*** 3 viikko toden sanoo***

Onpas tullut tekstiä, kun en ole pariin päivään päässyt käymään, kun on ollut kiirettä tuolla jumbo jetin ovella. Potkuja on sadellut persauksiin tiedätte-kyllä-kenelle. Mutta ei ole ainakaan sisään päässyt, eikä pääse jos minusta on kiinni :LOL: :LOL:

Heksu, joten ei sulla hätää hoidan kyllä tiedät kyllä kenet, Ja noi sun vuodot saattaa tosiaan olla kiinnitymisvuotoja. =)

tiigeri ja viiden mutsi tervetuloa ja muillekin jos jostain syystä missasin.

Tinttara äläpäs nyt vaivu synkkyyteen, pää ylös ja luottavaisin mielin.

Täällähän on monellta aika kivoja oireita, olen siis vahvasti hengessä mukana vaikka olenkin oven ulkopuolella ;) Toivon ja uskon että teistä moni plussaa :heart:

).( nyt on tiedätte kyllä ketä hävinnyt kohdaltani ainakin toistaiseksi, saas nähdä palaako noin kolmen viikon kuluttua, toivottavasti ei. Nyt siis päästään uuteen yritykseen. Mutta nyt otetaan iisimmin, tulee jos on tullakseen. Mut kun se tekeminen on ihan kivaa :heart: :heart: :LOL: Jännä miten halut lisääntynyt ehkäsyn jälkeen, tuo hormoni ei taida mulle oikeen sopia :LOL: :LOL:

Tsemppiä kaikille ja plussa tuulia puhaltelen :whistle: :whistle:
 
Mä taidan antaa periksi ja testailla jo huomenna. :ashamed: Mieskin jo innoissaan kyselee, että koska, koska! :LOL:

Tinttara: Sinnittele vielä vaan meidän kyydissä! :hug: Eihän sitä voi tosiaan tietää varmaksi, ennen kuin kunnon tiedät-kyllä-kuka alkaa...

Kävin aamulla polkemassa kuntopyörää, mutta toisin kuin luulin, ei se piristänyt yhtään! Väsyttää vaan entisestään ja töitä pitäisi jaksaa tehdä. :ashamed:

ON: Nippailee, kutittelee ja kihelmöi tuolla alavatsalla. Edelleen on aikas kosteaa tuolla alapäässä, vaikka yleensä tähän aikaan jo pitäisi olla ihan rutikuivaa. Nuhainen olo iski uutena oireena eilen, mutta kunnon nuhaa siitä ei sitten tullutkaan! Eilen illalla tuli kuitenkin tosi rauhallinen ja seesteinen olo. Siihen, onko tärpännyt, en voi enää vaikuttaa, joten turha stressata! En suostu myöskään pettymään, jos ei ole tärpännyt, vaan positiivisella asenteella eteenpäin! :)

Oikein paljon plussaonnea kaikille! :heart: Tulen kertomaan omat kuulumiset taas huomenna. :D
 
Viidelta saunaan ja kuudelta putkaan...? Minne kaikki ovat kadonneet? :wave:
Shokeraasin miestä puhelimessa sanomalla, että asia on nyt ratkaistu, olen raskaana... :D Mies oli ihan äimänä (olin jo sanonut, että testaan vasta ti), mutta kerroin sitten, että tiedän olevani raskaana, koska Italian johtava horoskooppimaakari ennusti miehelleni uutta lasta :LOL: Ei saisi kyllä leikkiä tällaisilla asioilla, mies ehti jo melkein innostua... :ashamed:

Kaikkea sitä kehittelee ajan kuluksi :saint: Se horoskooppimaakari kyllä ihan oikeasti kirjoitti, että vesimiehelle on luvassa lapsia... Onko joukossa vesimiehiä tai niiden vaimoja? :D
 
Heip kaikki lentävät matkalaiset! :)
Hypähdän tänne kolmosiin tuolta nelosten puolelta.. :wave:
kp:t nyt 26/30-34 joten just tuohon viikon 3 loppuun kasautuu mun jännitykseni.
Tiivistetysti tämän hetken kuulumiset: lämmöt poukkoilee miten sattuu, selkäkipu valloittaa, kuten tuo kosteuskin :LOL:

Koitan tässä vähän ottaa teidän kirjoitteluja "kiinni" että tiedän vähän missä mennään =)

:wave:

PS: vesimiehiä ei löydy tästä osoitteesta, vaan pari sarvipäätä =)
 
Heippa!

lentoemo, mun äiti on vesimies, riittääkö se? Jospa se horoskooppimaakari tarkoitti myös lapsenlapsia :D

Joo, mulla ei oo kyllä nyt minkäänlaisia raskausoireita ja yritän vaan koko ajan itelleni selitellä ettei esikoisestakaan mitään ollut ennen kuin joskus 6-7 viikoilla muistaakseni :whistle:

Alkaa kyllä vähän sellainen tappiomieliala kohottaa päätään (ilmeisesti itsekullakin), mutta periksi ei anneta kukaan, eihän?

Hirmuisesti plussatuulia kaikille ++++++ :whistle:
 
Istuhan alas, Mivi, ja nauti lennosta! Koska ovat alkaneet ja millaisia on olleet sun oireet aikaisemmissa raskauksissa?

HotCoffee, mitäpä noita raskausoireita haikailemaan, kun kerta sun äiti on vesimies, niin eikä se nyt ole jo sillä selvä? :D On se...! :heart:

Itsellä ainoa oire on kauhea ruokahalu, kompensoin nyt selvästikin sitä parin päivän takaista syömättömyyttä :LOL: En muuta tekisikään kuin söisin... Harmi vaan, että ulkona sataa niin kauheasti, etten aio vahingossakaan mennä ostoksille. Onneksi oon sen verran italialaismammatyylinen, että meidän muonavarastot riittäisi pariksi viikoksi myös 10-henkiselle ahmattiperheelle :LOL: Tai siis ehkä se on harmi, kun sitten tulee kaikenlaista syötyä :p
 
Lentoemo : Kiitoskiitos! Saisko sen jatkovyön samalla :p

Oireet aikaisemmissa raskauksissa ovat olleen lähinnä tuo turhankin klassinen vilutus, väsy ja tosipikkuisen myöhemmässä vaiheessa rintojen arkuus ja pahoinvointi (ihan reilu oksentelu) siihen malliin että kiloja tippuilee reippaasti :eek:
Sitten yksi ei-niin-klassinen oire: himo lihatuotteisiin (ihan syötävään sellaiseen, ettei mitään normaalista poikkeavia lihallisia himoja :kieh: )

 
Haa, Mivi, Sitten yksi ei-niin-klassinen oire: himo lihatuotteisiin (ihan syötävään sellaiseen, ettei mitään normaalista poikkeavia lihallisia himoja :kieh: )

voisikohan tuo selittää tän entisen kasvissyöjän "yllättävän" pihvin kaipuun? Tänään syön jo mitä vaan (vaikka oikein kunnolla käristettyä piffiä kaipaisin), mutta pari päivää sitten mulle maistui tosiaan vain liha. Mm... :p

Oon muuten täällä funtsaillut liian monia nettiartikkeleita luettuani, että jos kerran 60%hedelmöittyneistä munasoluista kokee keskenmenon niin aikaisessa vaiheessa, ettei nainen ees tiedä olleensa raskaana, niin eikö se selittäisi, miksi aina joissain kierroissa on noita klassisia raskausoireita, ja toisissa ei.

Eli pitääkö mun nyt masentua, kun mun oireet hävisivät yhtäkkiä? Eikä, eihän HotCoffeellakaan ollut edellisellä kerralla oireita näin aikaisin. :heart:
Niin että miksi mullakaan pitäisi niitä olla? :D
 
niih vähän harmittaa.. mut joo ehkä nyt vaan ei ollu aika... ja sit taas ehkäisyneuvolas sanoivat kun kävin kierukan ottamas pois että on todella suuri riski tulla nyt heti kun kierukka on poistettu niin raskaaks että saa KM koska sielä on tulehdus että mielummin kuukauden ainakin odottelee.. mut joo kiitos ja mä kyl roiku täällä ja pidän peukkuja :)
 
moikka! olen seurannu teidänkin jännäämistä tuolta 4 viikko pinosta ja taidan myös siirtyä tänne jos se sopii?
eli toisesta haaveillaan ja kp olis nyt 22/28-30 kirron pituus hiukan epäselvä kun olen laskenu nyt näitä päiviä jouluisesta keskenmenosta.

Oireita on ollu jo koko tän viikon.. raskausrinnat tuli takaisin, selkä jomotusta, vatsan nippailiua, lämmöt yhtä korkeella kuin edellisessää raskaudessa, ja väsyttää!!!! äskönkin nukuin 2h ja vois vaan nukkua.. niin ja valkovuotoa on niin että kohdunnapukka onkuin kuorrutettu sellaisella paksulla valkovuodolla.. (yök)!!
 
lauantai iltoja kaikille lennolla oleville ..
just päikkäreiltä ylös nousin ja heti vaatetta päälle, viluhan tässä tulee.. :whistle: ja muutenkin pahaa oloa koko aika..
yöllä näin vauva unia että olin raskaana ja jouduin välillä heräämään kun pistelee vasempaa tai oikeaa puolta alamahassa.. :p
nii ja kaik kek puhuu lämmön nousuista, itkuhan siin meinaa päästä :kieh: ite en oo huomannu minkaan laista muutosta, tai sitten en oo vaan tarpeeksi mittaillu ja "tutkinu"asiaa..
Heksu76 ja tinkiwinki :hug:
ja muille roppakaupalla plussia.. :heart:
 
Voi tinkiwinki ja Heksu :hug: :hug: Epäreilua :/

Millimennikäiselle tervetuloa! Tuo nyt vähän plussafiiliksiä tänne. Pian mua masentaa, ensin maaruska, juibe ja nyt tinkiwinki ja heksu. Epistä :(Pitääks mun muka siirtää teidät ovelle maaruskan seuraksi? ei yhtään huvita :(
 
heksu76 ja tinkiwinki :hug:

Tinkiwinki kirjoitit että tulee kunnon hyytymiä ja klimppejä. NYt kysyisinkin mikä kierukka sulla oli. Sillä multa poistettiin 5vuoden jäkeen hormonikierukka, ja kuukautisia ei tuona aikana tullut, vain pientä tiputtelua joskus. Nyt kun kuukautiset alkoi, niin kamalia klimppejä, ettei ole ikinä tullut. Mutta vuoto kestänyt vaan 2päivää (siis runsas). No nyt oli siis toinen luomu kierto, ja loppumassa juuri, uutta yritystä tulee jos on tullakseen meiningillä =)

On ollu jännä huomata miten tää kierto menee, meneekö muilla näin? Kuukautisten jälkeen olisi kun olisi uudesti syntynyt ja toivoa/intoa täynnä. Sitten oviksen aika jännittää, toivoo ja odotaa tärppiä ja miettii sitä. Sitten pitkät viikot odotella menkkoja tuntea oireita, mennään tunteiden vuoristorataa, välillä masentaa välillä varma tärpistä, ja sitten alkaa tiputtelu, ja sitten menkat, ja koko maailma romahtaa hetkeksi. Tuntuu ettei mitään hyvää ole missään (vaikka onkin), tulee itku ja parku, menee päivä ja taas ollaan toivoa täynnä. Näin ainakin mulla menee. =)

Silti toivon että ne jotka on vielä jäljellä plussaan kiinni, ei tarvitse kokea tuota tunnetta, sillä yritän epätoivosesti rimpuilla tuolla ovella ja potkia tiedätte-kyllä ketä, joskos sais seuraa noista muista tippuneista, niin voisi olla helpompaa. :heart: B)

++++++++++++++ :whistle: +++++++++++++++++ :whistle: +++++ :whistle: ++++++++++++ :whistle: ++++++++
 
maaruska
ite oon kans miettiny et sitä jännää oviksen jälkee ja si vuodot alakaa nii se on se päivän ku allapäin on ja sit taas jostain löytyy uutta puhtia uudestaan. sitten taas jännäillään et tärppäskö :)
toivon kans kyllä omalla kohalla et jännäilyt loppuis tähän.. :)
 
Täällä sen tätsyn kanssa vaan mennään ja mieli on oikein hyvä! Tosissaan vappuna katellaan taas, nyt nautitaan valkoviiniä ja ollaan ja elellään =) .

Taustalla seurailen teidän lentoa ja edelleen - erittäin paljon plussatuulia jokaiselle matkustajalle! Toivon :heart: pohjasta, että nyt olisi sen tärpin aika.

Teidän Juibe
 
maaruska: oli 3vuoden kuparikierukka joku ml250 tai vastaava. menkat tuli kolemen vuoden aikana ihan normisti mut viimiset 2kk oli vihlomista ennen ja jälkeen menkkojen sit tuli yhdynnän aikaa ja lopuks ihan jatkuvasti. ja sit ne otti sen pois.

hoitsu sano että menkat tulee ihan normina ens kuus jos tietty ei raskaudu ja voi olla että sekin menee kesken ton tulehduksen takia eli tyhmä minä kun pitää mennä kokeilee.. jos nyt sit oli km kun vieläkin vihloo ja sattuuuuuuuuuu no onneks noita klmimppejä ei enää lotise.. :/ :|
 

Yhteistyössä