varmaan meni vähän ohi sun aiheen, mutta ah kun tuntui ihanalta päästä vähän avautuun :)

Mukavaa viikonloppua kaikille! Meitsi suuntaa huomenna töihin.

-Punaposket ja Tuhina 16+5-

Onko kellään täällä kotidopleria merkiltään "angel sound"???
Kysymykseni olisi että tyhjeneekö teiltä suht nopeesti nepparipatteri??? Mulla patteri on hyvässä vedossa noin viikon... :/
Kuuntelen kyllä kolmasti päivässä mutta silti tuntuu että patteri kuluu aika nopeesti...
Muffin ja Tiuku 18+2

Hellouti, ja terveisiä neuvolasta.

Kuulin sydänäänet = helpotus. On siellä vaan jotain. Tänään on myös mahassakin tuntunut elämää. Ihanata!
Rautaa pitäis syödä hb oli 104 taas, vaikka sain jo monivitalla sitä nousemaan.
Ensimmäiset plusmerkkiset painolukematkin tuli tällä neuvolakerralla, tosin niitä oli jo ihan alkuunkin riittävästi. Ja viikkopainonnousukin oli jo lähemmäs kiloa.. :whistle:
Vatsaakin nyt mitattiin kummun mitta oli 18 cm, ja jälleen yläkäyrän yläpuolella.. Josta neuvolatäti oli jo kauhuissaan. "Oliko siellä vaan yksi? Ja onko nää viikot edes oikein??" Rauhoittelin tätiä sanomalla että mä tunnetusti kasvatan aina jättikokoisen mahan. Yleensä viikolla 20 yleensä kaupassa tullaan jo kyselemään että menikö se laskettu aika jo, vai millois tässä se olikaan... Seuraava käynti onkin vasta SeKSin jälkeen, eli siis ultran jälkeen. Voi, vielä saa odottaa......

Niin Martalle ois tulossa poika :heart: Ihanaa.

Mä aion nyt kolmannella (ja viimeisellä) kerralla kysäistä onko tällä herralla pallit kans. Puhuttelen tätä herraksi koska mulla on taaaas poikaolo. Aivan kuten kahdella edelliselläkin kerralla. :heart:

SAIRASTAJILLE superpöpötpoispuhallus.

T; Mattila and the Mama 18+4

Hei!

Mattila Minä tilasin ihan uutena perus AngelSound doplerin ja sain sen n. 3-4 vk sitten. Patteri ei ole vieläkään tyhjentynyt...
Mikä sitten sinulla syö patterista virran noin äkkiä??

Punaposket viesteihin on tainnut joku bugi iskeä :eek: :LOL:

ON: Minulla ja toisiks nuorimmalla kurkku tukossa ja kipeänä, oli ihan vaikea nukkua yön ja kun piti vielä kuulostella pojan hengitystä...
Välillä meinaa nenä vuotaa mutta ei kunnolla ole nuhaa kuitenkaan.

a ja öttiäinen 18+4

Alkuperäinen kirjoittaja Muffin:
Onko kellään täällä kotidopleria merkiltään "angel sound"???
Kysymykseni olisi että tyhjeneekö teiltä suht nopeesti nepparipatteri??? Mulla patteri on hyvässä vedossa noin viikon... :/
Kuuntelen kyllä kolmasti päivässä mutta silti tuntuu että patteri kuluu aika nopeesti...
Muffin ja Tiuku 18+2
Heis

Mulla on ollut tuo Angel sound-kotidopler nyt melkein kolme kuukautta, niin ei vielä ainakaan ole patteri loppunut, kuuntelen suunnilleen joka toinen päivä.

Dana88 & Pikkune 18+0

p.s Lisäsin masukuvan kerhon puolelle :)

Olivialle:Meillä on ennestään kolme lasta, joten en ihan pysty laiskottelemaan alkaa. Nuorin nyt 2v4kk. Lisäksi jaloissa pyörii kaksi koiraa, joista toisella tällä hetkellä sellanen karvanlähtö, että hävettää mennä ihmisten ilmoille, kun on ihan täynnä vaaleita karvoja (kultsi).

Alkoholikeskusteluun:Minä kuulun siihen toiseen ääripäähän, jolle ei tule alko mieleen koskaan. En ylipäätään tykkää mausta ja maha ei varsinkaan tykkää vaan alan röyhtäillä kuin possu :LOL: Meillä mies juo ruualla tai lumitöiden jälkeen alkoholitonta olutta silloin tällöin. Hän haluaa välttää tavisoluen turhat kalorit ja siks juo alkotonta. Alkoa meillä ei ole näkynyt sitten viime kesän. Meillä on vielä periaate, että lasten seurassa ei juoda alkoholia.

Mitäs vielä, nyt unohtu. Ehkä muistuu myöhemmin mieleen, nyt vaakatasoon.

Heips kaikille..

Kuten muutkin opiskelija täällä, miulakin on on tänään itsenäisenopiskelun päivä ja käytin sen hyvin nukkumalla pitkään ja käymällä miehen kanssa kaupoilla (kerrankin kun on viikolla kotona), nyt pitäs sitten vähän harkita siivoamista

Angel Sound-kotidopplerista.. Mie sen vasta äskettäin sain, niin en tiedä miten pitkään patteri kestää, mutta en ole saanut pienen ääni kuuluviin ollenkaan...Ei tunnu hirmu kivalta ku viikkoja kuitenkin jo 16 eikä kuulu mitään...Ei tainnut tähän talouteen olla hyvä hankinta :ashamed:

Mie jo luulin olevani hullu kun monella lääkärillä olen näitä kipuja käynyt valittelemassa ja viimeeksi toissapäivänä.. Onneksi tämä viimesin lääkäri otti tosissaan ja jotain näytteitä otti ja tänään sitten tuli puhelu, että tulehdun on tuolla alaosastossa ja siihen sitten antibioottikuurin kävin juuri äsken hakemassa.. Toivottavasti nyt rupeis vähän helpottamaan..

Nyt jos vähän lähtis siivoilemaan

Rae ja Nyytti 16+1

Alkuperäinen kirjoittaja Rae89:
Heips kaikille..

Angel Sound-kotidopplerista.. Mie sen vasta äskettäin sain, niin en tiedä miten pitkään patteri kestää, mutta en ole saanut pienen ääni kuuluviin ollenkaan...Ei tunnu hirmu kivalta ku viikkoja kuitenkin jo 16 eikä kuulu mitään...Ei tainnut tähän talouteen olla hyvä hankinta :ashamed:

Rae ja Nyytti 16+1

Miulla nuo sydänäänet ei kuulu päältä ollenkaan ( istukka edessä ) joten kuunnella pitää sivulta päin ja välillä painaa mahaa toiselta sivulta että äänen löytää
:)
Toivottavasti tulehdus hellittää pian :hug:

Kiitoksia doplerista vastanneille...
Joo, toi mun laite on lainassa ja tuntuu vaan että aika äkkiä noi patterit tosiaan kuluu. On ollut erimerkkisiäkin pattereita mutta ihan sama mitä käyttää...
mutta kuuntelen tosiaan joka päivä 2-3 kertaa ja kyllähän siinä aina tovi vierähtää kun haluaa vaan kuulla... :heart: :heart: :heart:
Mäkin aattelen patterin hiipuvan kun kohinaa on mutta se mitä pitäisi kuulua tulee kuin jostain kaukaa... eli se ääni hiljenee ja muu kohina voimistuu...
Rae Kyllä mun mielestä sieltä jotain sentään pitäisi kuulua... oletko kokeillut ihan alhaalta???

Mullakin kuulu alussa vaan silleen sivusta ja sit sitä sai painaa aika lailla et kuulu mitään, kun on tota vararavintoa..Neuvolassaki kuunteli viime viikolla silleen vähän sivustapäin. Välillä pitää melkein sen jonkun luun päällä olla se laite et kuuluu, et saattaa olla vähän piilossakin.

Se on työviikko paketissa vihdoinkin ja nyt jo onneks kotona ! Hirmu raskas viikko oli ja tää päivä meni haukotteluks. Mitäköhän kaikkee pitikään kommentoida...?

Fiinukka Ihan uskomattoman törkeetä kommentointia esimieheltä. Tota(kaan) ei kannata jättää tohon, ei muuta ku ilmotusta vaan eteenpäin.

Rae89 Hyvä et sait avun kipuihisi. Toivottavasti lääkekuuri puree. Mulla tosiaan taitaa olla vaan kasvukipuja ku ovat välillä kovempia ja välillä lievempiä, et kaipa se joku tulehdus sitten pitäisi sitä kipua jatkuvasti ja pahenevasti päällä ?

Olivia81 Mä en siis tiedä et saako ne lupaa edes palkata ketään siihen mun tuuraajaks. Määräaikanenhan se on jos siihen joku saadaan ottaa. Mut eipä oo ainakaan vielä kuulunut mitään, olettaisin että mulle sanottais jos siihen alettais jotain hakemaan jne.

Mites muuten Danan vointi ? Onko eväät pysyneet vatsassa ?

Viime yönä heräsin sellaseen kauheeseen "puukon iskuun" taas vaihteeks, mutta se meni sitten nopeesti taas ohi. Päivällä oli masussa kauheen hiljasta ja jotenkin jo huolestuinkin. Mutta nyt kun tulin kotiin ja vähän aikaa makoilin sängyllä muljahti muutaman kerran, et kaipa siel kaikki on kunnossa. Pakko se vaan on uskoa, kunnes toisin todistetaan.

Meil on töissä porukkaa ihan tosi paljon kipeenä ja puolkuntosena. Meikäläinen ainakin vielä sinnitellyt terveenä. Ja toivottavasti pysynkin. Ku oon tottunu et jos oon esim. flunssassa, lääkitsen sitä oikein kunnolla. Nyt ei sitten oikein voi.

Alkoholista piti kans laittaa. Mä tykkään ihan hirveesti Upciderin Extra Dry omenasiideristä. Ihan parasta. Jos sitä sais vaan alkoholittomana, niin heti ostaisin. Ei mun sitä alkoholia tee mieli, vaan monet siiderit on hyvän makusia. Tietty välillä tekis mieli vaan vetästä ne jurrit ja sitten hillua aamuun saakka baarissa. Hoh, siitäpä onkin nyt kyllä aikaa.

Mä sitten tänään tein sen lapsivakuutuksen varauksen Tapiolaan. En jaksanu sitten alkaa isommin vertailemaan kun meillä on kaikki muutkin vakuutukset Tapiolassa.

Nyt pitkän tovin ja yrittämisen jälkeen sain pienen äänet kuuluviin ja voimakkaasti kuuluikin, ennenku karkasi pois kuuloetäisyydeltä :LOL: Vararavintoa tosiaan itsellääkin ihan jonkin verran, mutta ihan tuolta alhaalta keskeltä sitten pienen sydänäänet löytyi, ihanaa, mieskin helpottui kun sille sanoin, että äänet sain kuuluviin :heart:

Ja noihin kipuihin vielä, että miula ne on ollut melkein kokoaikaset ja hyvin voimakkaat...Osa tietysti kaskukipuja, mutta sit varmaan tulehduksesta johtuvaa osa..Enkä ihmette yhtään vaikka eivät aikaisemmat lääkärit mitään löytäneet, kun tämä keskiviikkoinenkin lääkäri sanoi, että silmämääräisesti kaikki kunnossa, mutta silti varuilta näytteet otti ja tulehdushan siellä oli. Olen kyllä hirmu helpottunut, luulin jo oikeasti että kuvittelen kaiken..

Heii!

Nyt on tän päivän spinning takanapäin. Matalat ajo-asennot alkaa tuntua vähä kurjilta jo, pitää polkea vähän pystymmässä kuin mitä ohjaaja kehottaa. Ja kellariasento ei tuu kuuloonkaan. Mut silti tykkään :)

Punaposket82
: Jep, mä tuun olee todennäköisesti samanlainen eli en suostu tekee mitää mistä vois olla vauvalla haittaa. En pysty ymmärtää sitä, että joku hoitaja suostuu käsittelee esimerkiksi vaarallisia lääkkeitä (en kyl muutenkaa paljain käsin ite jakais, mutta sitä kyllä näkee tapahtuvan silloin tällöin. ihme riskipeliä mun mielestä!) tai vaikka kantelee raskaita tavaroita. Missä se itsesuojeluvaisto oikein on?!
En nyttekää koulussa enää suostu kantamaan painavia harjoitusvälineitä vaan ihan suosiolla annan muiden hoitaa sen osuuden.

Tavallaan musta tuntuu, että tämmösessä tapauksessa se pahan puhuminen selän takana johtuu just siitä, että ne selän takana valittajat ei ite uskalla sanoa ettei suostu jotain tekemään jos on syy. Siis että ne on vaan liian kilttejä, muka super hoitajia, ja asettaa oman terveyden vaakalaudalle ja haukkaa kaikki ketkä ei niin suostu tekemään..
Kuulostaapa pahalta tää mielipide :/
Mut kyllä se aikapaljon kertoo hoitajasta jos ei voi suoraan sanoa vaan selän takana levittää pahaa.

Äh naisvaltaisten alojen ihana puoli :)

Sydänäänistä: Mulla on menossa nyt viiko 19 ja edellee kuuluu äänet melko alhaalta. Vauva on lähes aina mulla samassa kohtaa, vasemmalla alhaalla. Aika laiskiainen, tullu kai äitiisä :D Mutta välillä sitten kyllä siirtyy oikealla puolelle ja saa ettiskellä ääniä. Joku sano joskus että se viiiiuh-viuuuuh-ääni tulis istukasta? No kumminki aina kun sen äänen saa kuuluviin niin sitte ei mulla ainakaa sydänäänet oo kaukana.
Kerran kävi niin, että sydänäänet kuulut tosi selvästi vasemmalta puolelta ja sitte huvikseni liikuttelin sitä kappaletta mahan päällä ja sain toiset sydänäänet kuulumaan oikealta. Johan hämmästyin, mutta vissii napanuorasta voi kans kuulua sykettä...? Tai sitten ääni jotenki kaiku tms. Koska sitten siirsin kappaleen takas vasemmalle ja kyllä siellä kuulu edelleen syke. Eli vauva ei siis liikkunu silloin..

Nyt mulla ei oo doppleria, se oli lainassa vaan ja oottelen et saisin takasin sen jossai välissä :)

Vaan menenpä tästä smoothien tekoon. Ajattelin kokeilla persikkaa, limerahkaa ja appelsiinimehua.

Mä täällä tuskailen noiden housuongelmien kanssa edelleen.
Löysin joulun jälkeen yhdet farkut, mut tarttisin ja haluaisin vielä ihan perusmustat housut. Joutuu varmaan huomenna tai viimeistään viikon päästä raahautumaan Kamppiin sinne äitiysvaateliikkeeseen. Ei oikein netistä uskalla alkaa tilaamaan, ku se on niin vaikeeta ku on kuitenkin silleen et jostain mallista käy pienempi koko ja toisesta vasta sitten megaiso...

Onneks mulla ei oo mitään noita laitteita, mähän en varmasti muuta tekiskään ku kuuntelisin vaan ääniä ja oisin ihan paniikissa jos ei kuuluis heti. Kiva tietty jos jollain tutulla ois niin vois käydä kuuntelemassa joskus...

Paluulennon boardingia oottelen Münchenin lentokentällä ja lentopelko jyllää. Perkele, kun raskaana ei saa nappailla beetasalpaajia, jollaisen oon toisinaan ottanut jotain julkista esiintymistä tai muuta sydämenhakkausta aiheuttavaa varten.. Ottaisin oitis yhren.

Ostin avokille tax freesta tuliaisiks kaks jättimäistä Milka-suklaalevyä, koska Milkaa on suunniteltu meidän lapsosen nimeksi, jos tulee tyttö... Voeee miten sydäntäsärkevää, kun ruumiini löydetään noiden suklaalevyjen kanssa jostain Itämerestä, kun toi koneen rakkine putoaa... Ja luin just toki netistä pari päivää tapahtuneesta "Moottori sammui ilmassa" -lentoinsidentistä Tku-Köpis -reitillä. A-his-taaaaaa!

Tää oli sit mun vika viesti, jos kuolen tolla lennolla :'( :wave: :eek: :$

kardemummma Voi sua. :) Toivottavasti matka meni mukavasti ja oot piakkoin jo pois koneesta matkalla Turkua päin!

Rae89 Hyvä, että vaivoihin löytyi syyt ja sait lääkityksen. Joskus kannattaa tosiaan olla sitkee ja pitää puolensa!

Arvaatkas mitä, olin tuossa alkuillasta Alkossa ja multa kysyttiin henkkarit! Hihkuin onnessani sille myyjälle, että se on pelastanut mun päivän, ellei nyt koko viikkoa. :D Mä itsekin oon vakaasti sitä mieltä, että näytän 17-vuotiaalta... Raskaus hävittää rypyt jne.

on rankka työ ja päätin jättää työt tähän.Olen kuopuksen kanssa hoitovapaalla,mutta mies on välillä kotona ja silloin oon tehnyt keikkaa.En edes uskalla kertoa kuinka painavia taakkoja olen 3 päivää ympäri keittiöitä raahannut :ashamed: Joku paheksu painavien kantamista..minulla oli sitä vuotoa kuukausi sitten ja neuvolan täti silloin tuumasi että elä nyt mitään 2kg painavampaa raskaana kanna..joo tuo 14kg uhmaikäinen jumittuu milloin mihinkin ja raahaa sitä päivät pitkät :ashamed: Mutta vauva on tärkein ja työt saa odottaa vaikka extrarahalle olisi aina käyttöä :|
hipsu kera möykyn 15+5

heipsan alla!

kardemumma et sä mihkään kuole!! Tosin itse en koskaan ole lentänyt, joten voisin olla myös aika paniikissa!

takapuoli kivusta, miten se teillä tuntuu, mulla tuntuu tuon pakaralihaksen takana jossain se kipu, ihan outo paikka,

alkoholikeskusteluun mulla ei ole mitään vaikeuksia pysyä erossa alkosta,, koska en ole sitä moneen moneen vuoteen juonu, ei vain ole mun juttu. Liika liian tyhmiäö juttuja tuli silloin tehtyä. Parempi näin.

onneksi mulla ei ole tuotadopleria olisin varmaan joka toinen päivä yhteydessä neuvolaan kun en saisi niitä kuulumaan sillä laitteella.

ON: täällä masussa mellestää välillä oikein kovasti pikkuinen. Se on vaan niin ihana tunne kun toinen ilmoittaa olemassa olostaa :heart:
Mahallaan nukkuminen ja muutenkin makaaminen alkaa olemaan aikas hankalaa, ja mä kun rakastan mahallaan nukkumista ylikaiken...
Suolaisen nälkä vaivaa koko ajan, mietin koko ajan, että mikä ois hyvä suolainen syötävä, salmiakki himoitsen kovasti. mutta yritän rajoittaa sitä aika lailla..
Muutaman bodyn olen minäkin innoissani jo ostanut, enempi stten rakenneultran jälkeen uskallan ostaa, varsinkin jos sukupuoli näkyy.. Ja jos tyttö tulee niin eipä kauheasti tarvi sitten ostaa. Vuoden sisällä syntynyt meidän tyttö ja veljen tyttö.
Väsymys on hieman helpottanut, mutta itse inho ei. Mies otti kuvia mun mahasta, mutta se vain roikkuu tosi rumasti, joten mun masu kuva tulee kerhoon varmaan vasta 30+

Nyt kohta sänkyyn kirjan kanssa, pitää lukea varastoon kun kesällä en sitten kerkeä lukemaan!!

Emmy 16+3

Yhteistyössä