*** 3 viikko toden sanoo***

Tsemppiä lentoemo-76! Ilmoittelehan kuinka kävi! Ja millimenninkäinen: sulla kuulostaa niiiin lupaavalta! Odotellaan kuulumisia! :hug:

Omaan napaan: pitikin mennä testaamaan ihan selvän selvä nega tänä aamuna... Aion kyllä jatkaa testaamista aamuisin ennen ei-toivottua vierasta. Kp 30/32... Mutta toivottavasti tein testin vaan liian aikaisin!

Kaikille +++++++++++++++! :heart:
 
huomenta piinailijat!!! :D
).( mun aamulämpö oli taas noussu 0.2 astetta! eli nyt siis tasan 37!!!!!! toivottavasti en nyt tipu korkealta ja kovaa. :/ ai niin ja olen muuten unohtanu kysyä et onko se taas oire kun on välillä sellainen olo että tulee kipeäks?? ollu jo viikon sellaista välillä.. :D

onnea testauksiin jos josku tänään vielä testaa!
Mayah: selvästi testasit liian aikasin!!! ;)

++++++++++++++++ :whistle:
 
lentoemo: enpä mä raskaana ole, joten eipä tuo laihduttaminen mitään haittaa, jos nyt testi sattuisi näyttämään plussaa niin sitten lopetan heti, mutta epäilen suuresti.

Eli joo, tänään on sitten kp 30 ja olin tunnistavani oviksen joko kp 14 tai 21 ja puhdastakin puhtaampi nega oli tänä aamuna, säilytin jopa testitikun, että näen tuleeko edes roskishaamua, koska väitän, että näillä päivillä pitäisi jo näkyä, nyt odottelen kovasti -tiedät kai kenen- tuloa, voi kun tulisi jo, niin ei tarvitsisi pohtia enää yhtään koko asiaa. Nyt ei voi kun odottaa, seuraavan testin teen sitten ensi viikon loppupuolella jos ei kuukautiset ole vielä alkaneet, toivottavasti ovat, sillä turhaan niitä testejä tuhlailen.
 
Kiitos millimenninkäinen, minäkin toivon ja uskon niin! :) Ja sun tilannetta täällä jännätään tukena! :flower: Monet puhuu täällä ja muuallakin, että kipeä olo olis oire. Mutta virallista tietoo mulla ei ole.

:heart: +++++++ :heart:
 
Huomenia :hug:

Mayah: testailes uuemman kerran sitten parin päivän päästä ++++++ :whistle:

millimenninkäinen: mulla oli flunssanen olo silloin, ko esikkoa aloin odottaa. Muttei kuitenkaan flunssa kunnolla päässyt iskemään päällensä, että tsemiä vaan sinnekin +++++ :whistle: :snotty:

Nyt lähen apteekkiin, hih ;)
 
Mayah, testaat plussan parin päivän päästä, vai mitä? :heart:

Millimenninkäinen, kyllä tuo flunssainen olo kuulemma kuuluu ihan "virallisiin" raskausoireisiin, ruumiin pitää laskea vastustuskykyä, ettei emon ruumis vain ala hylkiä alkiota, niin että erittäin positiiviselta kuulostaa!


tatomira samoin, niin kauan kuin Tiedät -Kyllä-Kuka ei hyökkää, pitää vain jatkaa testailua! :D
 
Voiko ruumiinlämpöä nostaa tahdonvoimalla? :LOL: Mulla oli nimittäin aamulämpö yhä koholla, vaikka edellisissä kierroissa se oikein romahti, kun Tiedätte-kyllä-kuka tuli häiriköimään...

Nyt on sitten kulunut 16 päivää oviksesta, ja alavatsaan sattuu. Äsken kun nousin äkkinäisesti tuolilta, tuli kauhee repäisykipu tuonne oikean munasarjan kohdalle :/ Mikähän siellä nyt meni rikki?

Aatokset pyörii laidasta laitaan... :headwall:

Mitä jos fertilityfriend.com onkin tulkinnut väärin mun lämmöt, ja ovuloinkin myöhemmin?

Tai mitä jos munasolu tosiaan hedelmöittyi ja ehti jopa kiinnittyä kohtuun pariksi päiväksi ja sai siten aikaan sen mun useamman päivän kestäneen pahoinvoinnin ja väsymyksen, mutta sitten se meni kesken, kun oireetkin loppuivat kuin seinään ja nyt mulla on vain parin päivän viive sen vuoksi. Kuulemma alkion "hipaisukin" kohdun seinämään saa raskaushormonia vereen sen verran, että tulee oireita ja positiivinen testikin ja muutaman päivän viive... :/

Kun sitten kuitenkin se kaikkein epätodennäköisin vaihtoehto on, että olisin oikeasti raskaana ja huomenna tulisi plussaa :p

No, katellaan, näkyykö tänään merkkiä Tiedätte-Kyllä-Kenestä...

+++++++ :whistle: +++++++ :p ++++++ kaikille!
 
testin kävin sitten ostamassa.. aamulla sen varmaan tuhoan :LOL:
tää voidaan pahoin :x mutta oksennustautia on liikkeellä ja jos se on vaan pms oire. menkka kipuja on ehkä lieviä.. mutta ala mahaa kyl on pistelly muutenkin.. nii ja yö meni huonosti.. :/ en voinnu mahallaan nukkua ku tuntu et mahan alla oli joku patti ja rintoihin sattu. siis ne on niin kipiät ettei koskaan.. mut o kahet rintsikat pääl ettei vahingossakaan pääse liikahtaa :LOL:
paljon paljon plussia kaikille :wave:
 
Saisko vielä hypätä messiin?? Alkaa ukkokulta olla varmaan mun juttuja melko täynnä, että jos sais tähän lentsikkaan hypätä purkamaan tuntoja.. :D Mulla menossa ensimmäinen kierto Mirenan poiston jälkeen ja toiveet ei ole aivan katossa mutta kun verivihollista ei näy niin alkaa jännittää oikeesti! Mulla kierukan aikana kierto 28pvää ja nyt olisi menossa kp33. Mutta en ole vielä testannut sillä uskon 99% (limaisella)todennäköisyydellä ovuloineeni uudenvuodenaattona eli tänään siitä 14vrk.. Mutta keskiviikkona testaan! Ja jos sopii niin varaan paikan seuraavallekin lennolle! Sinne kait oli vielä paikkoja?? :wave:

Niin ja pikkukakkosta toivotaan!
 
Kiitti Friesia ja lentoemo-76! Näin tosiaan toivon! :D Miten lentoemo-76 sulla meni? Tuliko ei-toivottuja vieraita? Tsemppiä!!! :flower:

Omaan napaan: Mua niin stressaa mun pomo... Tarjos ens vuodeksi työtehtävää, jossa pitäs olla putkeen useampi vuosi. Muitaki vaihtoehtoja olis, mutta mulle se on kaavaillu just sitä. Mainitsin sitte varovasti, että on kyllä tämmönen projekti menossa... No, se aiko selvittää muita työntekijöitä siihen tehtävään. Olin hyvilläni, vaikkakin ärsytti, että piti paljastaa pomolle siviilielämän asioita näinkin paljon. Tänään se kuitenki sano, että se tietty tehtävä olis mulle. Ja mä en tiiä mitä teen. Yritän ajatella, että on mullaki oikeus siviilielämään... Ei tee mieli keskeyttää tätä elämän tärkeintä projektia töiden takia, vaikka olen tunnollinen ja ahkera ja nautin suuresti työstäni. Plääh... :(
 
Piinailijoille Peukkuja....
Täällä kesti kunnon menkat vaan pari päivää...ja nyt jo hiukka rusehtavaa vuotoa, joten testaan kyllä loppuviikosta...Että ei aivan normaalit menkat ollut...
Mutta vielä ei viitsi testiä tuhlata.
Mies oli illalla niin rakastava ja ihana!!!
Perjantaina kai ratsastusvalmennuskin...saapa nähdä kauanko voi harrastaa...
Toivottavasti plussaisi pian...mä oon jo niiiiiin kärsimätön.
Tänään meen kuntosalille pitkästä aikaa...lihaskunto aivan surkea.

 
Tervetuloa Miilu ja eiku heti vaan sullekin plussatuulia +++++ :whistle:

Täälä sit testattiin niin puhdas nega kuin olla voi :kieh: . Mutta vielä en heitä pyyhettä kehään. Niin kauan on toivoa, ko vaan tiedätte-kyllä-kuka pysyy pois. Mutta toisaalta taas toivon, jos nyt ei oo tärppi käyny, niin sais kyllä punanen ferrari kaahata paikalle. Pääsis sitten uudelle kierrokselle :D . Ja kroppa toimii tieten niinkuin sen ite haluaa toimivan
:whistle: (ottaen huomioon kaikenmaailman oireet ;) ).

Ja testasin siis apteekin testillä (eikä ollu aamupissa), josa herkkyys oli 20. Nyt tilasin netistä testejä, niin testailen uudemman kerran, kun ne kilahtaa postilaatikkoon ja aamupissasta tietty (mikäli ferraria ei näy).

Mutta tsemiä nyt vaan kaikille tän viikon testailuihin ++++++ :whistle: +++++++ :whistle: d =) b
 
tääl pienessä pääs mietien et kuinka helppoa se olis jos tulis aina ekalla kerralla raskaaks.. säästyis kaikilta itkuilta ja hammasten kiristyksiltä..
itekki oon päättäny et to tai pe testaan jos ei oo vuotua.. ja sit testaan niin kauan ennenkun se punanen viitta tulee..
 
Mukavaa tätä päivää..
Yö meni tosi surkeesti, millää ei meinannu saada nukutuksi, ja täällä tuntuu vattan alla kans sellainen "ilmamöykky" että aika jänskä nukkua masullaan..
Tänään sit ollaan yökkäilty muutamaan otteeseen ihan tosissaan ja valkkaria pudottautunu pöksyyn sopivasti, kun murehdin jo että pölisee ku saharassa... :/
Noh, mä tuhlasin sit sen 4viikkoa sit avatun r-testin, mut iha puhdas nega "yllättäen" tupsahti.. Muutama juttu tosin sitä puoltaa, eli jo avattu testi, ei aamupissaa, ja kp vasta 28 :ashamed:

Lentoemo: vatsakivuthan on nekin ihan hyvä juttu tässä vaiheessa jänskäilyä, eipäs nyt vielä murehdita asiaa tiedät-kyllä-kenen taholta. Kato, plussahan sieltä kohta tipahtaa!
 
Mulla ihan sellainen olo ettei tärpännyt... :(

Siirrän testausta keskiviikkon tai torstaihin, jos ei tiedät-kyllä-kuka saavu sitä ennen.... :/

Stop tykkänään tuollaisille puheille, Tuisku. :heart: Tiedätte-Kyllä-Kuka on pidätetty kentällä, ei pääse enää tähän koneeseen, vai mitä? Maaruska potkaisi sen suoraan tulliviranomaisten hoteisiin :LOL:
 
tähän lennolle ei saa kyllä tiedät-kyllä-kuka tulla.. :kieh: nyt naiset usko kattoon että plussia rapisee..!! =) ite en ainakaan luovuta.. ;) ette tekään luovuta ennenkun on jotain mullistavaa tapahtunu suuntaan tai toiseen
:whistle: ja kauhiasti meil kaikilla on oireitakin :p
 
Mä tutisen ja jännitän täällä koti sohvalta teidän puolesta ;)
Kiva jännätä teidän kanssa, vaikka omalla kohdalla olekaan jännättävää. Teidän kirjoituksista saa sen kuvan että olette rauhallisia kun viilipytyt, eikö teitä yhtää jännitä ja hermostuta????? :kieh:
 
Moikat!Oottepas te turisseet oikeen urakalla sitten viime käynnin! :)
Kiva,kun juttua riittää.

Friesia: Elähän vielä lannistu,jospa se plussa vielä on nurkan takana! :hug:
Lentoemo: Hyvältä kuullostaa edelleen!! :heart:

Kaikille tsempit ja plussat testeihin!!! :heart: ++++ :heart:

Itellä karseen kivut:joka kohtaan koskee ja jo 3. 500mg panadol lähti äsken taistoon menkkakipuja vastaan :(...

Onkos niitä lippuja jo myynnissä jatkolennolle,kun itse tänne välille jäin ruikuttamaan..? :)
 

Yhteistyössä