Sori vaan, mä taidan olla aikamoinen kalkkis tai jotain mutta en ollenkaan ymmärrä noita teidän mielitekoja, itse kun en tuosta alkoholin mausta välitä ollenkaan että jos otan joskus niin seuran vuoksi ja hauskanpidon...Alkuperäinen kirjoittaja Mattila:IHANAA. Kiitos tästä tunnustuksesta. En siis ole ainoa...Alkuperäinen kirjoittaja Olivia81:Kauheeta - mä en selvästikään ole yhtään kypsä äidiksi! Mulle iski hirvee himo juoda kaikkia ihania drinksuja ja lähtee kavereiden kans baariin käyttäytyyn huonosti. B) Noooh, enkä sitten kun vauva on syntynyt ja on hyvä sauma moiseen syntiin...
(Kylmää valkkaria! Tai Pina Colada! Strongbow siideriä! *huoh*)
Olivia & Vauveli 17+3
Mun on tehnyt mieli kans. Siis ei ollenkaan yhtä, vaan monta
Mutta pitää nyt vielä sitten sinnitellä. Pahimpaan tuskaani eräänä iltana saunan jälkeen join alkoholittoman joka maistui kyllä kieltämättä ihan namuskille.
Ja toinen asia, tissutteleeko teidän miehet kotona harva se ilta kaljaa tms.
Meillä tuo kalja ei kylläkään kuulu mihinkään peruselintarvikkeisiin ja sitä ei ole koskaan kaapissa, ainoastaan jos lähdetään jonnekkin niin ostetaan. Me ei miehen kans tajuta sitä kun paskamahat kittaa kaljaa kotona arkena ja kasvattelee mahakumpua, menis vaikka salilla tai lenkille...perus suomalaista meininkiä!