*** 3 viikko toden sanoo***

Edellisissä raskauksissa kävin neuvolassa testauttamassa, mitenkähän jaksoin odottaa. JA esikoisesta kun menin neuvolaan testiin ja plussaa näytti, tuli täti ja sanoi surullisella äänellä plussaa näyttää. MInä siitä hihkumaan onnellisena, sill lapsi oli suunniteltu vaikka olinkin 19-vuotias. Niin neuvola täti tokas, Ai tämä olikin toivottu lapsi, minä että joo jä lähdin kävellen onnellisena kotiin, mutta hieman pettyneenä kohtelusta. Sen raskauden aikan sain paljon kuulla siitä kun olin niin nuori. Ihmeellisiä asenteita ihmisillä. :/ :/
 
Wow... mieletöntä tsättäilyä, sivukaupalla luettavaa =)
Mistähän sitä aloittaisi....?
No, todella, täytyy sanoa että tää turboplussakone on kyl täynnä mahtavia tyyppejä! Olo ei tunnu ollenkaan "yksinäiseltä" eikä sivuutetulta :heart: Ihanaa...

Se olis sitten kp 27... vaikka hmh, musta tuntuu että kaikki oireet on taas tältä päivää ihan veks. Selkä on väsyny tosin vieläki mutta muuten ei oikein mitään. Vähän jo yritän keksiä tekosyitä miksen sitten olisi tiedät-kyllä-kenen mahdollisesti kylään tullessa niin mahdottoman suruissani..
Noi lämmötkin heittelee kuinka sattuu. Välillä on yli 37 ja välillä alle... :ashamed: emmä ymmärrä :/
Apua, mitä mä oikein lässytän... alkaan pessimistiksi, hyi olkoon, täyskäännös!!!

Mä varasin tonne kaappiin pari kappaletta Aconin 10:iä KUN päästään tässä kierrossa pitkälle kp:tten kanssa. Aikaisemmin en niitä ole käyttänytkään, katsotaan kuinka positiiviseksi niiden käytön koen ;)
 
Olin myös aikasta nuori esikoista odotellessani, 18v. Silloin en niin huomannut outoa kohtelua, mutta toisen lapsen kun saimme niin olin huomaavinani pientä ihmetystä että "ihanko on sama isä kuin ensimmäiselläkin lapsella..." :headwall: Ikäeroa kun on lapsilla 7vuotta...
 
Hui! Olipas tullut tekstiä!

lentoemo: Kiitos tsempistä! Kyllähän noita testejä tuolla kaapissa vielä on, jos ei tiedät-kyllä-kuka tiistaihin mennessä ole ilmestynyt.

Outo v.vuoto vaan jatkuu. Koko ajan saa käydä vessasa tarkistamassa minkä väristä vuotoa sieltä tulee. Yöks!

Vaikka kuinka olin positiivisella mielellä päivällä, niin kyllä se pettymys hiipi kuin nurkan takaa. Jumpassa riehuin ihan sydämeni kyllyydestä ja sitten repsahdin ja lohdutin itseäni BigMac-aterialla. :ashamed: Laskeskelin, että ei mennyt päivän kalorisaldo liikaa plussan puolelle. Olen lohtusyöjä, mutta yritän pitää sen kohtuudessa. Aina en ole pystynyt :ashamed: Telkkaria katsellessa tuli myös vähän tippa linssiin, mutta yritän nyt karistaa itsesäälin harteilta.

testig: Ei mitään erityistä testimerkkiä ole. Noilla kotitestien liuskoilla olen tähän mennessä testaillut ja kerran Apteekin omalla. Kummistakin tykkään.

Aika törkeitä kommenteja olette Mivi ja maaruska saaneet! :kieh: Mitä se muille kuuluu, minkäikäisenä lapset hankkii? Lukiossa oli mun kanssa samalla vuosikurssilla tyttö, jolla oli lakkiaispäivänä laskettu aika. Ei kyllä tullut mieleenkään arvostella toista, vaan lähinnä kateellisena vilkuilin sitä iso mahaa (vauvakuume vuodesta 2002!). :D
 
Mivi ihankun jos lapsilla olisi ikäeroa niin isäkin on vaihtunut. Näin se käsitys on että mitä nuorempana niin erohan niille tulee. Me ollaan ainakin oltu jo 14 vuotta. Kolmattako yritätte ja minkä ikäisiä aikaisemmat lapset?

Pickane mä tilasin verkko apteekista, mutta tuolla se odotaa vielä kaapissa, kun en ole päässyt testailemaan. :(
 
kyllä ite en testejä voi hyllylle ostaa, pakko testata heti pois :LOL:
saa nähä jos nyt tärppää että minkälaista kohtelua sitä ite sais kun nuori kuumeilia olen.. :|
kauhiasti tulee tekstiä jos ei tunnin välein käy lukemassa =) hyvä se on ettei hiljasta ole ;)
 
Maaruska kyllä tosilujasti yritetään pitää hauskaa oman skitsoilun kustannuksella.. heh.. Ja uskoa siihen että kohta kolmas jalkapari tallustaa täällä kahden muun joukossa köpököpököpököpö -tömps! :p
Aikaisemmat pikkuset siis vuosilta 00 ja 06 :) heh...ja siis 6vuotta ikäeroa. Taisi tuo matikkapää unhoittua jonnekin... :whistle:
Pickane ihan apteekista ostin aconit juu, ja olikohan jotai neljän egen hujakoilla..
 
Tiigeri mulla kävi viimekierrossa niiden testien kanssa niin köpelösti, että juuri olin testin vetäissyt pakkauksesta innoissani, etten jo liki kaaressa päästänyt pissat päälle :LOL: :LOL: , niin jopa tuli tiedät-kyllä-kuka hyökkien vastaan...
Siinä sitten testit lens väkivalloin survoten takaisin laatikkoonsa... :whistle:
 
iltoja!
mä tilasin noita aconin 10 3kpl halpatestit tai joku nettiputiikki ja oli vajaa 8e yhteensä eikä postikuluja. ja luulen että kun ne luukusta meille tipahtaa niin siitä seraavana aamuna eka testi.. en malta odottaa! :kieh:

mun rinnat on nyt ihan selkeästi muuttunu! enää en epäile! :D ja nyt huomasin et rintakehä on ihan täynnä sellaisia pieniä näppyjä.. tänään illasta ekaa kertaa etovaa oloa..omena ei menny oikein alas.. :x
niin ja sit on alkanu huimaan!

et kyllä tässä oireita riittää plussaan!! usko on kova! :D :LOL:
 
no noin Mivi ajattelin et itellekki käy.. ja jos ny jo testaa nii varmaa nega tulee et tärähtää ja si tulee vuotua päälle :kieh:
rasitavaa tää testi.. ovis testeillä varmaa pitäis testailla ensin :LOL: nekin on niin kalliita apteekis :kieh:
mieli taas muuttunu, oon kärtynen ku ampiainen :kieh: äskön nauroin.. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lentoemo-76:
Kävin muuten vaklaas noita tämän viikon piinaajia... Kolme plussaajaa... Mutta me pannaan paremmaksi, eikös juu? :LOL: :heart:

Heh, täällä teitä vaklaa 4. viikon piinailija :saint: , plussaonnea tähän pinoon, perässä tullaan, sanokaa tiedätte-kyllä-kenelle terkkuja, että meidän pinoon ei tarvi myöskään tulla.
 
Testaamattomuus on uskomattoman VAIKEAAA!!! :headwall: Miksei sitä vois olla ihan rauhassa ja sitte ikäänku huomata, että "aha, nyt olis muuten testin paikka"? Mulla vaan yks kaapissa, pakko sinnitellä pari päivää... :eek:
 
Juu eiköhän pidetä siitä arvauksesta kiinni että vähintään 5 plussaa tähän pinoon tulee!

Mivi ja Maaruska ihmiset osaa olla kyllä harvinaisen tökeröitä ja ajattelemattomia. Päästävät suustaan välillä ihan mitä sattuu.

Sitten kun plussaan epäilevät sukulaiset jne. varmaan sitä että vahinko sattui. Saan todennäköisesti selitellä, että ihan tietoisesti haluttiin lapsi nyt (millon se sitten ikinä suvaitsee meille saapua :heart: ) ja että kyllä mä sen koulun hoidan loppuun (tietenkin hoidan!) sitten myöhemmin. Vaan väliäkös tuolla kun itse on varmasti ihan huippu täpinöissä.
 

Yhteistyössä