Hakutulokset

  1. Pickane

    Plussalennon masunkasvattajat

    Heipä hei, pakko kommentoida noita oireita kun taas on olotila muuttunut. Jouskari mä niin elävästi vielä muistan sen kun rinnat oli niin kipeet ettei pystynyt nukkumaan mahallaan ( olen siis tottunut nukkumaan niin päin). Kun se menee ohi niin kannattaa nauttia vatsallaan nukkumisesta...
  2. Pickane

    Plussalennon masunkasvattajat

    Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista! Ootte ihania! :hug: Maaruska, kyllä sä varmaan olet kohta oven tällä puolella!
  3. Pickane

    Plussalennon masunkasvattajat

    No joo! harjoitussupistuksia tulee päivittäin (onneksi ovat kivuttomia) ja lantion nivelet ovat niin löystyneet että pitkiä lenkkejä ei enää pysty tekemään... että tässä sitä nyt vaan odotellaan ;)
  4. Pickane

    Plussalennon masunkasvattajat

    Heipä hei! Voi kun kiva kun löysin tämä tutun ketjun =) Lentoemollakin on tärpännyt :hug: Olen ollut poissa näistä kuvioista kun eksyin toiselle vauva-palstalle :D Mutta täällä sitä taas ollaan! Pickane+Pikkarainen 35+2 (la 27.9)
  5. Pickane

    ++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

    Tuhannesti kiitos tästä tiedosta! Olen ollut ihan sydän syrjälläni kun olen kokoajan sitä kelannut että kumpaa se tarkoitti. Kyllä mua silti kauheasti pelottaa mitä siellä teratologisessa keskuksessa sanotaan... :| Maanantaina ollaan taas viisaampia, ja voi kun mä niin toivon että kaikki...
  6. Pickane

    Oonko ainut??

    Yritä relata ja elää "normaalia" elämää ajattelematta (tiedän, vaikeeta on...) sitä. Saattaa yllättää siloin kun et sitä odota!
  7. Pickane

    ++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

    Kiitos paljon kaikille onnittelijoille ja onnea kenwood! Olen tänään keskustellut kahden lääkärin kanssa (ja toinen on vielä neuvotellut kollegansa kanssa, erikoistunut gyne, 20v. työhistoriaa takana) tästä keltarauhasen ja raskauden yhdistelmästä. Eli ihan kaikille tiedoksi että sitä ei saa...
  8. Pickane

    ++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

    No joo kun me lähdettiin matkalle 19. päivä ja sitä ennen tein ainakin kolme testiä ja kaikki näytti negaa. Sitä keltarauhashormoonia ei missään tapauksessa saa syödä jos on raskaana (--Että tämä mua kyllä kovasti huolestuttaa), noh, sitten siellä matkalla kerran pupuiltiin... :saint: Joo...
  9. Pickane

    ++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

    Siis tää on ihan uskomatonta!!!! :o Oltiin viime viikolla etelessä ja siirsin kuukautisia primolut nor- keltarauhashormoonilla. Lopetin niiden syömisen viime perjantaina. Olen tässä odotellut että koskahan se täti tulee kylään ku on rinnatkin niin sairaan kipeet... PLUSSAN...
  10. Pickane

    Raskaaksi kuukautisten siirron aikana/jälkeen

    Vahva plussa Aconin testillä!!!!
  11. Pickane

    Raskaaksi kuukautisten siirron aikana/jälkeen

    Olen etsinyt kuumeisesti tietoa netistäkin ja jostain luin että 6:kin päivää saattaa kestää... Toisaalta toivoisin kovasti olevani raskaana mutta toisaalta en koska primolut on kaiketi vaarallinen alkiolla...
  12. Pickane

    Raskaaksi kuukautisten siirron aikana/jälkeen

    Olen siirtänyt kuukautisiani ja viimeisestä pilleristä on nyt 4 päivää. Ohjeissa lukee että kuukautiset alkavat parin päivän sisällä. Onko kenelläkään kokemista Primolut 10mg :sta, milloin ekat kk ovat alkaneet käytön jälkeen? Vai voisinko todella olla raskaana? Aiemmin olen myös siirtänyt...
  13. Pickane

    *** 3 viikko toden sanoo***

    Pantalaimon, olin ihan varma että saat plussan, :hug: Tsemppiä uudelle yritykselle! Mayah; :flower: ONNEA! Oma napa: En usko olevani raskaana. Tyhjä olo. Enkä ensi kerralla sitten...
  14. Pickane

    *** 3 viikko toden sanoo***

    ^meillä on sama kp. Mä yhdyn tohon, se plussa ei vielä näy. Millä testillä teit, paljon tarkkuus? Mulla oli 25 mlU/ml. Mullakin on vielä kaksi testiä jemmassa =) Testaan to-aamuna ja perjantaina. Mulla on sellainen kuin Unistep. Ihan samanlainen kuin RFSU:n ja sit on vielä yksi Clearbluen...
  15. Pickane

    *** 3 viikko toden sanoo***

    Lentoemo, sama täällä, negaa näyttää :ashamed:
  16. Pickane

    *** 3 viikko toden sanoo***

    Osaako kukaan sanoa että mitä määrää Clearbluen digitaalinen testi lukee? että kuinka tarkka on? 25 vai 10 mlU/ml?
  17. Pickane

    *** 3 viikko toden sanoo***

    Iltaa vaan minunkin puolestani! Hyvä että porukkaa löytyy ja kaikilla on hyvä tsemppi päällä! Huomenna aloitellaan plussailut vai mitä? B) Tuisku :hug:
  18. Pickane

    Milloin ovulaatio?

    Kuinka pitkä luteaalivaiheen tulisi olla jotta alkio kiinnittyy...?
  19. Pickane

    *** 3 viikko toden sanoo***

    Mivi, mistä ostit noita Acon 10? Saako niitä apteekista? Kauheeta kun jotkut osaa olla tökeröitä :(
  20. Pickane

    *** 3 viikko toden sanoo***

    Feliana, tein testin RFSU:n testillä. Siinä ei lue mitään siitä herkkyydestä. Onko apteekin testit herkempiä kuin noi tavarakaupoissa myytävät?

Yhteistyössä