*** 3 viikko toden sanoo***

Kyllä mä vieläkin ihmettelen tätä täti ajankohtaa...pitääkö mun tosiaan testata varalta ens viikolla kuitenkin, kun on näin outo kierto...
Voi kai ne menkat tulla vaikka olisi raskaanakin...laitoinkin topicin ja tiedustelen asiaa...
Plussaonnea teille joilla on kaikki toiveet vielä!!!
Tehdäänkö me jatkolento kun löytyi näin hyvä poppoo????
Niin joo ja mulla ei ole kovin alhainen aamulämpö vieläkään...se on kyllä outoa...
Mun kroppa taitaa sekoilla ihan urakalla.
Ja kun oli niitä nippailija masussa oviksen jälkeen...No ei auta kuin katsoa pari päivää oliko vuoto lyhyempi sittenkin...Ja taidan uhrata yhden testin loppuviikosta...heh...ensin testaa raskautta ja oviksta heti perään!!!

Pantalaimon, millä testillä testasit? Oliko Aconin herkin vai oliko tyyliin predictor, jolla tosi monet on saaneet negaa, vaikka muut testit näyttäneet plussaa. Odota nyt pari päivää, ja testaa sitten uudestaan. ++++++ :whistle:

Ja heksu, kun kerran ajankohta on outo ja tiedetään, että noita valemenkkoja esiintyy, niin testaa nyt vielä ensi viikolla. ++++++ :whistle:

Ja jatkolennolle on jo varattu uusi jumbojetti, vai mitä? Boing siellä jo valmistaa sellaista Tiedätte-Kyllä-Kenen kestävää runkoa, ja oviin pannaan tällä kertaa tätihälyttimet, niin ettei se pääse sisään edes cargon puolelta, niin kuin ehkä tällä lennolla sitten sattui... :heart:

Itse kävin äsken kävelyllä, ja yksi spanieli lähti seuraamaan mua ja saattoi kotiovelle saakka, se kulki siinä vierellä ihan kuin haluaisi toimia mun bodyguardina... Kukas se olikaan, joka sanoi, että koirat haistaa raskauden? :LOL:

kylläpäs tämä ketju on täyttynyt, itse en nyt jaksanut lukea kaikkia, joten tää on pelkästään omaa napaa :D

Mulla ei ole mitään oiretta suuntaan eikä toiseen, pissaaminen ja mahan turvotus ovat molemmat oireita kuukautisista ja muita oireita ei ole. Huomenna aamulla aattelin testin tehdä, vaikka piti tiistaille odotella. Viime keskiviikkona kp 25 tein testin joka oli selkeääkin selkeämpi nega, saas nähdä mitä huomenna näyttää, oviksesta kun en tiedä oliko se kp 14 vai 21 vai oliko kumpikaan. Kohdunnipukkaa olen nyt tunnustellut ja se on pehmeä+hieman avoin, tosin kun en ole sitä muuten niin tunnustellut niin tuo on aika epämääräistä. Kovasti jo tahdon selvyyden asiaan, huomenna kyllä pitäisi näkyä vaikka ovis ollut tuolloin kp 21 sit oottelen menkkoja taasen ja varmaan teen uuden testin 22 tai 23.1 jos ei sitä ennen kuukautisia kuulu.

Mä alotin laihdutuksen, tai laskeskelen uteliaisuuttani kaloreita mitä tulee päivän aikana syötyä ja ihmettelen kovasti, että miten kukaan pystyy laittamaan suustaan alas sellasia määriä, mitä tuon mukaan mun pitäisi syödä jos en liiku yhtään, tänään olen syönyt 670kcal ja pitäisi 1800 päästä ja ollaan kuitenkin nyt käyty kävelemässäkin, tänään kun en syö enää kuin iltapalan josta ei varmasti tuota kaikkea tule.

lentoemo -76 mulla koirat on olleet ihan kummallisia viime aikoina, no omat nyt ei oo mitenkään erilaisia, mutta miehen siskon koira ei ikinä ole tykännyt musta ja yleensä juoksee karkuun kun sinne menen niin viimeksi kun siellä oltiin se roikkui koko ajan mun kimpussa ja vaati rapsutusta, tollanen se ei ole koskaan ennen ollut. Sitten miehen veljen koira joka ei ole ikinä noteerannut mua mitenkään tuli nuolemaan mun naamaa ja ei meinannut millään lähteä pois mun luota kun olin siellä kylässä, saas nähdä mitä tarkoittavat tuolla käytöksellä

moikka!
nyt olis suursiivous tehty ja pullataikina nousemassa.. taidan olla seonnu.. :p
Väsynystä on edelleen ja olen muuten nähny monena yönä tosi outoja unia ja sit heräilen koko ajan eli yöt on levottomia!
maha juilintaa on edelleen ja lämpö oli noussu elisestä 36.6:sta 36.8.. huomenna jos vielä korkeampi niin eikös se jo tarkoita jotain?? rinnat on tai enemmänkin nännit on kipinöiny.. tai miten lie.. mutta isommat on joka tapauksesa.. vai kuvittelenkohan.. :LOL:

Miinaliina: mulla taitaa mennä testaus sinne viikonloppuun.. jos siis maltan odottaa! tilasin 3kpl aconin herkkiä perjantaina et saa nähdä koska ne tulee..

Niin ja pahoittelut tädin kylään saaneille.. :hug:

Lentoemo :Varmasti oot raskaana kun koirakin seurasi...heh!!
Okei mä testaan loppuviikolla vaikka perjantain vasta niin ainakin on tarpeeksi myöhäinen ajankohta...
Huomenna meen moneen vuoteen kuntosalille...mahaa kertynyt vaikka ei raskaana olekaan...

Juhlat on nyt juhlittu ja ihanaa olla taas kotona :saint:

Menin sitten tosiaan lauantaina testaan mutta negaahan se näytti. No, ei se taida vielä kp22:lla näkyäkään vai mitä? ;) Eli sitä ei siis lasketa... se oli tikun käytön harjoittelua...

No sitten eilen illalla juhlissa meikkis pisteli ruokaa ihan hirveet määrät! Toivottavasti se on oire jostain... :whistle: Niin, ja sitten illalla vessassa käydessäni huomasin että valkkaria oli lorahtanut housuun oikein kunnolla! :D Ja tänä aamuna oli vähän flunssanen olokin :D Mua myöskin välillä pistää yhteen tiettyyn kohtaan alavattassa... :D

Anyway, mä en sitten testaakaan huomenna aamulla vaan vasta tiistaina (kun menin käyttään sen yhden testin jo la enkä ole ehtinyt käydä ostamassa lisää). Mistä niitä tarkkoja saa? Apteekista?

Halit kaikille pudonneille! Ja tsemppiä kaikille ens viikon testaajille!

Heksu: Pidän sulle peukkuja, jos vaikka oliskin valemenkat vaan!

Minä haluan ainakin jatkolennolle mukaan! Ihan loistoporukka täällä! :heart:

lentoemo: Testasin kotitestien melko herkällä testillä, 25 on herkkyys muistaakseni. Olen nyt töissä, joten en pääse tarkistamaan. Pidän sitä kuitenkin melko luotettavana. Lisäksi tänään on kipuillut jo aika voimakkaasti tuolla alavatsalla, joka on mulla melko luotettava tiedät-kyllä-mikä -oire. Alkaa aina n. vuorokautta ennen vuotoa, joten kyllä mä taidan pistää sen laskuvarjon selkään jo. :) Olen ihan iloinen, vaikka se tiedätte-kyllä-mikä tuliskin. Ainakin mun kroppa toimii! Se on tosi lohduttavaa, sillä mikään ei ole sen piinaavampaa kuin sen punaisen hirviön odottelu viikosta toiseen.

Kiitos vaan kaikille lohduttajille! :hug: Eipä se niin kamalasti ees kirpase,onhan tähän jo tottunu..Vitalis,ne yksityiset gynet maksaa niin pirusti,eikä oo millään muotoo varaa maksella mitään "ylimääräsiä" juttuja,vaikkakin oma ruoto ois kyseessä! |O Pitää varmaan hakee pankista laina,että pääsen alapäätä tutkituttaan :LOL: .Mä kyllä toivoisin sit perusteellisen ronklauksen ja kunnon ottautumisen gyneltä tähän mun pulmaan.Joku ultra ois ihan paikallaan,kun pitkin kiertoo on menkkakipuja ja yhdyhtäkin sattuu joskus?
Onhan se vähä outoo,ettei lapsettomuuslääkäri määrännyt mitään pillereitä tuohon tuhrun poistamiseen kun kerran lapsettomuutta takana liian kauan,niin ois voinu kuvitella että jollain muotoo ois siihenkin puuttunu.
On muute kohta 3 vuotta siitä kun kävin eka kertaa lapsettomuuspolilla!Eipä oo varmasti mitään asiaa sinne,kun niin kauan oltu poissa siitä hommasta.Meillä kun tutkimusten jatkaminen ei ollut muiden syiden takia fiksua silloin: oli vähä huono elämä meillä sillon...Mutta nyt tilanne toinen.

Joskus kun söin pillereitä,niin oli joku merkki mikä aiheutti tiputtelua pitkin kiertoo liian pienen hormonimäärän takia,eli???
Voitteko kerätä mulle kolehtia että pääsen gynelle??!!
:LOL: :LOL: :headwall: :headwall: |O :headwall:

Tsemit testaukseen,teillä monilla tosi raskauttavat oireet! :D

Heksu76 mun mummolla oli menkat 6. kuulle odottaessaan äitiäni.Ja oli kuulemma suht. normaalit. Se voi olla mahdollista.
Poikkeeko se sun vuoto normaalista?Testailepas,jos vuoto alkaa hiipua tai ei muutu runsaammaks!! :hug: Omituista että alko yhtäkkiä,jos ovistelitkin myöhään..?Pidän peukkuja!

lentoemo: sä OOT raskaana iha tasan varmasti! Oot tosi ihana ihminen,niin kannustava että! :) :flower:

Heksu, kyllä mun raskaus on nyt ihan taattu juttu, kun horoskoopissa miehelle uutta muksua ennustettiin ja koiratkin seuraa :LOL:

Tatomira, älä nyt vielä laihduta, ennen kuin teet uuden testin, raskausaikana ei saa missään tapauksessa laihduttaa :heart:

millimenninkäinen, korkealla luteaalivaiheen yli pysyvät aamulämmöt on ainakin fertilityfriendin mukaan yksi varmimmista raskautta ennakoivista jutuista, heti plussatestin jälkeen... =)

Niin siitä tulikin mieleeni Heksu, että nimenomaan tuota aamulämpöä tarkkailemalla saa selville, että onko valemenkat vai ei. Koska raskaudessa lämmöt ei putoa edes valemenkkojen aikaan! Eli jos ne ovat pysyneet koholla vuodosta huolimatta.... :heart:

Pickanella selviä plussaoireita!

Tinttaralle kiitos :hug: kilteistä sanoista! Tuli vaan mieleen, että eikö lapsettomuuspolille pääse (vaikka jonot onkin varmaan pitkiä) julkisen terveydenhuollon kautta? Eli eikö silloin pääse siis gynekologille ilmaiseksi tai ainakin halvalla? Tietääkö kukaan?

Voi apus, kohdun seudulla kramppaa ikävästi. Mun pitää varmaan hakea se koira tänne meidän kotiin mua tsemppaamaan ja varmistelemaan plussatuloksia :D

Pantalaimon, oot kyllä ihan oikeassa siinä, että sekin on jo helpotus, että tietää, että kroppa pelaa. Mua gynet pelotteli jo vuosia sitten tuolla PCO:lla (oon siis saanut sekä pco-diagnooseja että ei pco:ta -diagnooseja), niin olin ihan varma pillerit lopettaessani, että en ovuloisi lainkaan. Ja nyt näyttää siltä, että mitä kauemman on kulunut pillerereiden lopettamisesta, sitä lyhyemmäksi on kierto tulossa. Viime kuussa hihkuin onnesta jo siksi, että ruumiinlämpö kohosi, ja luteaalivaihe oli 15 päivää, eli pitäisi ainakin olla tarpeeksi pitkä. Mutta on tämä pms-oireiden ja muiden opettelu vaativaa puuhaa... Tsemppiä :hug: Tosin testaisin vielä parin päivän päästä kuitenkin uudelleen :heart:

Silloin kun kävin tk:ssa omalääkärillä jostain asiasta ja samalla mainitsin tästä lapsettomuudesta,kirjoitti lääkäri lähetteen lapsettomuustutkimuksiin julkiselle, 2vkon päästä tuli postia,että 2,5 kk:n päästä eka käynti. Tosiaan,mut siellä ehittiin tutkia,silloin löyty aukioloutrassa vasemman munatorven tukos joka aukesi silloin.Muuten kaikki oli ok. Miestä ei ehitty tutkia ja nyt jos uudelleen yritettäs,pitäs mutkin varmaan tutkia uudestaan kun niin kauan mennyt.Joka tapauksessa pitäis varmaan kaikki alottaa alusta..Lääkäri sillon eka käynnillä sano,että kun miehen simpat tutkittu ja jos niissä jotain,niin heti hoitoihin,ei kannata odotella yhtään enää..Mutta kun ei kannattanu sillon mitään jatkaa,oli elämä niin rempallaan vähän aikaa,eikä kyllä ollu mielessäkäänn koko vauvat ollenkaan. Mieskin kyllä sanoi tänään,kun puhuin tuosta yksityisestä gynestä,että enkö muka pääse sinne sairaalaan tutkittavaks,mutta sanoin ettei sinne ole mitään asiaa ilman lääkärin lähetettä.

Kaikille tiedätte kyllä kenet yllättäneille :hug:

Ilman muuta mäkin haluan sitten jatkolennolle, on tää niin mahtava porukka :heart: :heart:

Onnea kaikille testaukseen :heart: B) Lippu korkeelle :attn:

+++++++++ :whistle: +++++++ :whistle: ++++++

haksu76 elä murehi. Veljen vaimolla oli raskauden alussa normaalit menkat. ja sitten oli pientä vuotoa aika pitkälle raskauden. nytten on terve tyttö :heart:
tääl taas nukuin kissojen kaa kilpaa ja mietin vauva juttuja.. mietin että pitäiskös alkaa ompelemaan jotain :) kaapit kyllä pursuaa jo vauvan vaatteita :D
toivon et viikko menis nopeeta että pääsis testaamaan.. oon taas tällä mielellä että ei kukaan tuu punasella viitalla mun luo kyläileen :LOL:
hormooni hirmu oon ollu kyllä koko päivän :saint: että pian varmaan vaihtuu ajattelu maailma asiasta :|

Tinttara Näin sen pitäis kyllä mennä. Eli menet omaan tk:hon (missä viimeksikin kävit) niin laittavat lähetteen sairaalaan gynen polille. Muista vaatia lähetettä jos hannaavat, koska lähetteet voi olla tiukassa. Mutta tuota teidän yrittämistä on kestänyt jo niin kauan, että luulisi että lähete irtoaa helposti. Ja poliklinikka maksu on 22-25 euron luokkaa /kerta.

Voit toki soittaa myös sinne lapsettomuus poliklinikalle suoraankin ja kokeila koska saman vaivan vuoksi olette aikaisemminkin jo käynyt. Rohkeasti luuriin kiinni, Kohta sinulla pyörii pieniä jaloissa :heart: :heart:

lentoemo tsemppiä ja toivotaan parasta. Sais se Red Devil nyt jo kyllä lopettaa ton kiusanteon tällä lennolla...

Pickane mulle toi kohdunnapukka on täys mysteeri. Oon yrittäny pari kertaa ronklata, mutta ei löydy :eek: . Joko mulla on nakkisormet tai sitten se on aina vetäytyny johonkin omiin oloihinsa :headwall: . Tai sit mun anatomia on ihan viturallaan, koska kerran kun olin gynellä sisätutkimuksessa, niin se vaan totes:"Oho, tää meneekin tänne taakse." Joo, jäi sitten kysymättä, että mikä siellä niin ihmeellistä oli. Että jonkunlainen friikki taidan olla :LOL:

kn, en ole todellakaan mitään asiantuntija vain satunnainen tutkiskelija. Mulla ainakin kun tunnustelen niin on selkärankaan päin tunnusteltaessa tuntuu, ei siis mahaan päin tunnustellessa. Todella vaihtelee paikkaa, enkä edes tiedä mikä tarkoittaa mikä, jokaisella taitaa elää omaa elämää B)
Harjoitus tekee mestarin :whistle:

HotCoffee, taisi tarkoittaa taaksepäin kallistuvaa kohtua, suurimmalla osallahan se kallistuu eteen. Tosin gynen tutkimus ei tarkoita mitään, mulle on 2 gyneä väittänyt, että kallistuu taakse, kun taas ultran mukaan oli suorassa (voi kallistua raskaudessa ihan mihin vaan) ja toisessa ultrassa oli jo sitten ettenpäin. että mähän se varsinainen mutantti oon, kun kohtu liikkuu itsekseen
:LOL:

Yhteistyössä