++ Jatkolento Kolmossaarelta Plussamaahan ++

DoB: Hyvää matkaa! :flower: :wave: Plussaonnea kovasti reissuun! :)

Mivi: En ole ihan varma tuosta anovulatorisesta kierrosta, mutta kierto voi pitkittyä varmaan monesta syystä. Joko ovulaatiota ei tapahdu, tai sitten se tapahtuu vasta myöhemmin, minkä takia myös menkat tulevat myöhemmin. Mulla taisi käydä juuri jälkimmäinen tapaus, eli ovulaatio oli tosi myöhään kierrossa ja menkatkin sitten alkoivat pari viikkoa myöhässä.

ON: Täällä t-k-k pakkailee jo kamojaan. Jännää, nämä t-k-k:n vierailut ovat lyhentyneet sen jälkeen kun hormonaalinen ehkäisy jäi pois. En toki valita. :)
 
Hellurei!!!

Hauskaa matkaa Dob!!! En sitten muistanutkaan lähteä mukaan... no, sulla on kevyempi laukku.. :D

Täällä on EHKÄ joitain ovistuntemuksia... en silti vielä repiny testipakettia auki, vaan alotan huomenna sen tikuttelun sitten. Ja perjantaina meen gynelle, saa tehä mulle oviskatselmuksen ultralla. ;)

Mä lähen koht kampaajalle.... lällällää... :D :LOL:
 
Huomentapäivää!

Sairaslomaa täällä vietellään, eilen tuli kurkku pirun kipeeksi ja nokka alkoi vuotamaan. Kuumetta ei varsinaisesti ole, lämpöä oli 37.3 aamulla. Veto on kuitenkin sen verran veks, että päätin jäädä kotiin lepuuttamaan :) . Joo, menee sitten vissiin ne mun raskausoireet sairastumisen piikkiin :headwall: . Tilasin nyt kuitenkin kotitestiltä r-testejä, toivottavasti huomenna tulevat, että pääsis testaamaan :kieh:

Pantalaimon mulla oli just toistepäin: ehkäisyn aikana oli paljon lyhyemmät ja niukemmat vuodot. Nyt vuotaa ku pistetty sika 5 päivää ja kuudes päivä sit vähän vähemmän. Ja sit loppuu ku seinään :eek:
 
Pantalaimon Mulle on käynyt kolme (!) kertaa niin että olen plussannut vasta kp 55, 57, 53. Neljäs plussaus olikin sitten kp 25! Tarkistelin vanhoista kalentereista..
Joten tuo todella myöhäinen ovis ei olisi kyllä ollenkaan ihmeellinen juttu.. :whistle:
 
Mivi: Ohhoh! No on ollut aika myöhään ovis! Mua vähän harmittaa, että meillä meni tämä ovis sivusuun. Näin jälkikäteen ajateltuna mulla oli melko selviä ovisoireita, en vaan osannut tunnistaa niitä, kun olivat niin myöhään kierrossa.

HotCoffee: Pikaista paranemista! :hug: Mäkin ihan odotin, että pitenisi vuodot, kun teini-iässä ja vielä ennen ehkäisyäkin ne oli noin seitsemän päivän pituisia!
 
Pikaista paranemista HotCoffee =)
Mä tuossa mietin, että pitäiskö ottaa äkkilähtö maaliskuussa, kun on talviloma. Itse kuulemma sain alkuni Itävallassa, joten saiskohan meidän pikkunen sitten etelän lämmössä esim. canarialla, jos se onkin perytyvää, miten raskaudutaan :LOL:
 
Ohoh,kun en oo väsymykseltäni jaksanu käydä.. :ashamed:

Ekaksi: Onnea ihan superpaljo Cristiina plussasta!!! :heart: :flower: :hug:

DoB: Toivotaan että haamu vahvistuu!! bd Ja mukavaa reissua!!

Täällä vaan ollaan,mutta huomenna aattelin tikkuun pissiä,ihan vaan varmuuden vuoksi kun menkat oli mitä oli!

Me miehenn kaa tuumailtiin josko pankki myöntäs vähä asuntolainaa.. :p
Höööhh,ku mua väsyttää (haukotus) |O

Palataan taas ja nyt niitä plussia niinku olis jo! :D
 
Täälä ollaan! :wave:

Olen ihan tarkoituksella pysynyt vähän taka-alalla tämän kierron ajan ettei tulisi tressattua turhia.. :ashamed: Nyt on kierto mennytkin vähän nopeammin ja en ole niin itteeni tarkkaillut. Ovis oli ja meni ja nyt vain odotellaan... ;) Greippimehua on juotu ja ihan positiivisesti vaikutti..
;)

Minä testasin esikoisesta haamun jo päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt edes alkaa ja ihan "tavallisella" testillä. Ei siis herkällä.

 
Huomenta neitokaiset! Mites olis, kuka ilmoittelis tälle päivälle plussa-uutisia? On meinaan viimeinen päivä tammikuuta ja olishan se vielä hienoa kartuttaa tammikuun plussatiliä lisää :p Teillä yliaikaisilla alkaa jo päivät oleen niin pitkällä, että eikös jo se plussa voi pikku hiljaa alkaa näkymään :D ... täällä jännätään teitin puolesta.
).( oviksen ajankohta on kait käsillä ja ukkeli tulee tänään kotiin, saas nähdä miten käy, mut en ota siitä kyllä mitään ressiä...
Vähän kutittelee nenää, en kait vaan tule kipeeksi :headwall: :snotty: Jus oon hehkuttanut, kun muhun ei ole lentsu tarttunut :kieh:
 
heips :wave:

tääl taas.. eilinen meni alus jäkättäen miehelle ja sitten jankuttaen et on ovis.. no sain mä sen sinne vällyjen allekki :LOL: nii joo ja ovistikuun tuli viiva.. :whistle: muttamutta.. lämmöt on niiku ennenki.. et onkohan se ovis sittenkään? :eek: hohoijaa kun ei tiedä.. :ashamed:

mutta nyt meikkaan ja laittaan hiuksia.. papparat tykkää töis ku on pikkasen laittautunu :LOL:

:wave:
 
Siis tää on ihan uskomatonta!!!! :eek:

Oltiin viime viikolla etelessä ja siirsin kuukautisia primolut nor- keltarauhashormoonilla. Lopetin niiden syömisen viime perjantaina. Olen tässä odotellut että koskahan se täti tulee kylään ku on rinnatkin niin sairaan kipeet...

PLUSSAN SAIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ei tää voi olla! aatekaa ny, yhden ainoa kerran pupuiltiin siellä etelässä...niin, ja voi kauheeta, toi keltarauhashormooni on kai vaarallista sikiölle ja tulihan siellä maisteltua alkomahoolia ja tupakkiakin! :( voi kauhee mikä morkkis!!! :eek:

Uskomatonta :LOL: :LOL:

Tää on mun mielestä vielä niin huvittavaa ku mä olen kokoajan yrittänyt elää ku siveyden sipuli ja mun yks kaveri aina sanoo että pitää rentoutua ja olla stressaamatta koko asiasta, silloin niitä tulee. Näyttää pitävän paikkansa! =)
 
Voiiiih hyvä sylyvi sentään!!!Onnea Pickane!!!Mulla oliki semmonen kutina että kerrot plussa-uutisia kun tuolla keskustelu osion etusivulla näin että oot viimeks kirjottanu tähän meijän pinoon!!!!!!!! :heart: :hug: Voih,kuinka ihanaa! :heart:

Mää tääl kans jännään et oisinko viime kierrosta mahollisesti raskautunu,kun menkat oli niin omituiset tiputtelut ja lämmöt ollu jo ainakin kolmatta viikkoo ylhäällä ja turvottaa ja ja...itketää,skitsottaa ja naurattaa yhtäaikaa ja vuoronperään!Tänään tuli tippa linssiin kun pudotin meikkivoide törtsän pesukoneen päälät,enkä löytäny sitä heti.. :ashamed: :D

Piti tänään hakee testi,mutta nukuin aika myöhään ja puol kaks piti olla töissä ja just äske vasta tulin,niin en sit ehtiny!Mutta pitää huomenna kattoo..ostin kyllä rättejä kun olen niin pessimisti kaikista merkeistä huolimatta..

Mutta olipa ihana kuulla susta Pickane ja varsinkin näin ihana uutinen kun sulla oli kerrottavana! :hug: Toivon onnellista odotusta,nauti siitä!
 
Pickane: vielä pitää kysyy,että venykö sun kierto tonne 41/28 niinku etusivulla on?

Mulla niin omituista oli ku viime kierrossa kp 19 alko tuhruttaa ja kun sitten näky kp 24 verta pikkusen,niin laskin sen kp 1. Kp:t 1-2 vuotoa oli niukasti ja sit kp 3 täysin vuodoton.Kp 4 taas vähä ja sit siitä eteenpäin aina kp 8 ( :eek: ) tuhrutti...Omituista. Kp 6 tuntu jo ovisnippailuja tj..
 
Pickane, mahtava uutinen, ihanaa! :heart: Olipa kiva saada plussauutinen näin kuun loppuun! Onnea onnea onnea :flower: :hug: :heart:

Eikähän siitä keltarauhasesta mitään haittaa ole, päin vastoin, jos esim. naisella on kiinnittymisvaikeuksia (lyhyt luteaalivaihe) tai jos on ollut useampi varhainen keskenmeno, niin eikö tuota keltarauhashormonia määrätä ihan varta vasten?? Kysy nyt tietty vielä gyneltä, mutta mun tietääkseni se on vain hyväksi!

Tosi ihana uutinen :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttara84:
Pickane: vielä pitää kysyy,että venykö sun kierto tonne 41/28 niinku etusivulla on?

No joo kun me lähdettiin matkalle 19. päivä ja sitä ennen tein ainakin kolme testiä ja kaikki näytti negaa. Sitä keltarauhashormoonia ei missään tapauksessa saa syödä jos on raskaana (--Että tämä mua kyllä kovasti huolestuttaa), noh, sitten siellä matkalla kerran pupuiltiin... :saint:

Joo, ja siis viime pe lopetin niiden hormoonien syömisen eli kaiken toivon mukaan sen jälkeen heti on kiinnittyminen tapahtunut =)


 
Mivi: Mites sun testaamisen laita on? Millon viimeks/millon meinasit testata? Sorry,jos oot siitä kertronu,en oo lukenu kaikkia tekstejä :ashamed:

Just tuossa ovistestit hain postilaatikosta,se ainakin näyttää negaa...Voihan ne näyttää raskauden tai sitten ei..:)
 
Tinttara joskus viimeviikon lopulla testasin.. negaa näytti. Mulla tosin kokemusta siitä oviksen hurjasta myöhästymisestä, joten sinänsä hätää ei vielä ole, eikä toivoa kokonaan heitetty menemään. Edelliset plussaukset reippaasti päälle kp50.. Ihan rauhassa siis odotellaan...

Plussasateita sullekin!
 
Täällä "oviskivut" alkavat taas oikealla puolella (kolmas kierto peräjälkeen kipuja vain oikealla, ekas luomukierros vasemmalla), eli aikaisin alan jälleen tuntea näitä "ovistuntemuksia", en siis ole enää yhtään varma, että
kysymyksessä on ovis, vaan epäilen, että siellä kystat tai muut temppuilee :kieh:

Olin pari päivää miehen mukana Milanossa, ja vaikka sää oli harmaa ja miehen piti töitäkin paiskia, niin oli meillä kyllä romanttista, oikein ihana pikkuloma keskellä viikkoa... Nyt onkin sitten suru puserossa kummallakin, kun mies lähtee huomenna pois ja palaa vasta 9 päivän päästä eli ensi la.... :'(

Sitten hypätäänkin heti vällyjen alle, koska hyvällä tsäkällä (jos siis lainkaan ovuloin), olisi mulla ovis just ehti miehen paluun jälkeen... :D

tsemppiä ja plussatuulia kaikille :heart:
 
pickane, vielä intän:ainakin tuolla kolmekymppisten ensikertalaisten pinossa keltarauhashormonia on määrätty ensimmäisen 3 raskauskuukauden ajaksi, koska sen pitäisi parantaa alkion kiinnittymis/kiinnipysymis -mahdollisuuksia... VAi onko keltarauhashormoniakin eri tyyppisiä?
 

Yhteistyössä