Cristiina Voi ONNEA miljoonasti :flower: :heart: :heart: Ihanaa kun joku saa plussan! Oon niin iloinen sun puolesta!
kenwood1 myöhästyneet synttärionnittelut täältäkin :flower:
Hotcoffee pahoittelut negasta :hug: Mutta älä vielä luovuta! Jos tätiä ei näy, on toivoa!
Mä kannatan myös tota värin vaihtumista, oli se sitten nenä tai varvas
Helpottaisi hiukan elämää. Mä täällä ihmettelen että ollaanko sitä raskaana vai vedättääkö täti mua pahemman kerran! Eilen ostin taas kaksi testiä kotiin odottamaan ensi viikkoa. Jos sais edes sen haamujen haamun... tissit on kyllä olleet pari päivää vähän arat, antaa taas pientä toivoa...
Onneksi pääsen tänään katsomaan kaverin muutaman viikon ikäistä vauvaa, se on varmaan oikea söpöliini. Pieni tyttö :heart:
Käytiin miehen kanssa tänään hipelöimässä kaikkea vauvakamaa kaupoissa, oispa ihana kun saisi niitä jo ostella! Mies puhui eilen jo auton vaihtamisesta suurempaa, että on sitten helpompaa vaunujen kanssa
Me ollaan kyllä molemmat ihan hurahdettu tähän hommaan
Enää ei puutu kun se oma vauva!
Oon muuten kans miettinyt tota alkoholi-juttua, kun tosiaan meillä on ens viikolla edessä se matka ja kyllähän sitä ruuan kanssa mielellään (ja muutenkin) joisi punaviiniä. Mitäs jos en ole vieläkään saanut selvyyttä tilanteestani, uskallanko juoda mitään?
Oikein ihanaa lauantaita kaikille!