*** 3 viikko toden sanoo***

...ja ei täsmää ovikseen tippakaan...mulla vasta reilu viikko ovisplussasta!!! Mulla oli kyllä tummat viivat ovistestissä jo kp 12 ja vielä tummemmat kp 19, joten ovuloinkohan kaksi kertaa tässä kierrossa...olisko kuitenkin myöhempi munasolu hedelmöittynyt ja kiinnittynyt!!!??? Toiveajatteluako???
Mies lupasi huomenna viedä mua shoppailemaan...naapurikaupunkiin ja syömään...
Kyllä tuo vuoto hiukka harmittaa kuitenkin...tai aika paljon, mutta seuraan tilannetta ja testaan seuraavalla viikolla luultavasti joka tapauksessa...milloin sitä ovista nyt osaa tikutta kun näin hassua on...
 
Voi Heksu :hug: . Mutta: onko vuoto siis oikein runsasta, vai voisiko olla kysymys kiinnittymisvuodosta? Senhän pitäisi tulla n. 7-10 päivän sisällä oviksesta.
Ja aivan hyvinhän olisit voinut ovuloida kahdesti, tosin fertilityfriendin mukaan yleensä toinen ovis on silloin yleensä parin päivän sisällä.

Sun kannattaa kuitenkin testata niin kuin aioitkin. Niin kauheen monella on näiden keskusteluryhmien mukaan ollut "valekuukautiset" raskauden ekoina kuukausina.

Eli testaa varmuuden vuoksi, jookos? :heart:
 
Mun mielestä kanssa todella outo ajankohta...nyt ei ollut viime vessakäynnillä vuotanut mitään...ja aika ruskeaa oli mitä vuoti ei kirkasta verta...niinpä jospa oliskin kyse kiinnittymisvuodosta...joo aion kyllä testata ens viikolla joka tapauksessa, sen verran ihmetyttää tää kropan käytös. En todellakaan odottanut vuotoa vielä...ihan yllättäen alkoi ja mahaa eu juili tippaakaan ja aina juilii sinä päivänä kun menkat alkaa...siis tosi outoa ja mä en ollut edes siivousintoilija niinkuin yleensä ennen menkkoja...mikään ei täsmää...
 
Tiigerille ärjäistään oikein kunnon tervetulokuulutus! Tänne tarvitaan oikein paljon lisää plussailijoita, kun tarjoilukärryn työntäminen on vienyt meistä muutamista (varmaan lähinnä itsestäni, hehe) parhaimman puhdin pois, ja Tiedätte-Kyllä-Ketä vain pelätään plussahihkumisen sijaan!

+++++++++ :whistle: ++++++++

Tiigeri, laitas tuleen henk.tietoja eli kp:tä ja yk:ta, niin päivitän matkustajaluetteloa
 
kp 22/25-30 ja yk 5
oon testaillu pari päivää ovis testeillä, sain selville että nekin voi viitata raskautta :D vahva haamuhan niis oli.. mut ei muuta :|
lentoemo-76 samaa itkeskelyä itekki oon harrastunu täs pari kolome päivää, ku kirjotit tuol et itkettää.. ite iten myötätunnosta jo tv kahtelles, mies ei enää korvaansa lutkauta siihen :D tai sitten saan hirveän kiukun puuskan, siit oon saannutki hormooni hirmu nimen :D
nyt on kyl jotenkin liian vahva tunne plussasta, mutta silti tietää et mehtään menee :ashamed:
pahaa oloa on, yökkäillä pitää.. maha turvoksissa tai sit johtuu vaan ku syön niin paljon :whistle:tai turvoksissa enemmänkin alamahan kohalta, ei rakko voi aina täynnä olla :LOL: nipistelyä alamahas ja lonkkia "painaa".
nii ja rintoja "pistelee" ja on arat.. ja painaa paljon :LOL: iso rintanen oon mut nyt ne painaa kaksin kertasen määrän :D
 
Moi pitkästä aikaa :D !
Eilen meni hartiat ja niska niin jumiin, etten kyennyt edes koneella istumaan ja se on paha se :LOL: . Tänään en vielä saikkua hakenut, mutta kipeät ja jumissa on hartiat vieläkin. Täällähän on paljon tapahtunut kaikenlaista...

Toivotaan, että [/b]Heksulla olis tosiaan kyse kiinnittymisvuodosta. Ja Tinttaralle iso :hug:

Ja tervetuloa mukaan
viidenmutsi ja Tiigeri :)

lentoemo mullakin on kaikki (kuvitellut) oireet hävinny kuin pieru saharaan, tissit on ehkä vähän turpeemmat, mutta sehän nyt voi tarkoittaa ihan mitä vaan.

Laskeskelin just tossa laskurilla, että jos mulla olis nyt tulossa yhtä pitkä kierto kuin edellinen, niin ovis olis vasta nyt viikonloppuna :eek: . Kauheeta piinaa tää naisen elämä :headwall: . Onneks eilen oli erotiikkaa niskajumista huolimatta ;) , täytyy olla nyt lähipäivinä vielä oikeen aktiivinen.
 
Heksu pidän peukkuja kiinnittymisvuodon puolesta.

Tiigerille tervetuloa lennolle! Minä päivänä sä ajattelit testata?

Huomattavissa pientä mielialan laskemista tällä lennolla. yritetään nyt vielä jaksaa toivoa muutama päivä edes. Ja olla sitten tukena toisillemme jos tiedätte-kyllä-kuka-perhana saapuu jollain ihmeen peruutuslipulla.

).( ei mitään kummallista tuntemusta täällä. Jos hengitän oikein oikein syvään sisään saattaa molemmilta puolilta alavatsaa vihloa. Joten olen päättänyt olla hengittelemättä syvään :D
 
Tiigerillähän on selvät +++++oireet, hyvä hyvä, puhaltele haikaraoireita meille muillekin! :D

HotCoffee, eikä ookin kauheaa, kun oireet häviää etukäteen ilmoittamatta :/ Pupuilua myt vaan varmuuden vuoksi, meillä sekstailun laatu parani muuten oviksen jälkeen, kun ei pöllytelty peittoja pelkästään vauvankiilto silmissä... :LOL:

Feliana, aivan niin, onneksi täältä saa tukea, saapuu lento sitten plussamaahan tai negalandiaan :D

+++++++ :whistle: ++++++ :p
 
Se on HotCoffee kamalaa kun sisimmässään on kateellinen ystävän/sukulaisen onnelle. Siinä sitten hymyilet ja onnittelet ja olet iloinen :kieh: Ja oikeasti onkin iloinen toisen puolesta, mutta... Tuttuja tunteita.
 
HotCoffee, ihan ymmärrettävää. Ystäväni sai vauvan joulukuun 26. päivänä ja kun näin pienen söpöliinin, meinasin viedä mukanani :whistle: On ne niin ihania...aaahh...sais jo oman... :p

Sitten toinen juttu, sanokaas mulle että onko mittaan järkee testailla huomenna? Jos kp on 22 niin voiko näkyä mittään? Löysin tällaisen hyvän hcg-määrityksen:

Aika hedelmöityksestä / Aika viimeisistä kuukautisista HCG:n määrä
mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000


Näyttääköhän 5 plussaa??
 
Pickane, se Aconin herkin, tarttee 10mIu ennen kuin tulee plussa, Apteekin oma, BeSure ja se Aconin toiseksi herkin näyttää plussaa kun on 25mUi, ja esim. Predictor jne. näyttää plussaa vasta, kun on 50mUi! Eli jos sulla oli ovis kp14, niin se on siinä ja siinä, että saako Aconin herkimmällä (sillä mikä upotetaan virtsaan) mitään näkyviin. Muista testeistä en tiedä. Ymmärrän kyllä kärsimättömyytesi :D

HotCoffee, :hug: . Onhan se rankkaa, kun tuntuu siltä, että kaikki muut on raskaana paitsi itse... :/ Mun oli vaikee sietää raskaana olevia silloin, kun me ei vielä yritetty, (mies ei ollut valmis kolmena ekana vuonna, ja nyt oon tyytyväinen, että ollaan saatu elää myös nuorenparin elämää ilman vaipparuljanssia ja yöheräämisiä), mutta tän vipan vuoden ajan, kun mies alkoi ehdotella vauvan yrittämistä ja erityisesti nyt, kun ollaan oltu kolme kiertoa tositoimis, mulla on helpottanut, koska ajattelen, että "leveile sinä siinä, pian on mun vuoro" :LOL:

No eihän kukaan oo raskaudellaan mulle leveillyt, mutta on ollut viime aikoina helpompi olla oikeasti iloinen, kun se tuo toivoa mulle itsellekin. :saint: En tiedä muuttuuko mun asenne, jos yritys jatkuu vielä kauankin :ashamed:
 
Huomenta vaan!Täällä mä edelleen roikun,eikä tiedätte-kyllä-kuka, ole näyttäytynyt.Vieläkö mun pitää uudestaan nostaa toiveita?Kamalia hikikohtauksia,sitten taas paleltaa.Kamalia raivo-kohtauksia ja kohta nauretaan vedet silmissä.Menkkakipuja tuntuu aamuisin semmosissa, hmmm.. 20 min. pätkissä.Ja nyt tuo tuhru on kestäny jo 5pvää, ärsyttävää. :headwall:
Suuta kuivaa ja janottaa koko ajan,alamaha turvoksissa eniten iltaisin..
Äääähhh...

:|
 
Tinttara, koita jaksaa, ensi viikolla testataan! Varmasti rasittavaa tuollainen tuhruilu, vielä kun jatkuu noin myöhään. Mutta eikä ne "valemenkat" yleensä ole just tuollaista tuhrua? :heart:

Itsellä ainoa oirea aina vain nouseva aamulämpö... Huomenna sen pitäisi jo alkaa laskea, ainakin edellisiin kiertoihin verrattuna, ja huomisesta saa ruveta pelkäämään kutsumatonta vierasta, vaikka ffcomin mukaan Tiedätte-kyllä-kenen pitäisikin hyäkätä vasta maanantaina....

++++++++ :whistle: Mitenkäs Pickane ja muut viikonlopun testaajat? ++++++ :whistle:
 

Yhteistyössä