*** 3 viikko toden sanoo***

Siis mulla tuli tässä kierrossa sellainen itku oikeen pettymyksen ja surun itku, miehen on välistä vaikea ymmärtää. :'( No tirautin ja lähdin lenkille, katsoin noita lapsiani ja totesin, ettei se lasten saanti ole niin itsestään selvää. Kyllä se kolmonen meille suodaan jos niin on tarkoitus.

Jos voisin plussia toivoa ja jakaa, haluaisin niitä kaikille, mutta ensi sijaisesti niille joilla ei vielä lapsia ole ja jotka ovat odottaneet pitkään tärppiä :ashamed:

Joten taas plussia täältä +++++
 
tinkiwinki mulla oli ensimmäisen lapsen jälkeen kupari kierukka, en tykännyt yhtään. Raskaaksi tulin silloin ekasta kierrosta, mutta ikää oli minulla 10 vuotta vähemmän, lieko sillä vaikutusta? Ja kuparikierukassa ei ole hormoonia. No ei muuta kun tinkiwinki uutta yritystä kehiin, ei ollut vielä teidän perheen einstein päässyt reissuun, ehkä seuraavassa kierrossa albert einstein uiskentelee perille :LOL:
 
Piristetään nyt vähän mieliä "viime hetken" plussakarjaisuilla! ++++++ |O

Mun rintoja särkee ihan tajuttomasti, siis ottaen huomioon edellisten kiertojen särkemiset. Ja ikeniin sattuu, aijai... Meni syteen tai saveen, niin tässä kierrossa on kyllä hormonit jyllänneet tosi ankarasti kahteen ekaan luomukiertoon verrattuna. :D
 
Iltaa lentolaiset!

Kaikille uusille tervetuloa ja kaikille huono onnisille iso :hug:

Näin viime yönä unta, että synnytin. Saimme tumma tukkaisen tyttövauvan. Syntyi kolmessa minuutissa :D

Keskustelimme mieheni kanssa autossa niskaturvotusultrasta, rakenne ultrasta, lemmestä raskaana ollessa, synnytyksestä ja miehen ajatuksista siihen liittyen, sekä kaikkea muuta mahdollista vakavaa ja höpsöä vauvoihin liittyen. Ei voi muuta sanoa kuin että TAHTOO!

Piristystä kaikille :wave:
 
Voih Heksu ja tinkiwinki... Iso voimaläjä ainakin tädin ensimmäiseen päivään täältä |O Se kait se pahin päivä aina on vaavia toivoville... :'(

Viime kierrossa olin lähes varma raskautumisesta, ja viimehetkiin saakka olin niin tarmoa täynnä. Sitten avasin testipakkauksen ja olin valmiina testaamaan kun huomasin jotain punaista :ashamed: ja sitten pyyhkiessä vielä eneeeemmmmän... Siinä se sitten odotteli...avattu testipakkaus kodinhoitohuoneen pöydällä, huoh. Se oli raskasta. Mutta juuri kuten maaruska kuvaili, heti seuraava päivä..tai ehkä sitä seuraava, oli jo voimallisempi =)

Selkään ja keskivattaan sattuu... selkä tuntuu jotenkin nuupahtaneelta ja alamasussa tuntuu "pientä tulta" aina välillä |O heheh... Oireita oireita!!! ....jostakin :kieh:

Onko täällä muuten muita jotka saavat/ovat saaneet ovistestiin haamuja pitkin kiertoa?
 
Heksu ja tinkiwinki :( :hug:

Mun mies on muuten vesimies!!! :D :D

Mulla tuntuu että kaikki odotus ja toivo on vahtunut pelkoon... Ja yritän koko ajan valmistautua siihen ettei tärpänyt.... Tätä omaa itsesuojeluvaistoa.. Mutta tiedän että itku siinä tulee jos tiedätte-kyllä-kuka saapuu mutta sitten vain urheasti kohti seuraavaa kiertoa!! =)

Mivi: mahtoi olla suuri pettymys kun juuri testihetkellä alkoi.. Siinä on kuitenkin niin suuri jännitys ja samalla pelko ja toivo mukana...

 
Tuisku: Siinä vaiheessa ehkä kirpaisi vieläkin enemmän, kun tosiaan juuri olin aikeissa testata, ja ihan samalla hetkellä piti sitten menkkojen alkaa...
Olin aika nyrpeänä ja masennuksissa siitä..nyt ei niin uskalla hehkuttaa tai oireita ajatella raskauden kannalta. Juurikin tuo itsesuojeluvaisto on vahvana kehissä, ja ajattelee että kaikki tuntemukset ovat tätin ensiastetta... :snotty:
Noh, minä raasu en edes ovista bongannut kierron aikana, kun parina päivänä tuli kokonaisen yhden kerran/pvä venyvä lima pinpistä ( :LOL: ....anteeksi, tuo oli mun mielestä niin hauskasti sanottu, kun luin jostain.... ) ...niin ole siinä nyt sitten varma oviksesta... |O

Yeh, mutta tämä plussatuulipuuskuttaja taitaa mennä unten maille... :wave:
 
Heksu ja tinkiwinki:hug:

Tervetuloa lennolla munkin puolesta tiigeri ja Mivi

Kolmas viikko on jo noinkin lähellä ko huomenna, hui :eek: . Pikkasen jänskättää. Pikkuhiljaa alkaa siltä tuntumaan, että ehkä se tärppi sittenkin on käyny :D . Eilen huomasin laittavani itelle ranskalaisia ja makkaran uunisa, niin pellillä olikin melkein koko ranskispussi ja laitanenkin oli ääriään myöten täynnä. Ja meikä söi kaiken ja vielä senkin jälkeen jäin miettimään, että mitä sitä vielä söis, kun jäi nälkä :| . Ettei laihtuun ainaskaan pääse, mikäli oireet on ihan kuviteltuja :saint: . Ja välistä kyllä nippasee tuolta vasemmalta puolelta, kun yskäsee tai nousee äkisti ylös ja pissatessa tuntuu lievää painon tunnetta alavattasa. Ja toi selkä, voihan juma. Tiskikonetta tyhjentäessä/täyttäessä se vasta puutuukin :/ . Esikoista oottaessa selkä kyllä oli melko rasitus |O . Ja nyt oon tehny huomion, ettei tiedätte-kyllä-kenen oireita oo nyt ollu. Yleensä maha kyllä jotenkin ilmoittaa ton tyypin majapaikasta ja nyt ei mitään :eek: . Jos ois testi kaapisa, niin tekisin. Huomenna meen kauppaan, niin josko sitten apteekin kautta ajais :D . Miten muuten, voiko ton apteekin testin tehä, mihin aikaan vaan, vai olisko hyvä olla aamupissa?

++++++++++++ :whistle: ++++++++++++++ :whistle: :D :hug:
 
Huomenta!

Mivi en mäkään mitään ovista ole bongannut ja silti olen olevinani raskaana :snotty: :LOL:

Friesia meinasitko ihan Apteekin oman -testin tehdä? Sen voi kyllä tehdä mistä pissasta vaan, mutta aamupissa olis kyllä tujuinta tavaraa :D . Mutta, jos vaan jaksaa sen 4 h pidätellä, niin eiköhän se päiväpisukin plussan näytä. Plussaonnea ja tuuhan sinäkin sitten heti raportoimaan meille se tulos!

Apua, tiistai lähenee... Mä en tiedä ehdinkö aamulla testaamaan, kun olen menossa luottamusmieskoulutukseen ja täytyy lähteä todella ajoissa kun ei ole hajuakaan missä se paikka on :eek: . Onneksi mulla on noita herkkiä testejä, joten iltapäivällä sitten viimeistään testaan :D . Kääk, alkaa ihan jännittämään!
 
saako tänne liittyä?? vaikka mulla ois oikeestaan vasta ensviikon sunnuntaina testi päivä..=) onko täällä ketään jolla menis loppuviikkoon tuo testaus?? mulla samat oireet ku friesialla!!!! ja vielä menkkajuilintaa jo tiistaista!! sillon kp :t oli 20. ja nyt 25.. eilinen testi kuitenkin nega.. vielä toivoa???
 
Täällä just 5 min. sitten tiputtiin,eli mulla nyt kp1/16-29 ja yk 60... :'( Yritän hommata yksityiselle gynelle aikaa tän kierron aikana ihan tuon tuhrun takia!Nytkin kun 5 pvää tuhrutti,niin pakko olla hormooneissa vika!

Peukkuja teille muille testaukseen!
 
Tervetuloa miinaliina!

Aika monella on hyviä ja lupaavan kuuloisia oireita, mä veikkaan että tästä pinosta tulee monta plussaa, ainakin 5!! :D

Ja hyvä mieli mulle ainakin jää, vaikka plussaa ei saisikaan, teidän kanssa on ollut tosi mukava rupatella. Joku tuolla jo totesikin, että eka tätipäivä on kauhein, mutta sen jälkeen sitä taas kummasti piristyy ja alkaa tekemään sotasuunnitelmaa uutta kiertoa varten :)
 
tinttaraIso :hug: ja voimia!! katselin just tota testaajien rivistöä ja ajattelin että erityisesti sulle pidän paljon peukkuja pystyssä koska voi vaan kuvitella miten kipeetä toi siirtyminen kp1 tutntuu kun itslläkin tulee itku kun täti tulee ja itsellä kuitenkin vasta 6pettymystä takana.
Kannattaa mennä gynen juttusille koska syy siihen ettei tärppiä kuulu voi olla hyvinkin pieni. :hug:

Mä täällä jännäilen ens viikon verikoetta :eek: ja sit on vielä jännempää kun odotellaan tuloksia...sit tietää varmasti ovuloinko. ainakin munarakkula oli kypsynyt niiinkun pitääkin että ei ihan toivotonta!
Oon tosiaan siirtynyt tolle vkolle4 koska toi toivottu ovis tapahtu myöhemmin kun yleensä ja kierto tulee oleen sen 30pvää. Ovis kivut kyl oli tosi kovat että uskoisin sen tapahtuneen =)
Käyn kuitenkin lueskelemassa teidän kuulumisia ja ehkä jotain kommenttia heitän...Paljon++++ ensiviikolle! =)
 
Sunnuntai aamuja kaikille :wave:
tääl surkuttelen yksikseen et koskakohan ihte joutuu tippumaan kp 1 :ashamed: mutta silti joku potkii takaraivossa ja sannoo ettei nyt nii käy.. söin leipää, nam kalkkuna file pääl :p ja kuinkas ollakkaan se haisi niin pahalle se kalkkuna ja se maku :x nyt istun tässä ja mietin juostakko vessaan laatottaan vai meneekö ohi :|
Mivi ite oon testaillu kolmella ovistestillä ja vahvaa haamu plussaa ne näyttää.. vai onkohan ovis kestäny jo monta viikkoa :whistle:
 
Tinttaralle jaksamisia :flower: Toivottavasti saat nopeasti avun gyneltä!

Tiigeri jep, mulla tosin sama juttu noiden ovistestien kanssa.. ainavaan plussaa näyttää, kp 27... :kieh: Näyttäsköhän raskaustestiki? :p

Eilen illalla kokeilin kn:aa, oli karannut niin ylös etten meinannut ylettyä.. oliskohan se hyvä juttu :whistle:
Taaai... entäs se ku makaa masullaan ja tuntuu vattassa painepallo :D
ja märkänä oon kokoajan :p :p

Kyllä muuten kuulostaa lupaavilta monen oireet :heart: Rankasti positiivisuutta kaikille Kolmoslentolaisille!
 
Tinttarapieni, :hug: . Mulla on sellainen kutina, että tuo sun tuhruttelu on korjattavissa ylimääräisellä keltarauhashormoniannoksella, ja sitten sä pamahdat paksuksi jatkuvalla syötöllä ja pian sulla 7 lasta jalois pyörimässä :heart:

Miinaliinalle tervetuloa! Ja tottakai on toivoa,varsinkin kun oireita riittää, eli nyt vain ++++odottelemaan meidän muiden kanssa! :D

friesian oireet kuulostaa erittäin raskauttavilta! ++++++++ :whistle: Mä yritän testata apteekin omalla just aamupissasta, koska näin alussa noi iltapäiväpissat saattaa olla turhan laimeita. Jos testaat iltapäivällä, älä sitten juo paljoa, koska se laimentaa sitä pissaa entisestään!

HotCoffee, älä nyt mistään megapitkistä kierroista vielä puhu, kun sähän oon näiden meidän viiden takuuvarman plussaajan joukossa! Hihi, täähän on kuin arpajaiset, että kuka voittaa tällä viikolla ja kuka sitten ensi kierrossa... Munkin mielestä täällä on tosi lupaavia oireiluita! =)

Cristiina, sulle kanssa ++++ sit 4.viikolle, tosi ihanaa, että sait noin konkreettisen todisten munarakkulan kypsymisestä. :heart:

Tiigeri, nyt pää pystyyn! Tuo ruoka-aineiden etovuushan on erittäin lupaavaa!

++++++ :whistle: koko porukalle, eikös?
 
Hmm... tänään alkoi toivo nostaa päätään (toivo on meidän hevonen, hehe :headwall: ) , kun pitäis olla kierron vipa päivä menossa (jos toi fertilityfriend nyt on tulkinnut oikein mun lämpökäyrän), ja aamulämpö oli yhä korkealla, viime kierrossa se oli laskenut jo hiukan tässä vaiheessa. Voi kunpa voi kunpa lämpö ei romahtaisi huomenna :p

Rintoja ja nännejä särkee, ainahan ne ovat arat kierron lopussa, mutta kyllä tämä kierto on joka tapauksessa ollut hormonaalisesti edellisiä tujumpi :D

ja nenä on ollut joka aamu tukossa, siis vain aamulla, päivällä taas ihan normaali. Luin jostain, että nuo hormonit paksuntaa raskauden aikana kaikkia limakalvoja, en kyllä tiedä onko se normaalia myös normaaleissa kierroissa.

Saa nähdä nukunko ens yönä ollenkaan, kun mietin vaan huomista aamulämpöä. Tähän mennes se on aina romahtanut alimmilleen sen päivän aamuna, jolloin verivihollisemme on hyökännyt kimppuun :LOL:
 
Testasin heti aamupissistä, mutta laihoin tuloksin. Eli negahan se oli. :( Olin kyllä aamulla herätessäni NIIIIIIIIN varma, että plussaan. Nyt en oikein tiedä miltä tuntuu. En tavallaan ole pettynyt, mutta alan valmistautua tiedätte-kyllä-kenen tuloon. Kyllä se pikkuinen meille vielä suodaan, ensi kiertoon vaan pää pystyssä! Omituista vaan tässä on tuo kn käyttäytyminen ja edelleen jatkuva runsas valkovuoto. Mutta ilmeisesi ne ei sitten mulla ole raskausoireita, vaan jotain muuta.

Tippumisia oli näköjään tapahtunut! Iso lohtu :hug: minulta Heksulle, tinkiwinkille ja Tinttaralle! Ensi kierrossa sitten, eikös joo? Tinttaralle onnea gynekäyntiin! Toivottavasti saat selvyyttä noihin inhottaviin tuhruihin.

Plussaonnea vielä kaikille lennolla tiukasti oleville! +++++ :whistle: *löysäilee turvavyötä ja kaivaa penkin alta laskuvarjon pehmeää pudotusta varten*
 

Yhteistyössä